W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Zarządzenie nr 25/2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Kierownika Urzędu Gminy
z dnia
w sprawie zatwierdzenia składu komisji w celu przeprowadzenia naboru
Status obowiązujące

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 40 ze zm.) w związku z art. 7 ust. 3, art. 11, art. 13a i art. 14 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) oraz postanowień Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze (Zarządzenie Nr 16/05 Wójta Gminy Osielsko (Kierownika Urzędu Gminy Osielsko), z dnia 30 września 2005 r., ze zm.)

zarządzam, co następuje:
§ 1. 1. W celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Osielsko w Referacie Finansowym na stanowisko podinspektor ds. poboru czynszów mieszkaniowych, czynszów dzierżawnych, oraz prowadzenia windykacji w sprawach cywilnoprawnych w wymiarze 1/2 etatu, zatwierdzam skład komisji:
1) Ilona Bochańska – przewodnicząca komisji,
2) Ewa Uścinowicz – członek komisji,
3) Justyna Ściesińska – członek komisji.
2. Komisja korzysta z pomocy radcy prawnego wg potrzeb.
§ 2.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego