W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Zarządzenie nr 9/2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Kierownika Urzędu Gminy
z dnia
w sprawie załatwiania Obywateli w Urzędzie Gminy Osielsko w związku ze stanem epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej
Status obowiązujące

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 506) w związku z §10 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii (Dz.U. z 2020 r., poz.491), w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie Obywateli zarządzam, co następuje:
§ 1. Z dniem 23 marca 2020 r. zmienia się zasady przyjmowania Obywateli 
w Urzędzie Gminy Osielsko. 
§ 2. Traci moc zarządzenie Nr 8 z dnia 16 marca 2020 r. w sprawie załatwiania Obywateli 
w Urzędzie Gminy Osielsko w związku z zagrożeniem epidemicznym.
§ 3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 23 marca 2020 r. i obowiązuje do odwołania.


Zasady przyjmowania Obywateli w Urzędzie Gminy Osielsko 
od dnia 23 marca 2020 roku do odwołania



1. Wszystkie wcześniej umówione wizyty w zakresie spraw załatwianych przez komórki/referaty Urzędu zostają anulowane. Wstrzymuje się również rezerwację nowych wizyt.
2. W wyjątkowych sytuacjach (np. w przypadku osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą) prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny z komórką merytoryczną (Kierownikiem Referatu lub wyznaczonym merytorycznym pracownikiem) załatwiającą sprawę.
3. W zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych wszystkie strony postępowania, które chcą skorzystać z prawa zapoznania się z materiałem dowodowym proszę o uprzedni kontakt telefoniczny z merytoryczną komórką. Wykaz telefonów oraz adresów e-mail jest dostępny na stronie www.bip.osielsko.pl oraz www.osielsko.pl
4. W zakresie dowodów osobistych, aktów stanu cywilnego i spraw ewidencji ludności:
Wizyty w sprawie złożenia wniosku będą umawiane w sytuacjach wyjątkowych (udokumentowanych lub utraty dokumentu) wyłącznie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym pod numerami:  52 3241880  i  52 3241882

Odbiór gotowych dokumentów tylko w wyjątkowych sytuacjach(np. w przypadku upływu terminu ważności dowodu osobistego) po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym – numery jw.
W przypadkach jak wyżej oraz w sytuacji zgłoszenia zgonu proszę korzystać 
z dzwonka przy drzwiach wejściowych (wejście B od ul. Kolonijnej).

5. Apeluję o przesyłanie wszelkiej korespondencji drogą pocztową na adres Urzędu: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko. Jeżeli nie ma innej możliwości, 
w celu osobistego złożenia podania w Urzędzie, należy skorzystać ze skrzynki przy drzwiach wejściowych (wejście główne). W przypadku wątpliwości proszę użyć dzwonka w celu przywołania pracownika.

6. Proszę korzystać z możliwości składania wniosków drogą elektroniczną poprzez portal www.epuap.gov.pl

Powiadom znajomego