W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko w 2012 r.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko w 2012 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.U.11.2011
Zamawiający Gmina Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej progów z art.11 ust 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.osielsko.pl

Osielsko: Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 344159 - 2011; data zamieszczenia: 23.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko w 2012 r.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi wyceny nieruchomości Część 1. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych - w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko.
Część 2. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu ustalenia opłat adiacenckich od urządzeń infrastruktury technicznej dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko (w ilości około 280 operatów).
Część 3. Wykonanie usług wyceny nieruchomości - na potrzeby wynikające z przepisów ustaw o: 1. gospodarce nieruchomościami oraz jej przepisów wykonawczych (z pominięciem wyceny na potrzeby opłat adiacenckich z tytułu podziału oraz od urządzeń infrastruktury technicznej), m.in.: - sprzedaż nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, w tym lokali, - sprzedaż nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste, - zamiana, darowizna, przeniesienie własności nieruchomości, - użytkowanie wieczyste, przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności, ustalanie pierwszej opłaty prawa użytkowania wieczystego z tytułu zbycia przed upływem 10 lat, aktualizacja opłat rocznych prawa użytkowania wieczystego (w przypadku aktualizacji opłat rocznych mogą zaistnieć pojedyncze przypadki wycen; ostatnia aktualizacja w 2011r.), - potwierdzenie aktualności operatów szacunkowych, - ustalenie odszkodowań za nabycia pod drogi publiczne, - wykupy nieruchomości dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko. 2. szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych: - ustalenie odszkodowań za nabycia pod drogi publiczne
Część 4. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości -opłata/ renta planistyczna. Wykonanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu ustalenia wysokości jednorazowej opłaty, określonej w art. 36, 37 i 63 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U z 2003r. Nr 80, poz. 717 ze zm.) dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia. wykaz wykonanych zadań, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę) III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku informacja o osobie, która będzie wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i uprawnień tej osoby. Do wykazu powinny być dołączona kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane aktualne uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego pozwalające realizować zlecone zamówienie. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należyciewykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamioświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty referencje III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu i wymagają zgody obu stron wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany. Zmiana postanowień może dotyczyć: 1) sposobu płatności 2) terminu, w szczególnie uzasadnionym przypadku 3) zmiany obowiązujących przepisów prawnych 4) wprowadzenia podwykonawcy 5) zmiany stawki VAT. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, pokój nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych - w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu ustalenia opłat adiacenckich od urządzeń infrastruktury technicznej dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko (w ilości około 280 operatów)..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3. Wykonanie usług wyceny nieruchomości - na potrzeby wynikające z przepisów ustaw o: 1. gospodarce nieruchomościami oraz jej przepisów wykonawczych (z pominięciem wyceny na potrzeby opłat adiacenckich z tytułu podziału oraz od urządzeń infrastruktury technicznej), m.in.: - sprzedaż nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, w tym lokali, - sprzedaż nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste, - zamiana, darowizna, przeniesienie własności nieruchomości, - użytkowanie wieczyste, przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności, ustalanie pierwszej opłaty prawa użytkowania wieczystego z tytułu zbycia przed upływem 10 lat, aktualizacja opłat rocznych prawa użytkowania wieczystego (w przypadku aktualizacji opłat rocznych mogą zaistnieć pojedyncze przypadki wycen; ostatnia aktualizacja w 2011r.), - potwierdzenie aktualności operatów szacunkowych, - ustalenie odszkodowań za nabycia pod drogi publiczne, - wykupy nieruchomości dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko. 2. szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych: - ustalenie odszkodowań za nabycia pod drogi publiczne.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości -opłata/ renta planistyczna. Wykonanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu ustalenia wysokości jednorazowej opłaty, określonej w art. 36, 37 i 63 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U z 2003r. Nr 80, poz. 717 ze zm.) dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

siwz


UWAGA!!!!!

