W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Obwieszczenie o możliwości wglądu do akt sprawy przed wydaniem decyzji znak: OŚ.5220.1.2024

Osielsko, dnia 25 lipca 2024 r.

OŚ.6220.1.2024

O B W I E S Z C Z E N I E
o możliwości wglądu do materiałów sprawy w postępowaniu administracyjnym przed wydaniem decyzji

Na podstawie art. 10 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.)

z a w i a d a m i a m,

że w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym, w sprawie uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. ,,Budowa ul. Moczarowej w Osielsku i Niemczu wraz z fragmentem ul. Nadbrzeżnej w Osielsku” organ administracji publicznej zobowiązany jest przed wydaniem decyzji umożliwić wypowiedzenie się stronom, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od dnia, gdy zawiadomienie uważa się za dokonane.
Na podstawie art. 49 § 2  kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej. Na podstawie art. 10 kpa Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją, jak również wnieść ewentualne wnioski i uwagi. Z materiałami postępowania zapoznać się można w siedzibie Urzędu Gminy Osielsko przy ul. Szosa Gdańska 55A, pok. nr 7, w poniedziałek, czwartek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 – 17:00, piątek 7:30 – 14:00 na każdym etapie toczącego się postępowania.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie na adres Urzędu Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko ustnie do protokołu w siedzibie urzędu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej hanna.kupczyk@osielsko.pl.
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy, adres zamieszkania wnioskodawcy.
Organem właściwym do rozpatrywania uwag i wniosków jest Wójt Gminy Osielsko.

Powiadom znajomego