W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Obwieszczenie o możliwości wglądu do materiałów sprawy w postępowaniu administracyjnym przed wydaniem decyzji znak OŚ.6220.5.2023

Osielsko, dnia 29 sierpnia 2023 r.

OŚ.6220.5.2023

O B W I E S Z C Z E N I E
o możliwości wglądu do materiałów sprawy w postępowaniu administracyjnym przed wydaniem decyzji

Na podstawie art. 33 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz  o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) oraz § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r., poz. 1839 ze zm.)

z a w i a d a m i a m,

że w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym, w sprawie uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 25 MW na działkach ewidencyjnych nr 338/13, 338/16, 342/8, 342/9, 342/10, 342/11, 342/12, 342/13, 344/25, 344/26, 344/27, 354/2 obręb 0013 Żołędowo, gmina Osielsko oraz na działce nr 202/55 obręb Nekla, gmina Dobrcz, powiat bydgoski, województwo kujawsko – pomorskie, organ administracji publicznej zobowiązany jest przed wydaniem decyzji umożliwić społeczeństwu zapoznanie się z dokumentacja sprawy oraz składanie ewentualnych uwag i wniosków. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, w pokoju nr 7 w godzinach pracy urzędu, tj. poniedziałek i czwartek w godz. 7:30-15:30, wtorek w godz. 7:30-17:00, piątek w godz. 7:30-14:00 po wcześniejszym telefonicznym bądź e-mailowym umówieniu się z pracownikiem merytorycznym.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie na adres Urzędu Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, ustnie do protokołu w siedzibie urzędu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej hanna.kupczyk@osielsko.pl w terminie 30 dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia zgodnie z art. 33 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz  o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.).
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy, adres zamieszkania wnioskodawcy oraz podmiotu wniosku.
Organem właściwym do rozpatrywania uwag i wniosków jest Wójt Gminy Osielsko.

Osoba do kontaktu:
podinspektor – Hanna Kupczyk
tel:  52 324 18 68
e-mail: hanna.kupczyk@osielsko.pl

Załączniki

Powiadom znajomego