W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. ,, Budowa układu ulic na terenie inwestycyjnym pomiędzy ul. Kąty a ul. Schmidta w Żołędowie”

Osielsko, dnia 8 marca 2023 r.

OŚ.6220.1.2023

O B W I E S Z C Z E N I E
o wszczęciu postępowania administracyjnego

Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.), a także art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.)

z a w i a d a m i a m,

że w dniu 8 marca 2023 r. zostało wydane zawiadomienie znak: OŚ.6220.1.2023 o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających w sprawie uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. ,, Budowa układu ulic na terenie inwestycyjnym pomiędzy ul. Kąty a ul. Schmidta w Żołędowie”.

 

Na podstawie art. 74 ust. 3a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) stronami postępowania są właściciele i władający nieruchomościami położonymi w odległości 100 m od granic terenu oddziaływania przedsięwzięcia.

Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach ma na celu zbadanie wpływu planowanego przedsięwzięcia na środowisko. W toku prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.).  Wójt Gminy Osielsko zwrócił się do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Bydgoszczy, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Chojnicach z wnioskiem o wydanie opinii dotyczącej ewentualnej konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko. Strony postępowania zostaną powiadomione o postanowieniach organów opiniujących w formie obwieszczenia przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 

Na podstawie art. 10 kpa strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją, jak również wnieść ewentualne wnioski i uwagi. Z materiałami sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Osielsko (ul. Szosa Gdańska 55A, pokój nr 11 w poniedziałek, czwartek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 – 17:00, piątek 7:30 – 14:00) na każdym etapie toczącego się postępowania po wcześniejszym telefonicznym bądź e-mailowym umówieniu się z pracownikiem merytorycznym.

Osoba do kontaktu:
Podinspektor – Marta Kraszkiewicz 
tel: 52 324 18 74
e-mail: m.lewandowska@osielsko.pl

Obwieszczenie umieszczono na :
1. Tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Osielsko
2. Stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Osielsko www.bip.osielsko.pl
3. Tablicy ogłoszeń w sołectwie Żołędowo
4. a/a

Powiadom znajomego