W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ul. Olszynki, Leśnego Runa, Matejki w miejscowości Niemcz gm. Osielsko

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ul. Olszynki, Leśnego Runa, Matejki w miejscowości Niemcz gm. Osielsko
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GZK.12.2013
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów z art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w treści ogłoszenia

Osielsko: Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ul. Olszynki, Leśnego Runa, Matejki w miejscowości Niemcz gm. Osielsko
Numer ogłoszenia: 46261 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 328 26 00, faks 52 328 26 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ul. Olszynki, Leśnego Runa, Matejki w miejscowości Niemcz gm. Osielsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zad. 1 Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami do granic działek w ul. Olszynki w miejscowości Niemcz gm. Osielsko: - sieć wodociągowa PE HDØ110 - 172,0 m - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 - 129,0 m - odgałęzienia sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ160 - 36,5 m tj. szt. 6 zad. 2 Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Olszynki, Orzeszkowej w miejscowości Niemcz gm. Osielsko: - sieć wodociągowa PE HDØ110 - 107,0 m zad. 3 Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odgałęzieniem do granic działek w ul. Leśnego Runa w miejscowości Niemcz gm. Osielsko: - sieć wodociągowa PVCØ110 - 154,0 m - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 - 31,8 m - odgałęzienie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ160 - 10,5 m tj. szt. 2 zad. 4 Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z odgałęzieniami do granic działek w ul. Matejki w miejscowości Niemcz gm. Osielsko: - sieć wodociągowa PEØ110 - 113,3,0 m - sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PEØ63 -139,0 m - odgałęzienia sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PEØ40 - 11,6 m tj. szt. 6 Uwagi: 1.Obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza (4 egz.) należy do Wykonawcy. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadania w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu dla Zarządu Dróg Gminnych w Żołędowie.. 3.Wykonawca pokrywa koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas robót dla drogi gminnej. 4.Wykonawca zobowiązany do realizacji budowy i przebudowy sieci zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Gminny Zakład Komunalny w Żołędowie. 5.Wykonawca zobowiązany do realizacji budowy i przebudowy sieci zgodnie z Postanowieniem Zarządu Dróg Gminnych w Żołędowie. 6.Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 7 dni od podpisania umowy. 7.Rozpoczęcie robót należy zgłosić na dwa dni przed planowanym terminem i uzgodnić z Gminnym Zakładem Komunalnym w zakresie odbioru oznakowania robót i miejsca odwozu urobku na odkład. 8.Wykonawca zapewni w godzinach wykonywania prac budowlanych obecność na placu budowy Kierownika Budowy lub innej osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym, np. Kierownika Robót lub majstra. 9.Wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Na wszystkie materiały, przed ich wbudowaniem należy przed łożyć Inspektorowi Nadzoru wymagane orzeczenia, atesty oraz deklaracje zgodności, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz uzyskać zgodę na ich wbudowanie przez Inwestora i Inspektora Nadzoru. 10.Wykonawca po wykonaniu robót przeprowadzi inspekcje TV nowo wybudowanej sieci kanalizacji grawitacyjnej przez firmę zewnętrzną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla przedmiotu zamówienia: 2000,00 zł Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza prosimy o wpłatę na konto: 51 8142 1033 0002 8105 3000 0005 z dopiskiem: Wadium sieć wodociągowa i kanalizacyjna ul. Olszynki, Leśnego Runa, Matejki Niemcz

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 5 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę o długości sieci 1 km, wodociągowej lub kanalizacyjnej sanitarnej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 6 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże bądź oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wymaganych uprawnień. Wymagane są uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ
Zad.1 Olszynki
Zad.2 Orzeszkowej
Zad.3 Leśnego Runa
Zad.4 Matejki


Żołędowo, dnia  16.04.2013r.
 
OGŁOSZENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej oraz ciśnieniowej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ul. Olszynki, Leśnego Runa, Matejki
w miejscowości Niemcz gm. Osielsko. 
 
W dniu 11.04.2013r.. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych. Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez Kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
 
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Sanitarnych INŻBUD Andrzej i Robert Kortas Sp.j.          ul.Szosa Kotomierska 17, 86-010 Koronowo
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków Zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
 
2. W prowadzonym postępowaniu złożono 6 ofert:
 
Oferta nr 1
ŻALA Sp. z o.o.
ul.Szmaragdowa 10, Rekowo Górne, 84-123 Połchowo
Cena brutto: 224.104,72 zł, Punkty:65,7
 
 
Oferta nr 2
Firma Wielobranżowa RAD-KAR Radosław Karbowski
ul.Nowodworska 2/2, 86-010 Koronowo
Cena brutto: 224.160,09 zł, Punkty:65,6
 
 
Oferta nr 3
Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.                                                                     ul. Targowa 3, 86-050 Solec Kujawski
Cena brutto: 224.918,79 zł, Punkty:65,4
 
Oferta nr 4
KADA-BIS Grupa Budowlana sp. z o.o.                                                                              ul. Wydmy 3, 85-188 Bydgoszcz
Cena brutto: 180.166,40 zł, Punkty:81,7
 
Oferta nr 5
INFOTRANSTomasz Głowacki                                                                                             ul.Orna 82, 85-356 Bydgoszcz
Cena brutto: 160.759,08 zł, Punkty:91,5
 
Oferta nr 6
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Sanitarnych INŻBUD Andrzej i Robert Kortas Sp.j.          ul.Szosa Kotomierska 17, 86-010 Koronowo
Cena brutto: 147.146,18 zł, Punkty:100
 
 
 
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.2 i 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty oraz  nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Od rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
5. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana nie wcześniej niż   22.04.2013r.

Załączniki

SIWZ doc, 257 kB
Zad.1 Olszynki rar, 5.37 MB
Zad.4 Matejki rar, 6.51 MB

Powiadom znajomego