Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w 2018 roku.
Osielsko, dnia 2 lutego 2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE
ZAMÓWIEŃ O WARTOŚCI POWYŻEJ 15 000 ZŁ I PONIŻEJ
30 000 EURO
1. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6a 86-031 Osielsko zaprasza do złożenia oferty na artykuły papiernicze i tonery (załącznik nr 1).
2. Przedmiot zamówienia: artykuły papiernicze i tonery na potrzeby GOPS w Osielsku zgodnie z załącznikiem nr 1.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r.
4. Miejsce i termin złożenia oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6a, 86-031 Osielsku (pokój 114) lub na adres e-mail gops@idea-net.pl do dnia 8 lutego 2018r. do godz. 12.00.
5. Termin otwarcia oferty: 8 luty godz. 12.30
6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marzena Żychlińska telefon 501-347-033, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00.
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim zgodnie z podanym wzorem. Ofertę można dostarczyć osobiście, drogą pocztową lub na e-mail, w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Oferta – artykuły biurowe”. Po wyborze dostawcy z wybranym oferentem zostanie sporządzona umowa na dostawę materiałów biurowych.
Ofertę cenową prosimy złożyć wg załączonego wzoru (załącznik nr 2) wraz z wykazem artykułów biurowych (załącznik nr 1). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych - wszystkie rubryki muszą być wypełnione łącznie. Nie dopuszcza się również widełkowego podawania cen. Wszystkie ceny muszą być określone jednoznacznie. Oferty niekompletnie wypełnione nie będą rozpatrywane.
Zał. nr 1 - Wykaz artykułów biurowych
Zał. nr 2 - Formularz ofertowy