Osielsko, dnia 1 września 2023 r.
OŚ.6220.7.2023
O B W I E S Z C Z E N I E
o możliwości wglądu do materiałów sprawy w postępowaniu administracyjnym
Na podstawie art. 10 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775 ze zm.)
z a w i a d a m i a m,
że w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym, w sprawie uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie ul. Zbożowej i Gryczanej w Osielsku, organ administracji publicznej zobowiązany jest przed wydaniem decyzji umożliwić wypowiedzenie się stronom, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od dnia, gdy zawiadomienie uważa się za dokonane.
Na podstawie art. 49 § 2 kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na podstawie art. 10 kpa Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją, jak również wnieść ewentualne wnioski i uwagi. Z materiałami postępowania zapoznać się można w siedzibie Urzędu Gminy Osielsko w pokoju nr 7 (ul. Szosa Gdańska 55A w poniedziałek, czwartek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 – 17:00, piątek 7:30 – 14:00) na każdym etapie toczącego się postępowania.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie na adres Urzędu Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, ustnie do protokołu w siedzibie urzędu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej: m.lewandowska@osielsko.pl.
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy, adres zamieszkania wnioskodawcy oraz podmiotu wniosku.
Organem właściwym do rozpatrywania uwag i wniosków jest Wójt Gminy Osielsko.
Osoba do kontaktu:
Podinspektor – Marta Kraszkiewicz
tel: 52 324 18 74
e-mail: m.lewandowska@osielsko.pl