W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Zaprojektowanie nasadzeń drzew na boisku sportowym w Żołędowie na działkach 260/3 i 258 wraz z wykonaniem i pielęgnacją powykonawczą oraz wykonaniem trawnika o powierzchni 400 metrów kwadratowych

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zaprojektowanie nasadzeń drzew na boisku sportowym w Żołędowie na działkach 260/3 i 258 wraz z wykonaniem i pielęgnacją powykonawczą oraz wykonaniem trawnika o powierzchni 400 metrów kwadratowych
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 14 tysięcy euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści
Osielsko: ZAPROJEKTOWANIE NASADZEŃ DRZEW NA BOISKU SPORTOWYM W ŻOŁĘDOWIE NA DZIAŁKACH 260/3 I 258 WRAZ Z WYKONANIEM I PIELĘGNACJĄ POWYKONAWCZĄ ORAZ WYKONANIEM TRAWNIKA O POWIERZCHNI 400 METRÓW KWADRATOWYCH
Numer ogłoszenia: 39402 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE NASADZEŃ DRZEW NA BOISKU SPORTOWYM W ŻOŁĘDOWIE NA DZIAŁKACH 260/3 I 258 WRAZ Z WYKONANIEM I PIELĘGNACJĄ POWYKONAWCZĄ ORAZ WYKONANIEM TRAWNIKA O POWIERZCHNI 400 METRÓW KWADRATOWYCH. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie projektu nasadzeń drzew na działkach 260/3 i 258 w Żołędowie 2) Wykonanie nasadzeń drzew wg. opracowanego projektu w ilości drzew 440 sztuk według zestawienia : Drzewa szlachetne liściaste Wysokość nasadzenia Liczba sztuk 1. Buk zwyczajny(Fagus sylvatica) 180-250 cm ilość 35, 2. Grab pospolity (Carpinus betulus) 180-250 cm, ilość 30, 3. Jesion Wyniosły(Fraxinus Excelsior) 180-250 cm, ilość 30, 4. Klon zwyczajny (Acer platonoides) 180-250 cm, ilość 35, 5. Brzoza brodawkowa (Betula pendula) 180-250 cm ilość 45, 6. Lipa drobnolistna (Tilia cordata) 180-250 cm ilość 25, 7. Dąb szypulkowy (Quercus robur) 180-250cm ilość15, 8. Platan klonolistny (Platanus acerfalia) 180-250 cm ilość 20, Drzewa liściaste i iglaste Wysokość nasadzenia Liczba sztuk 1) Jarząb pospolity (Sorbus aucuparia) 150-200 cm ilość 45, 2) Jarząb szwedzki (Sorbus intermedia) 150-200 cm ilość 40, 3) Śliwa wiśniowa czerwonolistna 150-200 cm ilość 26 (Prunus cerastifera Atropurpurea), 4) Świerk pospolity (Picea Abies) 150-200 cm ilość 20, 5) Świerk kłujący (Picea pungens) 100-150cm ilość 20 6) Modrzew europejski (Larix) 150-150 cm ilość 20, 7) Sosna pospolita (Pinus sylvestri) 100-150 cm ilość 19, 8) Jodła kalifornijska (Abies concolor) 100-150 cm ilość 10, 9) Daglezja (Pseudotsuga menziesii) 100-150 cm ilość 5 3) Wykonanie trawnika 400 metrów kwadratowych 4) Pielęgnacja powykonawcza nasadzeń w okresie gwarancyjnym tj. 18 miesięcy od dnia odbioru prac.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.15.00-8. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia lub nie spełnia..Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 1 i 2 i 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności kwalifikacje pożądane w zakresie ogrodnictwa, rolnictwa, architektury krajobrazu, ochrony środowiska. 2) wykaz wykonanych prac w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz -Oferta 2) Źródło umocowania do podpisania oferty (pełnomocnictwo, umowa) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. 3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców. 4) Oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy 5) Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 13. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat pokój 18.IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).
siwz

Dotyczy przetargu na Zaprojektowanie nasadzeń drzew na boisku sportowym w Żołędowie na działkach nr 260/3 I 258 wraz z wykonaniem i pielęgnacją powykonawczą oraz wykonaniem trawnika o powierzchni 400 metrów kwadratowych.

