Osielsko, dnia 29 września 2022 r.
OŚ.6220.14.2021
O B W I E S Z C Z E N I E
o możliwości wglądu do materiałów sprawy w postępowaniu administracyjnym przed wydaniem decyzji
Na podstawie art. 10 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000) w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.)
z a w i a d a m i a m,
że w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym, w sprawie uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podziemnymi, zagospodarowaniem terenu, zjazdami oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ewid. 309/12, 309/16, 309/19, 309/21, 309/22, 309/23, 309/24, 309/25, 309/26, 309/27, 309/28, 309/29 i 310 obręb 0010 Osielsko, gmina Osielsko, organ administracji publicznej zobowiązany jest przed wydaniem decyzji umożliwić wypowiedzenie się stronom co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od dnia, gdy zawiadomienie uważa się za dokonane.
Na podstawie art. 49 § 2 kpa zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na podstawie art. 10 kpa Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzoną dokumentacją, jak również wnieść ewentualne wnioski i uwagi. Z materiałami postępowania zapoznać się można w siedzibie Urzędu Gminy Osielsko (ul. Szosa Gdańska 55A w poniedziałek, czwartek 7:30 - 15:30, wtorek 7:30 – 17:00, piątek 7:30 – 14:00) na każdym etapie toczącego się postępowania.
Wnioski i uwagi można składać pisemnie na adres Urzędu Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, ustnie do protokołu w siedzibie urzędu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej
hanna.kupczyk@osielsko.pl.
Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy, adres zamieszkania wnioskodawcy oraz podmiotu wniosku.
Organem właściwym do rozpatrywania uwag i wniosków jest Wójt Gminy Osielsko.
Osoba do kontaktu:
Podinspektor – Hanna Kupczyk
tel: 52 324 18 68
e-mail: hanna.kupczyk@osielsko.pl
Obwieszczenie umieszczono na :
1. Tablicy ogłoszeń UG Osielsko
2. Stronie internetowej www.bip.osielsko.pl
3. Tablicy ogłoszeń w sołectwie Jarużyn
4. a/a