W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Przebudowa ulicy Słupskiej wraz z budową chodnika i miejsc parkingowych w Wilczu, parkingu przy ul. Tuberozy w Osielsku oraz budowa oświetlenia na terenie gminy Osielsko

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa ulicy Słupskiej wraz z budową chodnika i miejsc parkingowych w Wilczu, parkingu przy ul. Tuberozy w Osielsku oraz budowa oświetlenia na terenie gminy Osielsko
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.B.6.2011
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów z art.11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści
Osielsko: Przebudowa ulicy Słupskiej wraz z budową chodnika i miejsc parkingowych w Wilczu, parkingu przy ul. Tuberozy w Osielsku oraz budowa oświetlenia na terenie gminy Osielsko.
Numer ogłoszenia: 221039 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Słupskiej wraz z budową chodnika i miejsc parkingowych w Wilczu, parkingu przy ul. Tuberozy w Osielsku oraz budowa oświetlenia na terenie gminy Osielsko.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1
Zadanie 1.1. Przebudowa ulicy Słupskiej w Niwach-Wilczu na odcinku od km 0+479,42 do km 0+756,95 polegająca na wykonaniu: -pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej -wykonanie wjazdów do posesji, -wykonanie stałej organizacji ruchu
Zadanie 1.2. Wykonanie chodnika oraz miejsc postojowych przy budynku świetlicy wiejskiej w Wilczu przy ul Słupskiej 4 o powierzchni 207,5 m² Część nr 2
Budowa parkingu i zjazdu z drogi gminnej Nr 051350CC przy ulicy Tuberozy w Osielsku. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia: - wjazd na działkę o pow. 15,2 m2 - droga manewrowa o pow. 138,55 m2 - miejsca parkingowe o pow. 200,0 m2 - zagospodarowanie terenu działki nr 108/9 - nasadzenia w ilości 50 szt. Część nr 3 Zadanie 3.1 Rozbudowa oświetlenia Al. A. Mickiewicza w Niemczu - słupy oświetleniowe 2/4, 2/6, 2/8, 2/10, 2/12, 2/14, 2/16 Zadanie 3.2 Rozbudowa oświetlenia ulicy Gwiaździstej w Osielsku - słupy oświetleniowe 2/6/2, 2/8, 2/10. 2/12 Zadanie 3.3 Rozbudowa oświetlenia ulicy Leśnej w Osielsku - słupy oświetleniowe 1/3, 1/5, 1/7, 1/9, 1/11, 1/13. W zakresie zadania jest również demontaż 3 szt. istniejących opraw oświetlenia zamontowanych na linii napowietrznej i dostarczenie ich do ENEA Operator Sp. z o.o. Zadanie 3.4 Rozbudowa oświetlenia ulic: Grobla i Harcerskiej w Bożenkowie - słupy oświetleniowe 8, 11,12. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychzgodnie z art. 66 ustawy prawo zamówień publicznych II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium: 5.000,00 ( pięć tysięcy złotych) na każdą część odrębnie. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości wskazanej przez Zamawiającego.
1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2010 Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy oddział w Osielsku Nr 96 8142 1033 0002 8248 2000 0007. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Osielsko w sekretariacie w pok. nr 18 lub dołączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - elektrycznej, III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem przynajmniej jednej budowy lub przebudowy odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz oraz przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę robót budowlanych)
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku również poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - elektrycznej, III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - elektrycznej, III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a) Wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie niższą niż wartość zadeklarowana w ofercie, jako wartość wykonania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoneoświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńinformację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaWykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) referencje III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia określające warunki takiej zmiany. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych, niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku a) zmiany kierownika budowy. b) zmiany sposobu płatności, w tym również zmiany numeru konta wykonawcy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55 A, 86-031 Osielsko, pokój nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55 A, 86-031 Osielsko (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 Zadanie 1.1. Przebudowa ulicy Słupskiej w Niwach-Wilczu na odcinku od km 0+479,42 do km 0+756,95 polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej - wykonanie wjazdów do posesji, - wykonanie stałej organizacji ruchu Zadanie 1.2. Wykonanie chodnika oraz miejsc postojowych przy budynku świetlicy wiejskiej w Wilczu przy ul Słupskiej 4 o powierzchni 207,5 m².2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 Budowa parkingu i zjazdu z drogi gminnej Nr 051350CC przy ulicy Tuberozy w Osielsku. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia: - wjazd na działkę o pow. 15,2 m2 - droga manewrowa o pow. 138,55 m2 - miejsca parkingowe o pow. 200,0 m2 - zagospodarowanie terenu działki nr 108/9 - nasadzenia w ilości 50 szt..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3
Zadanie 3.1 Rozbudowa oświetlenia Al. A. Mickiewicza w Niemczu - słupy oświetleniowe 2/4, 2/6, 2/8, 2/10, 2/12, 2/14, 2/16
Zadanie 3.2 Rozbudowa oświetlenia ulicy Gwiaździstej w Osielsku - słupy oświetleniowe 2/6/2, 2/8, 2/10. 2/12
Zadanie 3.3
Rozbudowa oświetlenia ulicy Leśnej w Osielsku - słupy oświetleniowe 1/3, 1/5, 1/7, 1/9, 1/11, 1/13. W zakresie zadania jest również demontaż 3 szt. istniejących opraw oświetlenia zamontowanych na linii napowietrznej i dostarczenie ich do ENEA Operator Sp. z o.o.
Zadanie 3.4
Rozbudowa oświetlenia ulic: Grobla i Harcerskiej w Bożenkowie - słupy oświetleniowe 8, 11,12.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

