Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 713) oraz art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2019 poz. 351 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. 1. Powołuję stałą komisję likwidacyjną zwaną dalej „komisją” do przeprowadzenia likwidacji środków trwałych, środków niskocennych, wartości niematerialnych i prawnych będących w ewidencji Urzędu Gminy Osielsko oraz pozostałych środków trwałych 
w użytkowaniu, w następującym składzie:
1) Paweł Kujawa – przewodniczący komisji,
2) Michał Jabłoński  – zastępca przewodniczącego komisji,
3) Przemysław Michna – członek,
4) Adam Biegański – członek,
5) Emilia Serbinowska – członek,
6) Tomasz Bogucki - członek

§ 2. 1. Komisja ma obowiązek prowadzić postępowanie likwidacyjne środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w trybie pracy określonym w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia oraz na zasadach określonych w załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia.
2. Wzór wniosku w sprawie likwidacji środków trwałych zawiera załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.
3. Wzór protokołu z likwidacji środków trwałych zawiera załącznik nr 4 do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji.
§ 4. Traci moc zarządzenie nr 7/2018 Wójta Gminy Osielsko (Kierownika Urzędu Gminy) 
z dnia 25 kwietnia 2018 r. w  sprawie powołania stałej Komisji Likwidacyjnej, określenia trybu jej pracy oraz sposobu likwidacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych w Urzędzie Gminy Osielsko.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.



Załączniki:

Załacznik Nr 1 do Zarządzenia
Załacznik Nr 2 do Zarządzenia
Załacznik Nr 3 do Zarządzenia
Załacznik Nr 4do Zarządzenia