W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2013 r.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2013 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IiZP.271.B.3.2013
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów z art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści - cz. 5
Osielsko: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 156284 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2013 r.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2013 r.
Część nr 1
Budowa ulicy Myśliwskiej w miejscowości Niemcz, gmina Osielsko na odcinku 0+002,25 do 0 +199,48. Zakres zadania obejmuje: - wykonanie pieszo - jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 4,50 m, - wykonanie wjazdów i chodników do posesji z kostki brukowej betonowej, - wykonanie rowów odparowujących, - regulacja wysokościowa studni, wpustów i skrzynek zaworowych.
Część nr 2
Przebudowa ulicy Buhla (75 m) i Walasiewiczówny (247,03 m) w Niemczu polegająca na wykonaniu: -pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej, -wykonanie wjazdów do posesji, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy.
Część nr 3
Przebudowa ulicy Puckiej w Wilczu o długości 144,25 m, polegająca na wykonaniu: -pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00 m, -wjazdów do posesji, -rowów odparowujących,
Część nr 4
Budowa ulicy Deszczowej w Bożenkowie na odcinku od km 0+300 do 0+907 (ulica Zielona Dolina) polegającą na wykonaniu: -pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 4,50 m, -wjazdów do posesji, -rowów odparowujących,
Część nr 5
Budowa ulicy Zacisze w Osielsku na odcinku od km 0+330 do 0+ 509,65 wraz ze skrzyżowaniami, polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej, - wykonanie wjazdów do posesji, - wykonanie rowów odparowujących, - wykonanie bariery stalowej i przebudowa przepustu - budowa oświetlenia drogowego tj. linii kablowej oraz 6 szt. lamp.
Część nr 6
Przebudowa chodnika na ulicy Mrossa w miejscowości Niemcz, gmina Osielsko na odcinku o długości 68,45.
Zakres zadania obejmuje: - przebudowanie chodnika z kostki betonowej na odcinku o długości 59,0 m, - przełożeniu wysokościowym istniejącego chodnika na odcinku o długości 9,45 m, - wymianie krawężnika po przeciwnej stronie ulicy, w obrębie przejścia dla pieszych, - regulację wysokościową urządzeń obcych - wykonanie organizacji ruchu - oznakowanie pionowe i poziome..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 3.000,00 ( trzy tysiące złotych) na każdą z części Wadium nie dotyczy części 6 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości wskazanej przez Zamawiającego. 1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2010 Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy oddział w Osielsku Nr 96 8142 1033 0002 8248 2000 0007. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Osielsko w sekretariacie w pok. nr 18 lub dołączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz i udokumentuje, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę robót budowlanych, poświadczenia) III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - elektrycznej - cz. 5 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - elektrycznej - cz. 5 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a) Wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę ubezpieczenia 500.000,00 zł b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie niższą niż wartość zadeklarowana w ofercie, jako wartość wykonania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) referencje
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian . Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia określające warunki takiej zmiany. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych, niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku a) zmiany kierownika budowy. b) zmiany sposobu płatności, w tym również zmiany numeru konta wykonawcy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, pokój nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ulicy Myśliwskiej w miejscowości Niemcz, gmina Osielsko. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Myśliwskiej w miejscowości Niemcz, gmina Osielsko na odcinku 0+002,25 do 0 +199,48. Zakres zadania obejmuje: - wykonanie pieszo - jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 4,50 m, - wykonanie wjazdów i chodników do posesji z kostki brukowej betonowej, - wykonanie rowów odparowujących, - regulacja wysokościowa studni, wpustów i skrzynek zaworowych..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulicy Buhla i Walasiewiczówny w Niemczu. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Buhla (75 m) i Walasiewiczówny (247,03 m) w Niemczu polegająca na wykonaniu: -pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej, -wykonanie wjazdów do posesji, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ulicy Puckiej w Wilczu. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Puckiej w Wilczu o długości 144,25 m, polegająca na wykonaniu: -pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00 m, -wjazdów do posesji, -rowów odparowujących,.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-6, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa ulicy Deszczowej w Bożenkowie. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Deszczowej w Bożenkowie na odcinku od km 0+300 do 0+907 (ulica Zielona Dolina) polegającą na wykonaniu: -pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 4,50 m, -wjazdów do posesji, -rowów odparowujących,.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-6, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa ulicy Zacisze w Osielsku. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Zacisze w Osielsku na odcinku od km 0+330 do 0+ 509,65 wraz ze skrzyżowaniami, polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej, - wykonanie wjazdów do posesji, - wykonanie rowów odparowujących, - wykonanie bariery stalowej i przebudowa przepustu - budowa oświetlenia drogowego tj. linii kablowej oraz 6 szt. lamp..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-6, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przebudowa chodnika na ulicy Mrossa w miejscowości Niemcz. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa chodnika na ulicy Mrossa w miejscowości Niemcz, gmina Osielsko na odcinku o długości 68,45.
Zakres zadania obejmuje: - przebudowanie chodnika z kostki betonowej na odcinku o długości 59,0 m, - przełożeniu wysokościowym istniejącego chodnika na odcinku o długości 9,45 m, - wymianie krawężnika po przeciwnej stronie ulicy, w obrębie przejścia dla pieszych, - regulację wysokościową urządzeń obcych - wykonanie organizacji ruchu - oznakowanie pionowe i poziome..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-6, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

