W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Zarządzenie nr 58/2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy
z dnia
w sprawie przedstawienia Radzie Gminy Osielsko Raportu o stanie Gminy Osielsko za 2023 rok
Status obowiązujące

Na podstawie art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 609) zarządzam, co następuje:

§ 1. Przedstawić Radzie Gminy Osielsko Raport o stanie Gminy Osielsko za 2023 rok stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia. 
§ 2. Raport o stanie Gminy Osielsko za 2023 rok podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Osielsko.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Uzasadnienie
Powołany w podstawie prawnej zarządzenia art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym stanowi: „1. Wójt co roku do dnia 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy. 2. Raport obejmuje podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.”


Załączniki

Powiadom znajomego