W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

VIII/77/2018

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy
z dnia
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność dyrektora Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Osielsku
na podstawie art.18 ust.2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994, poz.1000, poz. 1349, poz. 1432) oraz art. 229 pkt 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z 2018 r. poz. 149, poz. 650) Rada Gminy Osielsko uchwala, co następuje:
status uchwały obowiązująca
§ 1. Po rozpatrzeniu skargi z dnia 11 września 2018 roku na działalność Dyrektora  Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Osielsku, złożonej przez Pana (...) i po zapoznaniu się ze stanowiskiem Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Osielsko w sprawie zarzutu przedstawionego w skardze, uznaje się skargę za bezzasadną.  
§ 2 . Wykonanie uchwały powierza się Wiceprzewodniczącemu Rady Gminy  zobowiązując go do poinformowania skarżącego o sposobie załatwienia skargi.
§ 3 . Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
 
Uzasadnienie:
            W dniu  do Przewodniczącego Rady Gminy Osielsko została skierowana skarga  Pana (...)  z dnia 11 września 2018 r. ( 17 września 2018 r. wpływ do Rady Gminy) na działalność Dyrektora Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Osielsku. Przewodniczący wyłączył się na mocy art. 25a ustawy o samorządzie gminny. 
 Komisja Rewizyjna  na posiedzeniu w dniu 20 września 2018 roku i 3 października 2018 r. zapoznała się z zarzutami podniesionymi w skardze i jej uzasadnieniem, wysłuchała wyjaśnień  Dyrektora GOSiR-u.
Komisja Rewizyjna stwierdza, co następuje:           
 Do dnia 8 sierpnia 2018 r.  grafik   korzystania z kortu tenisowego prowadził Pan (...), który był  zatrudniony na umowę zlecenia z dyrektorem GOSiR. Z dniem 11 września 2018 r. powyższa umowa został rozwiązana.
W związku z nałożeniem się terminów  nastąpił konflikt  korzystających z kortu tenisowego dwóch zespołów.  Wobec zaistniałej sytuacji  Dyrektor GOSiR podjęła decyzję rozwiązania umowy zlecenia z Panem (...) z powodu utraty zaufania. Grafik prowadzony przez Pana (...) nie był kompatybilny
i uzgadniany z Dyrektorem GOSiR, mimo wielokrotnych interwencji Dyrektora GOSiR.  Zostały zmienione zasady korzystania z kortu. Pracownik  był poinformowany o zmianach zasad korzystania z kortu tenisowego.
   Zleceniobiorca również odwoływał możliwość korzystania z kortu bez uzgodnienia z dyrektorem GOSiR. Jak wynika z korespondencji zleceniobiorca Pan (...) wybiórczo informował o zmianach zasad korzystania z kortu.
Dyrektor GOSiR, po otrzymaniu interwencji telefonicznej o podwójnej rezerwacji osobiście uczestniczyła w rozmowach w dniu 9 września br. o godz. 10.00.
             Grafik korzystania z kortu tenisowego, od dnia 9 sierpnia 2018 r. dostępny jest w godz. 6.00-22.00 w szatni basenu. Pracownik basenu  udostępnia kort tenisowy po każdej zgłoszonej rezerwacji.  Informacja o zmianie zasad rezerwacji kortu tenisowego była i jest udostępniona na korcie tenisowym. Natomiast od nowego sezonu w roku 2019 planowane jest zatrudnienie pracownika, który będzie zajmował się kompleksem boisk rekreacyjno-sportowych w Osielsku, w tym również prowadzeniem grafiku korzystania z kortu tenisowego.
Skarżący podnosi brak ogólno dostępnej informacji na stronie internetowej o możliwości korzystania z obiektów rekreacyjno-sportowych, w tym  z kortu tenisowego i do gry w badmintona, co zostało potwierdzone. Informacja ukazała się na stronie internetowej  25 września 2018 r.     
              Wójt Gminy udzielił upomnienia ustnego dyrektorowi GOSiR, polecił zwrócenie baczniejszej uwagi na rozbudowanie informacji  na stronie internetowej o istniejących obiektach i możliwości z nich korzystania.      
            Mając na uwadze zaistniałą sytuację Komisja Rewizyjna uznała skargę za bezzasadną.

Załączniki

Powiadom znajomego