W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowę stacji uzdatniania wody na działce nr 139/2 przy ul. Rybinieckiej w miejscowości Niwy gmina Osielsko.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowę stacji uzdatniania wody na działce nr 139/2 przy ul. Rybinieckiej w miejscowości Niwy gmina Osielsko.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 10/I/2009
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w treści ogłoszenia
Osielsko: Budowę stacji uzdatniania wody na działce nr 139/2 przy ul. Rybinieckiej w miejscowości Niwy gmina Osielsko.
Numer ogłoszenia: 324724 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3282600, faks 052 3282601.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę stacji uzdatniania wody na działce nr 139/2 przy ul. Rybinieckiej w miejscowości Niwy gmina Osielsko..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa stacji uzdatniania wody na działce nr 139/2 przy ul. Rybinieckiej w miejscowości Niwy gmina Osielsko, obejmująca w szczególności: Instalacje technologiczne, Budynek stacji, Zagospodarowania terenu, Zjazd i drogę dojazdową, Instalacje Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu Stacji, Instalacje elektryczne oraz Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka, Wewnętrzne instalacje elektryczne, Wycinka drzew. Dodatkowo: - obsługa geodezyjna - inwentaryzacja geodezyjna powykonawczą sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu sporządzenie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne odwiertu nr 2 na terenie miejscowości Niwy na działce nr 139/2 wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej projekt w Urzędzie Marszałkowskim. Dokumentacja musi być sporządzona przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia (upr. geologiczne)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium dla przedmiotu zamówienia - 31.100,00 zł Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza prosimy o wpłatę na konto: 51 8142 1033 0002 8105 3000 0005.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej, - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. uprawnienia geologiczne 2) wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę w postaci budowy lub modernizacji stacji uzdatniania wody.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
SIWZ
Geologia cz.1
Geologia cz.2
Geologia cz.3
Geologia cz.4
Geologia cz.5
Geologia cz.6
operat wodnoprawny
Projekt budowlany cz 1
Projekt budowlany cz 2
projekt budowlany - drogi
projekt budowlany - elektryka
projekt budowlany - SSWIN
projekt budowlany - tecznologia cz 1
projekt budowlany - tecznologia cz 2
projekt wykonawczy - architektura i konstrukcja
projekt wykonawczy - drogi
projekt wykonawczy - elektryka
projekt wykonawczy - SSWIN
Projekt wykonawczy - technologia cz 1
Projekt wykonawczy - technologia cz 2
przedmiar cz 1
przedmiar cz 2
specyfikacja techniczna
wodociąg rybiniecka
W związku z zauważonym błędem w przedmiarach robót zamawiający zamieszcza poniżej aktualne przedmiary
przedmiar wycinka drzew
przedmiar wodociąg Rybiniecka
przedmiar robót

Dotyczy przetargu na: Budowę stacji uzdatniania wody na działce nr 139/2 przy ul. Rybinieckiej w miejscowości Niwy gmina Osielsko.
 
W związku z zapytaniem Wykonawcy, którego treść znajduje się poniżej, Zamawiający wyjaśnia:
 
W pkt. 6.3 ppkt. 6) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający wymaga aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej / ważnej co najmniej do momentu odbioru końcowego robót budowlanych / . Nasza firma posiada polisę ubezpieczeniową zawieraną  na okres 1 roku. Termin ważności polisy kończy się w kwietniu 2010 r. tj. przed odbiorem końcowym robót. W związku z powyższym mamy pytanie, czy możemy do oferty załączyć naszą polisę oraz oświadczenie o kontynuacji ważności polisy ubezpieczeniowej.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający nie dopuszcza składanie oświadczeń o kontynuacji ważności polisy ubezpieczeniowej.     

UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT W ZWIĄZKU Z LICZNYMI PYTANIAMI.
Numer ogłoszenia: 350758 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 324724 - 2009 data 21.09.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny, Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813672, fax. 052 3813781.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: Iv.3.4.
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo..
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.. II.2) Tekst, który należy dodać:

Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.3.4.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo..

 „W przedmiarach załączonych do dokumentacji przetargowej nie zostały ujęte koszty wykonania odwiertu studziennego i obsługi geologicznej. Proszę o dodanie odpowiedniej pozycji kosztorysowej lub określenie pozycji , w której należy ująć wyżej wymienione koszty.”
 
Odpowiedź: 
Koszty wykonania odwiertu studziennego i obsługi geodezyjnej należy umieścić w dziale Instalacje Technologiczne Element nr 2 – Ujęcie wody SW2.
 
 „ Po zapoznaniu się z dokumentacją i sprawdzeniu przedmiarów Naszym zdaniem w przedmiarach brakuje:
1. 50 cm nasypu wraz z jego zagęszczeniem (związane jest to z różnicą pomiędzy istniejącym terenem a poziomem posadowienia posadzki
2. Brakuje elementów związanych z wykonaniem wieży (konstrukcji stalowej wraz z obudową). Prosimy o udostępnienie dokumentacji związanej z tym elementem robót.
3. Prosimy o udostępnienie dokumentacji ogrodzenia oraz furtki ( z określeniem użytych materiałów, ewentualnego sterowania furtki)
4. Brak w przedmiarach opaski wokół budynku.
5. Brak listwy startowej – elewacja.
6. Brak obmurówki kominów wentylacyjnych
7. Czy przedmiot zamówienia obejmuje jedynie wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej czy również odwiertu? Po czyjej stronie jest nadzór geologiczny? (Naszym zdaniem: Dokumentację hydrogeologiczną sporządza się po wykonaniu odwiertu nr 2, osoba wykonująca odwiert sprawuje jednocześnie nadzór geologiczny).
 
Odpowiedź:
Zgodnie ze specyfikacją cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz z warunkami stawianymi przez Zamawiającymi.
Wieżę napowietrzająca należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (część technologiczna).
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej oraz odwiertu. Nadzór geologiczny leży po stronie Wykonawcy.
 
 „1. Czy w przypadku przesłania oferty oraz gwarancji ubezpieczeniowej (jako wadium w przetargu) przesyłką kurierską oryginał gwarancji ubezpieczeniowej można załączyć do koperty z ofertą, a do oferty załączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z orzynałem. 
2. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający może żądać od wykonawców jedynie wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W związku z powyższym żądanie od wykonawcy takich informacji jak nazwa i adres podwykonawcy narusza ten przepis. W związku z powyższym wnosimy o wykreślenie z Formularza Ofertowego oraz Załącznika nr 2 do Formularza Oferty nazwy i adresu podwykonawcy.
3. Czy opłaty za wycinkę drzew są po stronie Zamawiającego czy Wykonawcy. Jeżeli po stronie Wykonawcy, to prosimy o przesłanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew i krzewów.
4. W jakiej formie należy załączyć kosztorys do oferty: pełnej czy uproszczonej”.
 
Odpowiedź:
1. Zamawiający wyraża zgodę na przesłanie oferty oraz gwarancji ubezpieczeniowej przesyłką kurierską, gdzie oryginał gwarancji ubezpieczeniowej będzie załączony do koperty z ofertą, a do oferty załączona kserokopia potwierdzona za zgodność z orzynałem.
2. Podstawą prawną wymogów dokumentów jakich żąda Zamawiający w postępowaniu przetargowym jest art. 25 PZP oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.  605). A art. 36 pkt. 4 nie wyklucza od zamawiającego żądania podania nazwy podwykonawcy, a jedynie nakazuje wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcą. W związku z powyższym Zamawiający nie wykreśla z Formularza Oferty oraz Zał. 2 do formularza Oferty nazwę i adres podwykonawcy.
3. Opłata za wycinkę drzew leży po stronie Zamawiającego. Wykonawca ponosi koszty wycinki drzew zgodnie z przedmiarem  umieszczonym w SIWZ.
4.  Kosztorys do oferty należy załączyć w formie pełnej.
 