siwz
Myśliwska w Niemczu
Buhla i Walewiczówny w Niemczu
Pucka w Niwach-Wilczu, część 1
Pucka w Niwach-Wilczu, część 2
Deszczowa w Bożenkowie , część 1
Deszczowa w Bożenkowie, część 2
Deszczowa w Bożenkowie, część 3
Deszczowa w Bożenkowie, częśc 4
Zacisze w Osielsku, część 1
Zacisze w Osielsku, część 2
Zacisze w Osielsku, część 3
Zacisze w Osielsku, część 4
Zacisze w Osielsku, część 5
Chodnik Mrossa
przedmiar ul. Myśliwska

                                                                                        

Osielsko, 24 kwietnia 2013 r.
 
 
                                                                      
                                                                    Zainteresowani Wykonawcy
 
IiZP.271.B.3.2013
 
Dotyczy przetargu nieograniczonego na: Budowę i przebudowa dróg na terenie Gminy Osielsko w 2013 r.
 
W związku z zapytaniami Wykonawców Zamawiający wyjaśnia:

Pyt. 1

Zgodnie z punktem 6.2 dotyczącego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia tj.
Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz i udokumentuje, że roboty te zostały wykonane  w  sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę robót budowlanych, poświadczenia)
Czy ze względu na charakter zamówienia tj. budowa nawierzchni z kostki brukowej betonowej dopuszczalne jest, aby spełnić warunki udziału w postępowaniu, wykazanie się zrealizowaniem 3 robót budowlanych właśnie z tej technologii niezależnie od rodzaju wykonywanej powierzchni 9np. budowa placów, chodników, ścieżek rowerowych, ulic)?
Odp. 1
Zamawiający pod pojęciem robót budowlanych odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia rozumie budowę dróg lub ulic spełniających wymagania minimum klasy dojazdowej „D” zgodnie ze standardami dróg publicznych (Warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. 1999 nr 43, poz. 430), o długościach odcinków porównywalnych z zadaniami będącymi przedmiotem zamówienia.
 
Pyt.2
W zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego dokumentacji przetargowej brak przedmiaru robót dla części nr 1 tj. dla budowy ulicy Myśliwskiej w miejscowości Niemcz. Prosimy o udostępnienie przedmiaru
Odp. 2
Zamawiający uzupełni dokumentację na stronie internetowej o brakujący przedmiar.
 
