W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

XI/92/2013

Szczegóły
jakiego organu Rady Gminy
z dnia
w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2013
na podstawie art. 263 ust. 2, 3, i 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. Poz. 885, zm. Poz. 938 ) Rada Gminy Osielsko uchwala co następuje:
status uchwały obowiązująca
§ 1. Ustala się wykaz wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2013 w kwocie  1 863 649,21 zł, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.
 
§ 2. Wykaz o którym mowa w ust. 1 zawiera plan finansowy wydatków, które nie wygasają z upływem roku 2013 w podziale na działy i rozdziały klasyfikacji budżetowej i określa ostateczny termin dokonania każdego wydatku.
 
§ 3.Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.

 § 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
    Uzasadnienie
Art. 263 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych daje możliwość ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem 2013 roku. Rada Gminy Osielsko na mocy niniejszej uchwały ustala wykaz wydatków niewygasających  na łączną kwotę 1 863 649,21 zł. Są to wydatki na zadania inwestycyjne i są związane z realizacją zawartych umów w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku prac projektowych opóźnienie powstało z przyczyn niezależnych od wykonawców i wynika z konieczności uzyskania niezbędnych uzgodnień. Faktury będą wystawione w roku przyszłym. W wykazie ujęto zadania, które są w trakcie realizacji.
Dział 010 Rolnictwo i łowiectwo, rozdział 01010  Budowa infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej – 27 306 zł, w tym:
1)       Opracowanie  dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej ul. Kolonia w Jarużynie – 1 968 zł;
2)      Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej ul. Jastrzębia w Żołędowie  - 3 813,00 zł;
3)      Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej oraz przebudowy sieci wodociągowej wraz z przepięciem istniejących przyłączy ul. Nowowiejska, ul. Sołecka w Jarużynie – 6 027 zł;
4)      Opracowanie dokumentacji projektowej budowy rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niemcz  - 15 498 zł.
Dział 600 – Transport i Łączność, rozdział 60016 Drogi publiczne gminne  –
1 364 042,66 zł, w tym:
1)      Przebudowa ul. Głównej w Maksymilianowie  – przebudowa drogi na odcinku od  ul. Polnej do Jagodowej  ok. 600 m wraz z przebudową uzbrojenia podziemnego.   W trakcie realizacji inwestycji zaistniała potrzeba wykonania robót dodatkowych polegających na przebudowie przepustu drogowego. Termin zakończenia robót przedłużono do 16 grudnia 2013 r.  Odbiór końcowy zadania nastąpi po wykonaniu ekspertyzy próbki masy asfaltowej. Wyniki badań gmina otrzyma w styczniu 2014. Odbiór i zapłata dokonane zostaną w roku przyszłym.
Dział 750 Administracja publiczna, rozdział 75023 Urzędy gmin – 472 300,55 zł, z tego:
Przebudowa budynku Urzędu Gminy – 472 300,55 zł.  Zawarta została umowa na termomodernizację i przebudowę   budynku Urząd Gminy. Pierwszy etap prac, tj. termomodernizacja budynku zostały ukończone. Z powodów niezależnych od wykonawcy, w tym konieczność przeprowadzenia robót dodatkowych oraz  ze względu na warunki atmosferyczne w roku bieżącym roboty nie zostaną ukończone. Skutkuje to  brakiem możliwości wystawienia faktury  przez Wykonawcę do końca roku 2013.    

Wynik głosowania imiennego

Załączniki

Powiadom znajomego