 „Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 z 2004r. poz. 177 z póź. zm.) zwracamy się z następującymi pytaniami:
1. W Projekcie Wykonawczym – Technologia oraz w Przedmiarach robót Zamawiający określił urządzenia podając typ i jednocześnie wskazał na ich producentów. Takie postępowanie jest niezgodne z art. 29 ust. 2 i 3, chyba że celem Zamawiającego było poprzez podanie typu urządzenia wskazanie na jego wielkość i parametry jakim ma on odpowiadać.
Czy Zamawiający dopuszcza zatem zastosowanie analogicznych pod względem technicznym, spełniających wszystkie żądane parametry, urządzeń innych producentów aniżeli określonych w przedmiarach?
2. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający może żądać od wykonawców jedynie wskazania w ofercie części zamówienie (zakresu), której wykonane powierzy podwykonawcom. W związku z powyższym żądanie od wykonawcy takich informacji jak nazwa i adres podwykonawcy narusza ten przepis.
W związku z powyższym wnosimy o wykreślenie z Zał. Nr 2 do Formularza oferty zapisów dotyczących danych o podwykonawcach takich jak nazwa i adres.”
 
Odpowiedź:
 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie analogicznych pod względem technicznym, spełniających wszystkie żądane parametry, urządzenia innych producentów aniżeli określonych w przedmiarach.
2. Podstawą prawną wymogów dokumentów jakich żąda Zamawiający w postępowaniu przetargowym jest art. 25 PZP oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.  605). A art. 36 pkt. 4 nie wyklucza od zamawiającego żądania podania nazwy podwykonawcy, a jedynie nakazuje wskazanie przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcą. W związku z powyższym Zamawiający nie wykreśla z Formularza Oferty oraz Zał. 2 do formularza Oferty nazwę i adres podwykonawcy.
 
 „Zamawiający nie określił w SIWZ formy w jakiej ma zostać dostarczone wadium w przypadku gdy będzie ono wniesione w formie innej niż w pieniądzu. Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby oryginał wadium w formie innej niż w pieniądzu  Wykonawca załączył w oryginale do koperty wraz z Ofertą (do której również będzie dołączona kopia dokumentu wadialnego potwierdzona za zgodność              z oryginałem przez Wykonawcę) i przesłał do Zamawiającego pocztą kurierską.”
 
Odpowiedź:
Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy PZP (pkt. 17.1 SIWZ).
Zamawiający wyraża zgodę, aby oryginał wadium w formie innej niż w pieniądzu Wykonawca załączył w oryginale do koperty wraz z Ofertą (do której również będzie dołączona kopia dokumentu wadialnego potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) i przesłał do Zamawiającego pocztą kurierską.
 
 „1. Czy fundamenty pod urządzenia technologiczne typu filtry ciśnieniowe są zbrojone? Jeżeli tak to proszę o dołączenie do dokumentacji  projektu zbrojenia.
2. Po zapoznaniu się z dokumentacją i sprawdzeniu przedmiarów naszym zdaniem w przedmiarach brakuje:
- nakładów na betonowanie fundamentów pod urządzenia technologiczne znajdujące się wewnątrz budynku stacji uzdatniania wody
- nakładów na betonowanie fundamentów pod zbiorniki wyrównawcze: załączony przedmiar dotyczy tylko 1 zbiornika (poz. 121, 122, 123)
- izolacji poziomej z papy termozgrzewalnej na fundamentach pod zbiorniki wyrównawcze(100 m2)
1) W pkt. 6.2.1 SIWZ znajduje się zapis:” do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty potwierdzające, iż wskazana przez Wykonawców osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc”. Zgodnie z ustawą każda osoba należąca do Izby Inżynierów i regularnie opłacająca składki posiada polisę oc, i informację o tym zamieszcza się jedynie na zaświadczeniu o przynależności do właściwej izby. W związku z tym nie ma możliwości załączenia aktualnej polisy członków, więc proszę o wykreślenie powyższego zapisu z SIWZ.
 
