Zapytanie ofertowe: artykuły biurowe i tonery na potrzeby GOPS w Osielsku
Osielsko, 23 stycznia 2020r.
ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ O WARTOŚCI POWYŻEJ 20 000 ZŁ I PONIŻEJ 30 000 EURO
Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6a 86-031 Osielsko
zaprasza do złożenia oferty na artykuły papiernicze i tonery (załącznik nr 1).
1. Przedmiot zamówienia: artykuły papiernicze i tonery na potrzeby GOPS w Osielsku zgodnie z załącznikiem nr 1.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r.
3. Miejsce i termin złożenia oferty: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osielsku, ul. Centralna 6a, 86-031 Osielsku (pokój 114) lub na adres e-mail: mzychlinska@gops.osielsko.pl do dnia 4 luty 2020r. do godz. 17.00.
Oferty które wpłyną po godz. 17.00 w dniu 4 lutego 2020r. nie będą rozpatrywane – zostaną odrzucone.
4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Marzena Żychlińska telefon 501-347-033, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00.
Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim zgodnie z podanym wzorem. Ofertę można dostarczyć osobiście, drogą pocztową lub na e-mail, w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Oferta – artykuły biurowe”. Po wyborze dostawcy z wybranym oferentem zostanie sporządzona umowa na dostawę materiałów biurowych.
Ofertę cenową prosimy złożyć wg załączonego wzoru (załącznik nr 2) wraz z wykazem artykułów biurowych (załącznik nr 1). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych - wszystkie rubryki muszą być wypełnione łącznie. Nie dopuszcza się również widełkowego podawania cen. Wszystkie ceny muszą być określone jednoznacznie. Oferty niekompletnie wypełnione nie będą rozpatrywane.