W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Obwieszczenie o możliwości wglądu do materiałów sprawy w postępowaniu administracyjnym przed wydaniem decyzji

Osielsko, dnia 10 maja 2021 r.

IiZP.6220.3.2018

O B W I E S Z C Z E N I E
o możliwości wglądu do materiałów sprawy w postępowaniu administracyjnym przed wydaniem decyzji

Na podstawie art. 33 ust. 1 pkt 7, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz  o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 247 ze zm.) oraz § 3 ust. 1 pkt 60 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2016 r., poz. 71)

z a w i a d a m i a m,

że w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym, w sprawie uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie drogi wojewódzkiej nr 244 Kamieniec – Strzelce Dolne, m. Żołędowo, ul. Jastrzębia od km 30+068 do km 33+342, dł. 3,274 km, organ administracji publicznej zobowiązany jest przed wydaniem decyzji umożliwić społeczeństwu zapoznanie się z dokumentacja sprawy oraz składanie ewentualnych uwag i wniosków. Zainteresowani mogą zapoznać z dokumentacją sprawy w Urzędzie Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek, środa i czwartek w godz. 7:30-15:30, wtorek w godz. 7:30-17:00, piątek w godz. 7:30-14:00 po wcześniejszym telefonicznym bądź e-mailowym umówieniu się z pracownikiem merytorycznym.

Wnioski i uwagi można składać pisemnie na adres Urzędu Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, ustnie do protokołu w siedzibie urzędu i za pomocą środków komunikacji elektronicznej m.lewandowska@osielsko.pl w terminie 30 dni od daty podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia zgodnie z art. 33 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz  o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 247 ze zm.).


Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy, adres zamieszkania wnioskodawcy oraz podmiotu wniosku. 

Organem właściwym do rozpatrywania uwag i wniosków jest Wójt Gminy Osielsko.

Osoba do kontaktu:
Podinspektor – Marta Lewandowska
tel:  52 324 18 74
e-mail: m.lewandowska@osielsko.pl

Obwieszczenie umieszczono na :
1. Tablicy ogłoszeń UG Osielsko
2. Stronie internetowej www.bip.osielsko.pl
3. Tablicy ogłoszeń w sołectwie Żołędowo
4. a/a

Powiadom znajomego