Odpowiedź:
 Fundamenty pod urządzenia technologiczne nie są zbrojone. Rysunek konstrukcyjny fundamentów znajduję się w części architektoniczno-konstrukcyjnej projektu.
Nakłady na betonowanie fundamentów pod urządzenia technologiczne zawarte są w dziale  „Budynek Stacji”. Element nr 2 Fundamenty, poz. 7. Beton chudy należy wycenić według projektu i zawrzeć w tej samej pozycji.
W przedmiarach zamieszczonych przez Zamawiającego pozycje 121, 122, 123 nie dotyczą nakładów na betonowanie fundamentów.
Izolacja pozioma zbiorników zaprojektowana jest z emulsji asfaltowej.
1) Zamawiający wykreśla  załączenie aktualnej polisy członków z SIWZ.
 
 „1. Dotyczy przedmiaru robót – „Wewnętrzna linia zasilająca” zgodnie, z którym wymagane jest wykonanie wewnętrznej linii zasilającej, o której mowa w pkt. 3.1 „Linie kablowe” pozycja g) projektu budowlanego – część elektryczna i AKPiA. Proszę o dołączenie dokumentacji technicznej projektu linii o której mowa w pkt. 6.7.8. „Linia kablowa do przyłącza kablowo-licznikowego”  projektu budowlanego – cześć elektryczna i AKPiA.
2. Dotyczy przedmiaru robót – „Budynek Stacji”. Brakuje pozycji dotyczącej zbrojenia ław fundamentowych i stóp fundamentowych. Proszę o dodanie do przedmiaru pozycji dla ww. prac.
3.  Dotyczy przedmiaru robót – „Budynek Stacji” poz. 5  Podkłady z betonu zwykłego – na gruncie z zastosowaniem pompy do betonu obmiar wynosi 30,930 m3. Według projektu obmiar wynosi 33,565 m3. Proszę o poprawienie obmiaru dla tej pozycji.
4. Dotyczy przedmiaru robót – „Budynek Stacji” poz. 7 stopy fundamentowe żelbetowe prostokątne objęt. Do 0.8 m3 z zast. pompy do bet. Obmiar wynosi 30,370 m3 . Według projektu obmiar ten powinien wynosić 34,400 m3 . Proszę o poprawienie obmiaru dla tej pozycji.
5. Dotyczy przedmiaru robót – „Budynek Stacji”. Brakuje pozycji dotyczącej wykonania i zagęszczenia nasypu grubości 0,50m. Proszę o dodanie do przedmiaru pozycji dla ww. prac.
6. Dotyczy przedmiaru robót – „Budynek Stacji”. Brakuje pozycji dotyczącej wykonania drabiny wewnętrznej. Proszę o dodanie do przedmiaru pozycji dla ww. prac.
7. Dotyczy przedmiaru robót – „Budynek Stacji”. Brakuje pozycji dotyczącej wykonania schodów zewnętrznych oraz balustrady. Proszę o dodanie do przedmiaru pozycji dla ww. prac.
8. Dotyczy przedmiaru robót – „Budynek Stacji” . Brakuje pozycji dotyczącej drzwi pełnych zewnętrznych o wym. 200x230 cm dwudzielnych.  Proszę o dodanie do przedmiaru pozycji dla ww. prac.
9. Dotyczy przedmiaru robót – „Budynek Stacji” . Brakuje pozycji dotyczącej montażu okna dachowego połaciowego o wym. 78x140 cm..  Proszę o dodanie do przedmiaru pozycji dla ww. prac.
10. Proszę o zamieszczenie rysunku konstrukcji obudowy wieży napowietrznej i podanie pozycji, w której ma być ona wyceniona.
11. Proszę o zamieszczenie informacji po czyjej stronie leża koszty administracyjne wycinki drzew.
12. Proszę o sprecyzowanie czy wykonanie odwiertu studni sw2 wchodzi w zakres kalkulacji. Jeśli tak to prosimy do przedmiaru pozycji dla ww. prac.
 