Informacja dodatkowa

Zamawiający informuje, że powierzchnia boiska sportowego w Żołędowie znajdującego się na działkach 260/3 i 258 stanowi około 3 hektary. Zamawiający dołączył koncepcję zagospodarowania boiska.
koncepcja boiska



Wyjaśnienia
W związku ze skierowanym pytaniem Wykonawcy, którego treść znajduje się poniżej wyjaśniam:
Proszę o udzielenie informacji dotyczącej przetargu- specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jakim sposobem ma być wykonany trawnik?
a) siew
b) darniowanie
Odpowiedź:
Trawnik ma być wykonany metodą siewu.



Dotyczy przetargu na „Zaprojektowanie nasadzeń drzew na boisku sportowym w Żołędowie na działkach nr 260/3 i 258 wraz z wykonaniem i pielęgnacją powykonawczą oraz wykonaniem trawnika o powierzchni 400 metrów kwadratowych.

Informacja dodatkowa
Związku z licznymi zapytaniami Wykonawców Zamawiający w celu ułatwienia oszacowania kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia zamieszcza przedmiar oraz wprowadza zmiany do treści projektu umowy uściślając sposób wykonania przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wprowadzone zostają zmiany do umowy w zakresie:
1) Sadzenie drzew liściastych i iglastych w formach naturalnych.
2) Drzewa liściaste palikowane 2 sztuki na drzewo.
3) Drzewa liściaste w fazie bezlistnej, dopuszcza się sadzenie z gołym korzeniem
4) Drzewa iglaste, sadzenie z bryłą korzeniową ( kopane)
5) Drzewa sadzone z zaprawą dołów.
6) Okres gwarancyjny 18 miesięcy od posadzenia drzew i wykonania trawnika obejmujący:
-nawożenie nawozem mineralnym,
-podlewanie w okresach suszy, niedostatku wody,
-przycinanie obłamanych gałęzi,
-wymiana uschniętych roślin
7) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy stanowi 5% wartości przedmiotu umowy brutto.
Zwrot kwoty nastąpi w terminie 30 dni od daty zakończenia prac pielęgnacyjnych
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku
następujących formach określonych w art. 148 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych Dz. U. 2007 r. , Nr 223, poz. 1665 z późniejszymi zmianami.
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W celu zapoznania się z treścią ogłoszenia Zamawiający zmienia termin składania ofert na dzień 6.03.2009 godz. 9:00.

przedmiar

Informacja dodatkowa



Dot. przetargu nieograniczonego na Zaprojektowanie nasadzeń drzew na boisku sportowym w Żołędowie na działkach nr 260/3 I 258 wraz z wykonaniem i pielęgnacją powykonawczą oraz wykonaniem trawnika o powierzchni 400 metrów kwadratowych.

Zamawiający informuje, że zmienia treść wzoru formularza oferty w następującym zakresie:
3. - jest „OFERUJEMY  wykonanie zadania będącego przedmiotem zamówienia na kwotę ogółem:
za projekt oraz jego wykonanie
za pielęgnację powykonawczą w okresie 18 miesięcy
3. powinno być: OFERUJEMY wykonanie zadania będącego przedmiotem zamówienia na kwotę ogółem brutto
VAT
netto
w tym: za projekt oraz jego wykonanie:
Kwota brutto
VAT
Kwota netto
za pielęgnację powykonawczą w okresie 18 miesięcy:
Kwota brutto
VAT
Kwota netto
 


OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Dotyczy przetargu na Zaprojektowanie nasadzeń drzew na boisku sportowym w Żołędowie na działkach nr 260/3 i 258 wraz z wykonaniem i pielęgnacją powykonawczą oraz wykonaniem trawnika o powierzchni 400 metrów kwadratowych.
 