 
 

 
                                                                        Osielsko, dnia 13 maja 2013 r.
IiZP.271.B.3.2013
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: „Budowa i przebudowa  dróg na terenie gminy Osielsko”
 
W dniu 6 maja 2013 r. o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

Ia. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę nr 2 w zakresie części 1,2 i 4:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne
Kompleks-Bud Tadeusz Radwan
Droga do Różany 17
86-010 Koronowo
Cz. 1 cena brutto: 183.760,58 zł
Cz. 2 cena brutto: 281.814,18 zł
Cz. 4 cena brutto: 376.315,80 zł
 
Uzasadnienie:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 1, 2 i 4,  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.  

 
Ib. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę nr 6 w zakresie części 3:
Konsorcjum Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Affabre Sp. z o.o.
Ul. Inwalidów 1
85-727 Bydgoszcz,
Partner PW Kombud Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 27, 85-758 Bydgoszcz 
Cz. 3 cena brutto: 157.973,82 zł
 
Uzasadnienie:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 3,  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
 
 Ic. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę nr 3 w zakresie części 6:
EURO-SYSTEM Łukasz Rosochowicz
Ul. Mickiewicza 100
87-100 Toruń
Cz. 6 cena brutto: 19.720,71 zł

Uzasadnienie:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 6,  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.  
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
KADA-BIS GRUPA BUDOWLANA Spółka zo.o.
Ul. Wydmy 3, 85-188 Bydgoszcz
Oferta nr 2
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne
KOMPLEKS-BUD Tadeusz Radwan
Droga do Różanny 17, 86-010 Koronowo
Oferta nr 3
EURO-SYSTEM Łukasz Rosochowicz
Ul. Mickiewicza 100, 87-100 Toruń
Oferta nr 4
TRADE COMPANY „DELTA” Sp. zo.o.
Ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz
Oferta nr 5
BOGMAR Sp.zo.o.
Ul. Kasztanowa 9 Ostromecko, 86-070 Dąbrowa Chełmińska
Oferta nr 6
Konsorcjum Lider: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe AFFABRE Sp. zo.o.
Ul. Inwalidów 1
85-727 Bydgoszcz,
Partner: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KOMBUD Sp.zo.o.
ul. Przemysłowa 27, 85-758 Bydgoszcz 
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena):
 

Numer oferty  pkt  cz.1   pkt. cz.2  pkt.  cz.3   pkt. cz.4   pkt.  cz.6  
        1            ----            94        ----            ----           ----
        2           100            100       ----            100           ----
        3            81              81        93              76            100
        4            ---              78       ----             82            ----
        5           ----              83       ----             80            ----
        6            81              81        100            79             82

 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  nie odrzucono żadnej oferty.
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 
 
 
 
 
                                                                        Osielsko, dnia 13 czerwca 2013 r.
IiZP.271.B.3.2013
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: „Budowa i przebudowa  dróg na terenie gminy Osielsko”
 

Zamawiający informuje że na ostatniej sesji Rady Gminy,  która odbyła się 12 czerwca 2013r. zostały zwiększone środki na realizację inwestycji w zakresie części 5, w związku z powyższym Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. 
 
W dniu 6 maja 2013 r. o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

Ia. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego w zakresie części 5 wybrała ofertę firmy:
Konsorcjum Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Affabre Sp. z o.o.
Ul. Inwalidów 1
85-727 Bydgoszcz,
Partner PW Kombud Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 27, 85-758 Bydgoszcz 
Cz. 5 cena brutto: 324.668,83 zł

 
Uzasadnienie:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 5,  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.  
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty w zakresie części 5:
Oferta nr 1
EURO-SYSTEM Łukasz Rosochowicz
Ul. Mickiewicza 100, 87-100 Toruń
Oferta nr 2
Konsorcjum Lider: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe AFFABRE Sp. zo.o.
Ul. Inwalidów 1
85-727 Bydgoszcz,
Partner: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KOMBUD Sp.zo.o.
ul. Przemysłowa 27, 85-758 Bydgoszcz
 
Liczba punktów w kryterium cena:
 
Oferta nr 1 – 93,7 pkt
Oferta nr 2 – 100 pkt
 
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  nie odrzucono żadnej oferty.
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 

Załączniki

siwz doc, 358 kB
Chodnik Mrossa rar, 4.29 MB

Powiadom znajomego