W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Uchwała nr II/11/2024

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy
z dnia
w sprawie powołania przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
na podstawie Na podstawie art. 18b ust. 1 i 2 z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2024, poz. 609) oraz § 15 ust. 1 Statutu Gminy Osielsko z dnia 12 października 2018 r. roku (Dz. Urz. Woj. Kujawsko-Pomorskiego z 2018 r., poz. 5259 z dnia 19 października 2018 r.) Rada Gminy Osielsko uchwala, co następuje:
status uchwały obowiązująca

§ 1.1. Powołać  na przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji radnego Piotra Stelmacha.
2. Na zastępcę przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji radną Karolinę Kubanek-Bryś.


§2.Traci moc uchwała Nr II/11/2018 r. Rady Gminy Osielsko z dnia 20 listopada 2018  roku.


§3.Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega w sposób zwyczajowo przyjęty.


Uzasadnienie:
 Przewodniczącego Komisji i jego zastępcę powołuje Rada Gminy spośród radnych na wniosek Radnych będącymi członkami Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

Powiadom znajomego