 
 
W dniu 6 marca 2009 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

1.   Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
Gospodarstwo Szkółkarskie Hinca
Dobrzyca 42
64-970 Piła 4

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Cena brutto ogółem- 29.886,00 PLN
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 
Oferta nr 1
Imbeer s.c. J. Ratyński, K. Ratyński
Ul.11-listopada 9
07-100 Węgrów
Cena brutto ogółem :  238.000 zł
Oferta nr 2
Ekologiczne Gospodarstwo Rolno Leśne
Ul. Modrzewiowa 5/2 Łęgajny
11-010 Barczewo
Cena brutto ogółem:  77.500 zł
Oferta nr 3
Ogrody Kijowicz
Ul. Struga 72m.87
26-600 Radom 
Cena brutto ogółem:  47.390,30 zł
Oferta 4
Centrum Ogrodnicze Andrzej Zieliński
Ul. Modlińska 322
03-152 Warszawa
Cena brutto ogółem: 65.800,00 zł
Oferta 5
Ogród Usługi Ogrodnicze
Leszek Kułak
Ul. Lawendowa1 66-440 Skwierzyna 
Cena brutto ogółem: 73.806,00 zł
Oferta 6
Quercus Krzysztof Kardasz
Ul. Węgierska 3/32
85-858 Bydgoszcz
Cena brutto ogółem: 152.622,00 zł
Oferta 7
Gospodarstwo Szkółkarskie Hinca
Dobrzyca 42
64-970 Piła 4
Cena brutto ogółem: 29.886,00 zł
Oferta 8
Hadart Sp. z o.o.
Ul. Cyklamenów 9
04-798 Warszawa
Cena brutto ogółem: 172.545,82 zł
Oferta 9
Hikora Sp. z o.o.
Słosinko 66
77-200 Miastko
Cena brutto ogółem:  45.180,75 zł
Oferta 10
PHU Gitpol
Gabriela Kuca
Ul. Nowomiejska 9
96-100 Skierniewice
Cena brutto ogółem:  41.842,78 zł
Oferta 11
Fagus Przedsiębiorstwo Szkółkarsko-Leśne
Krystyna Świątkowska
Ul.Tęczowa1/5 77-220 Koczała
Cena brutto ogółem:   58.850,00 zł
Oferta 12
Przedsiębiorstwo Zieleń Miejska Sp. z o.o.
Ul. Czarna Droga 45
85-220 Bydgoszcz
Cena brutto ogółem: 73.588,18 zł
 
 
 
3. Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :
 
 
Numer oferty          Liczna punktów
1                                  12,55
2                                  38,56
3                                  63,06
4                              odrzucona
5                                 40,49
6                                 19,58
7                                  100
8                               odrzucona
9                                 66,14
10                               74,42
11                             odrzucona
12                                40,61
 
 
 
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone trzy oferty.
Oferta nr 4 Centrum Ogrodnicze Andrzej Zieliński zostaje odrzucona zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt.2 ustawy prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie odrzucenia
Zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zamawiający wezwał do uzupełnienia niekompletnych dokumentów oferty wymaganych w specyfikacji w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 marca 2009 r. Oferent uzupełnił wymagane dokumenty, jednakże aktualne zaświadczenie z ZUS nie spełnia warunku, odzwierciedlenia stanu najpóźniej na dzień,  w którym upłynął termin składania ofert.  W związku z powyższym  oferta została odrzucona zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 2.
 
Oferta nr 8 Hadart Sp. z o.o. zostaje odrzucona zgodnie z art.92 ust. 1 prawo zamówień publicznych pkt.2
Uzasadnienie odrzucenia
Zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zamawiający wezwał do uzupełnienia niekompletnych oraz aktualnych dokumentów oferty wymaganych w specyfikacji w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 marca 2009 r. Oferent nie dokonał uzupełnienia brakujących wymaganych dokumentów, w związku z powyższym oferta została odrzucona zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 2.
 
Oferta nr 11 Fagus Przedsiębiorstwo Szkółkarsko-Leśne Krystyna Świątkowska
zostaje odrzucona zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie odrzucenia
Zgodnie z art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zamawiający wezwał do uzupełnienia niekompletnych dokumentów oferty wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 marca 2009 r. Oferent nie dokonał uzupełnienia  brakujących dokumentów, w związku z powyższym  oferta została odrzucona zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 2.
 
 
5. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie  został wykluczony żaden wykonawca.
 
Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.







Załączniki

siwz doc, 242 kB
przedmiar doc, 34 kB

Powiadom znajomego