W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Zarządzenie nr 11/2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy
z dnia
w sprawie ustalenia opłaty za korzystanie z obiektu użyteczności publicznej – automatycznej toalety zlokalizowanej na osiedlu handlowym w Osielsku przy ul. Centralnej oraz ustalenia regulaminu pobierania tych opłat.
Status obowiązujące

Na podstawie art. 30 ust. 1 i 2 pkt. 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 z późn. zm.) oraz § 2 Uchwały Nr XI/133/2021 Rady Gminy Osielsko z dnia 16 grudnia 2021 r. w sprawie przyjęcia regulaminu korzystania z automatycznej toalety publicznej zlokalizowanej na osiedlu handlowym w Osielsku przy
ul. Centralnej (Dz. Urz. Woj. Kuj.-pom. z dnia 27.12.2021 r. poz. 6873) zarządzam, co następuje:


§ 1.  Wykonując Uchwałę Nr XI/133/2021 Rady Gminy Osielsko z dnia 16 grudnia 2021 r. w sprawie przyjęcia regulaminu korzystania z automatycznej toalety publicznej zlokalizowanej na osiedlu handlowym w Osielsku przy ul. Centralnej, ustalam opłatę w wysokości 2,00 zł z tytułu jednorazowego korzystania z automatycznej toalety publicznej, wyposażonej w automat wrzutowy.

§ 2.  Ustalam Regulamin pobierania opłat z wpłatomatu wrzutowego zainstalowanego  w obiekcie użyteczności publicznej – automatycznej toalecie zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 3.  Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych oraz na stanowisku ds. gospodarki mieszkaniowej i komunalnej, w tym referacie.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 Załącznik Nr 1 
do Zarządzenia Nr 11/2022
Wójta Gminy Osielsko
z dnia 27 stycznia 2022 r.

REGULAMIN
pobierania opłat z wpłatomatu wrzutowego zainstalowanego w obiekcie użyteczności publicznej – automatycznej toalecie zlokalizowanej na osiedlu handlowym w Osielsku
przy ul. Centralnej


§ 1. Opłata z tytułu jednorazowego korzystania z automatycznej toalety publicznej, wyposażonej w automat wrzutowy, zlokalizowanej na osiedlu handlowym w Osielsku przy
ul. Centralnej, wynosi 2,00 zł.

§ 2. Uiszczenia opłaty, o której mowa w § 1 dokonuje się poprzez wrzucenie monety
do automatu wrzutowego zainstalowanego w automatycznej toalecie publicznej.

§ 3. Opróżnienia kasety wrzutowej dokonuje firma, z którą Gmina Osielsko zawarła umowę na obsługę i utrzymanie automatycznej toalety publicznej.

§ 4. Opróżnienie kasety z kwoty zgromadzonych opłat następować będzie minimum 1 raz
w miesiącu, z zastrzeżeniem, że ostatnie opróżnienie kasety musi odbywać się ostatniego dnia każdego miesiąca.

§ 5. Osoba dokonująca opróżnienia kasety wrzutowej ostatniego dnia każdego miesiąca jest zobowiązana do spisania stanu licznika ilości wejść, płatnych i bezpłatnych, do toalety publicznej. Odczytane stany licznika muszą zostać wpisane na comiesięcznej fakturze
za usługi firmy świadczącej obsługę i utrzymanie automatycznej toalety publicznej.

§ 6. Zebraną kwotę z danego miesiąca, firma, o której mowa w § 3, wpłaci na rachunek bankowy Gminy Osielsko w Banku Spółdzielczym w Bydgoszczy Oddział Osielsko nr 37 8142 1033 0002 8248 2000 0002, najpóźniej do każdego 3 dnia nowego miesiąca za miesiąc poprzedni.

§ 7. Potwierdzenie wpłaty na rachunek bankowy Gminy Osielsko zgromadzonych środków w kasecie wrzutnika monet, zostanie dołączone przez firmę zajmującą się obsługą i utrzymaniem automatycznej toalety publicznej do faktury za swoje usługi i będzie stanowiło jej załącznik.

§ 8. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie decyduje Kierownik Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych.

Powiadom znajomego