siwz
parking Słupska
plan parking
Słupska cz.1
Słupska cz. 2
Słupska cz.3
Słupska cz. 4
oświetlenie cz.1
oświetlenie cz.2
oświetlenie cz.3
oświetlenie cz.4
oświetlenie cz.5
oświetlenie cz.6
Słupska cz.5
Słupska cz.6
opis techniczny Tuberozy
projekt parking Tuberozy
przedmiar parking Tuberozy
specyfikacja



 
                                                                                Osielsko, dnia 29 września 2011 r. 271.B.6.2011


OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Przebudowa ulicy Słupskiej wraz z budową chodnika i miejsc parkingowych w Wilczu, parkingu przy ul. Tuberozy w Osielsku oraz budowa oświetlenia na terenie gminy Osielsko”.
 
 
W dniu 5 września 2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 
I a . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  w zakresie części 1 firmy:
Bydgoskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Ul. Glinki 148
85-861 Bydgoszcz
cz. 1-386.383,20 zł
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena w zakresie części 1, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
 
I b . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  w zakresie części 2 firmy:
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów
Prefabet – Białe Błota
ul. Betonowa 1
86-001 Białe Błota
cz. 2 – 19.142,96 zł
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena w zakresie części 2, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
 
  I c . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  w zakresie części 3 firmy:
Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych i Telekomunikacyjnych
J. Wizner – R. Zieliński s.c.
86-017 Wierzchucin Król. 79
cz. 3 – 159.900,00 zł
 
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena w zakresie części 3, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
  
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów
Prefabet – Białe Błota
Ul. Betonowa 1
86-005 Białe Błota
Oferta nr 2
Spółdzielnia Socjalna „Bydgoszczanka”
Ul. Smoleńska 43
85-871 Bydgoszcz
Oferta nr 3
Bydgoskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Ul. Glinki 148
85-861 Bydgoszcz
Oferta nr 4
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne
Kompleks-Bud Tadeusz Radwan
Srebrnica 2
86-010 Koronowo
Oferta nr 5
Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych i Telekomunikacyjnych
J.Wizner-R. Zieliński s.c.
86-017 Wierzchucin Król. 79
Oferta nr 6
Pol – Dróg Nakło n. Notecią Sp. z o.o.
Paterek, ul. Kcyńska 31
89-100 Nakło n. Notecią
Oferta nr 7
Konsorcjum Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Affabre Sp. z o.o.
Ul. Inwalidów 1
85-727 Bydgoszcz,
Partner PW Kombud Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 27, 85-758 Bydgoszcz 
 
   
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (kryterium cena) :
            

Nr oferty     Część 1        Część 2          Część 3
1                  61              100           nie złożono
2                  90               26            nie złożono
3                 100              28            nie złożono
4                  82               33            nie złożono
5          nie złożono   nie złożono            100
6                  93               30           nie złożono
7                  91               33           nie złożono

 
 
II . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie  odrzucono  żadnej oferty
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy
w zakresie części 1, części 2 i części 3 przetargu nieograniczonego
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni
 
 
 
 
W związku z otrzymaniem informacji od firmy Przedsiębiorstwo Przemysłu Betonów Prefabet - Białe Błota, ul. Betonowa 1, 86-001 Białe Błota o rezygnacji z  realizacji zamówienia w zakresie części 2 Zamawiający informuje,iż Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne
Kompleks-Bud Tadeusz Radwan przedstawia najkorzystniejszy bilans cenowy i otrzymało największą liczbę punktów w zakresie części drugiej. W związku z powyższym została podpisana umowa z ww. Wykonawcą.
 
 
 
 
 
 




                                     
                                                                               
 
 
 
 
 
 
 
 



Załączniki

siwz doc, 277 kB
plan parking pdf, 373 kB
Słupska cz.1 rar, 5.72 MB
Słupska cz. 2 rar, 5.72 MB
Słupska cz.3 rar, 5.72 MB
Słupska cz. 4 rar, 5.72 MB
Słupska cz.5 rar, 5.72 MB
Słupska cz.6 rar, 4.5 MB
specyfikacja pdf, 256 kB

Powiadom znajomego