Zmiana dotyczy sposobu oceny ofert dla części 2 oraz terminu składania ofert!!!
W załączeniu specyfikacja istotnych warunków zamówień po zmianach (rozdział 13, pkt 13.2)
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 344159-2011 z dnia 2011-12-23 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Osielsko
Przedmiotem zamówienia są usługi wyceny nieruchomości Część 1. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych - w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko. ...
Termin składania ofert: 2012-01-03 Numer ogłoszenia: 347969 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 344159 - 2011 data 23.12.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, fax. 052 324 18 03.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.2.1.W ogłoszeniu jest: Kryteria oceny ofert:najniższa cena..W ogłoszeniu powinno być: Kryteria oceny ofert:najniższa cena. Sposób oceny ofert w zakresie części 2: I. Cena ofertowa - znaczenie 2 pkt
KC = (CN:COB) x 2 (max liczba punktów w ocenianej pozycji) Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu (suma ppkt a,b) COB - cena zaoferowana w ofercie badanej (suma ppkt a,b)
II. Cena ofertowa - znaczenie 96 pkt. KC = (CN:COB) x 96 (max liczba punktów w ocenianej pozycji) Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu (suma pakt a,b,c) COB - cena zaoferowana w ofercie badanej (suma pakt a,b,c)
III. Cena ofertowa - znaczenie 2 pkt KC = (CN:COB) x 2 (max liczba punktów w ocenianej pozycji) Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB - cena zaoferowana w ofercie badanej
Suma I + II + III = ilość punktów danej oferty. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4..W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko (sekretariat)..W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko (sekretariat)..

siwz zawierajaca zmiany


                                      
                                                                                   Osielsko, dnia 10 styczeń 2012 r.
IiZP 272.U.11.2011
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko w 2012 r.
 
W dniu 9 stycznia 2012 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 
I a . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę w zakresie części pierwszej i drugiej firmy:
BRD
ul. Wiejska 83
87-800 Włocławek
średnia cena brutto część 1 – 230,01 zł brutto
część 2:
I.    a) 381,30 zł brutto
    b) 627,30 zł brutto
  II.  a) 356,70 zł brutto
    b) 332,10 zł brutto
    c) 307,50 zł brutto
    III.  369,00 zł brutto
 
Uzasadnienie wyboru:
 
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w zakresie części pierwszej – 100 pkt. i  drugiej – 96,77 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
 
I b. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę w zakresie części  trzeciej i czwartej  firmy:
NOWAKOWSKI NIERUCHOMOŚCI
Andrzej Nowakowski
Ul. Aleja Planu 6-letniego 38/5
85-806 Bydgoszcz
średnia cena brutto część 3 –  196,68 zł brutto
średnia cena brutto część 4 –  302,75 zł brutto
   
  Uzasadnienie wyboru:  
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w zakresie części trzeciej i czwartej – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.               
          
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
BRD
ul. Wiejska 83
89-800 Włocławek
Oferta nr 2
ATIP  OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI
Roman Pryłowski
ul. Pomorska 7/3a
85-046 Bydgoszcz
Oferta nr 3
Kancelaria Rzeczoznawcy Majątkowego „AREA”
Mirosława Tobolewska
ul. Mieczykowa 5
85-435 Bydgoszcz
„TAKSATOR” Biuro Rzeczoznawcy Majątkowego
Mirosława Bartoszewska
Oferta 4
NOWAKOWSKI NIERUCHOMOŚCI
Andrzej Nowakowski
Ul. Aleja Planu 6-letniego 38/5
85-806 Bydgoszcz
 
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (suma punktów w kryterium cena) :
            
Nr oferty         Część 1            Część 2               Część  3             Część 4
    1                  100                96,77                  49,51                 46,82
    2             nie złożono           94,42             nie złożono        nie złożono
    3             nie złożono           89,53             nie złożono        nie złożono
    4                88,63                44,13                  100                   100
 
 
II . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie  odrzucono  żadnej oferty
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 



Załączniki

siwz doc, 419 kB

Powiadom znajomego