Odpowiedź:
1. Dołączona dokumentacja techniczna projektu linii poniżej:WLZ
2. Zbrojenie ław i stop fundamentowych znajduję w dziale „Budynek Stacji” Element nr 4 Wieńce i podciągi.
3. Wartość kosztorysowa jest prawidłowa.
4. Wartość kosztorysowa jest prawidłowa.
5-9. Zgodnie ze specyfikacją cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
10. Wieże napowietrzną wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (część technologiczna).
11. Koszty administracyjne wycinki drzew ponosi Zamawiający.
12. Koszty wykonania odwiertu studziennego i obsługi geodezyjnej należy umieścić w dziale Instalacje Technologiczne Element nr 2 – Ujęcie wody SW2.
 

Żołędowo, dnia 19 października 2009 r.
 
10/I/2009
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
dot. Przetargu nieograniczonego na „Budowę stacji uzdatniania wody na działce nr 139/2 przy ul. Rybinieckiej w miejscowości Niwy gmina Osielsko.
 
W dniu 14 października 2009 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

1.   Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
Firma GUTKOWSKI
Jan Gutkowski
ul. 17 stycznia 92
64-100 Leszno

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
 
Cena oferty: 3 508 648,11 zł. (brutto)
 
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Firma GUTKOWSKI Jan Gutkowski
ul. 17 stycznia 92
64-100 Leszno
Cena brutto 3 508 648,11 zł
Oferta nr 2
Przedsiębiorstwo Budownictwa i Instalacji ABT Sp. z o.o.
ul. Bór 143/157
42-200 Częstochowa
Cena brutto 3 798 408,35 zł
Oferta nr 3
„JOKA” Sp. z. o.o.
ul. Kopernika 4
84-100 Puck
Cena brutto 4 498 140,00 zł
Oferta nr 4
Pirma „BARTOSZ” Sp. J Bujwicki, Sobiech, Cybulko
ul. Sejneńska 7
15-399 Białystok
Cena brutto 4 137 789,80 zł
 
 
Oferta nr 5
Funam Sp. z o.o.
ul. Mokronoska 2
52-407 Wrocław
Cena brutto 4 878 682,49 zł
Oferta nr 6
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „PRZEMBUD” Sp z o.o.
ul. Olchowa 4
86-300 Grudziądz
Cena brutto 8 265 682,94 zł
Oferta nr 7
WIMAR Sp. zo.o.
ul. Nadrzeczna 24
86-010 Koronowo
Cena brutto 3 886 684,53 zł
Oferta nr 8
EUROAQUA Sp. z o.o.
ul. Bobrownicka 13A
61-306 Poznań
Cena brutto 4 829 774,66 zł
 
 
2. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba pkt w kryterium cena):
Nr oferty
Punktacja
1          100,00
2            92,37
3            78,60
4            84,79
5            71,92
6            42,45
7            90,27
8            72,65
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Od rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 


Załączniki

SIWZ pdf, 217 kB
Geologia cz.1 rar, 4.82 MB
Geologia cz.2 rar, 4.82 MB
Geologia cz.3 rar, 4.82 MB
Geologia cz.4 rar, 4.82 MB
Geologia cz.5 rar, 4.82 MB
Geologia cz.6 rar, 3.61 MB
przedmiar cz 1 rar, 4.82 MB
przedmiar cz 2 rar, 4.72 MB
WLZ rar, 389 kB

Powiadom znajomego