W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy iiZP.271.U.4.2013
Zamawiający Gmina Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów z art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
rozstrzygnięcie w treści
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.osielsko.pl

Osielsko: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Numer ogłoszenia: 35989 - 2013; data zamieszczenia: 08.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową inwestycji dla zadań:
1. Termomodernizacja budynku w Maksymilianowie ul. Szkolna 5, 2. Przebudowa ogrzewania budynku w Osielsku ul. Centralna 6, 3. Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów śmieci w Żołędowie, 4. Budowa skateparku w Niemczu przy ul. Kusocińskiego. 5. Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Osielsku okres realizacji w latach 2013-2015. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychzgodnie z zapisem art. 67 ustawy Pzp. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dla realizacji powyższego zdania inspektor musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, budowy sieci wodno-kanalizacyjnej oraz elektrycznej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich rząda Zamawiający i zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykaz wykonanych zadań, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Wykonawca zobowiązany jest wykazać że osoby uprawnione do prowadzenia nadzoru wykonywały usługi nadzoru budowlanego, lub kierownika budowy nad dwoma zadaniami w zakresie robót dotyczących budynku o kubaturze minimum 7 000 m3 i wartości minimum 4 500 0000 zł. każdy. Warunek ten będzie oceniany na podstawie oświadczenia wykonawcy i referencji. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dla realizacji powyższych zadań należy zapewnić udział: a) Inspektora nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) Inspektora nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności budowy sieci wodno-kanalizacyjnej, c) Inspektora nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej
Do wykazu powinny być dołączone kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane aktualne uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego pozwalające realizować zlecone zamówienie. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dla realizacji powyższych zadań należy zapewnić udział: a) Inspektora nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) Inspektora nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności budowy sieci wodno-kanalizacyjnej, c) Inspektora nadzoru z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej Do wykazu powinny być dołączone kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane aktualne uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego pozwalające realizować zlecone zamówienie. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten nie jest wymagany
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycieIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) referencje III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT oraz w przypadku zmiany umowy zamówienia podstawowego i dotyczyć może terminu realizacji zadania w przypadku przedłużenia terminu realizacji inwestycji. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55a 86-031 Osielsko, pokój nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55a 86-031 Osielsko (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz


           Osielsko, 14 marzec 2013 r.
 
 
    Zainteresowani Wykonawcy
 
IiZP.271.U.4.2013
 
Dotyczy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
 
W związku z zapytaniem skierowanym do Zamawiającego zamieszczone zostały następujące odpowiedzi
Pyt. 1
Zwracamy się do Państwa z prośbą o podanie ogólnych wartości robót budowlanych podlegających Nadzorowi Inwestorskiemu w przedmiotowym postępowaniu przetargowym. Zaznaczamy, że nie chodzi nam o podanie wartości przeznaczonej przez Zamawiającego na usługi nadzoru inwestorskiego, a jedynie o wartości wskazanych w SIWZ inwestycji w ujęciu robót budowlanych (np. informacje z kosztorysów inwestorskich).
Jeśli to możliwe prosimy również o podanie wartości w/w robót budowlanych w rozbiciu na poszczególne inwestycje oraz na występujące w nich branże.
 
Odp. 1
Zakres robót przewidzianych do pełnienia nadzoru inwestorskiego:
Termomodernizacja budynku  w Maksymilianowie ul. Szkolna 5, 70 000 złPrzebudowa ogrzewania budynku w Osielsku ul. Centralna 6, 50 000 zł Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów śmieci w Żołędowie, 450 000 złBudowa skateparku w Niemczu przy ul. Kusocińskiego. 20 000 złRozbudowa Szkoły Podstawowej w Osielsku okres realizacji w latach 2013-2015. 7 000 000 zł
Wartości podano brutto.
 
Pyt. 2
W treści SIWZ tj. pkt 6.2. Warunki szczegółowe, Zamawiający określił warunki konieczne do spełnienia na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W pkt 1 zawarto zapis: „Wykonawca zobowiązany jest wykazać że osoby uprawnione do prowadzenia nadzoru wykonywały usługi nadzoru budowlanego, lub kierownika budowy nad dwoma zadaniami w zakresie robót dotyczących budynku o kubaturze minimum 7 000 m3 i wartości minimum 4 500 0000 zł.  Każdy”.
Czy wskazana wartość to 45 000 000 zł (45 mln zł) czy 4 500 000 zł (4,5 mln zł)?
Prosimy Zamawiającego o wskazanie poprawnej wartości oraz ewentualne wprowadzenie istotnej zmiany treści SIWZ dotyczącą wartości wykazywanych – nadzorowanie inwestycji.
Odp. 2
Wskazana wartość to 4 500 000 zł (4,5 mln zł). Zamawiający poprawił zmianę w SIWZ.
 
 
 
 
                                                                                               
                                                                                   Osielsko, dnia 21 marzec 2013 r.
IiZP.271.U.4.2013
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
 

 
W dniu 18 marca 2013 r. o godzinie 10:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 10:15.

Ia . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
Zakład Usługowy Aleksandra Łabuńska
ul. Kolonijna 43
86-031 Osielsko
0,685 % netto zadania inwestycyjnego

 
Uzasadnienie wyboru:

Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.  
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Inwest-Bud Mariusz Piórkowski
Nowa Wieś Kętrzyńska 10A
11-400 Kętrzyn
Oferta nr 2
Przedsiębiorstwo Organizacji Budownictwa POBUD Sp. z o.o.
Ul. A.G.Siedleckiego 14
85-868 Bydgoszcz
Oferta nr 3
Zakład Usługowy Aleksandra Łabuńska
Ul. Kolonijna 43
86-031 Osielsko
Oferta nr 4
Przedsiębiorstwo Budowlane Piotr Stranz
Ul. Bielawskiego 2/46
85-796 Bydgoszcz
Oferta nr 5
MD-Projekt
Kompleksowe Usługi Inżynierskie
Dariusz Śródecki
Ul. Półwiejska 5
62-025 Kostrzyn
Oferta nr 6
Zakład Projektowania i Nadzoru Efekt-Bud
Antoni Cieśla
Ul. Powalisz 2/35
85-791 Bydgoszcz
Oferta nr 7
QUADRA POLSKA
Ul. Grunwaldzka 18A
85-236 Bydgoszcz
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :
 
Nr oferty        Liczba pkt. w kryterium cena
     1                     45,7
     2                     69,9
     3                     100
     4                odrzucona
     5                     40,1
     6                odrzucona
     7                     97,9
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  odrzucono 2 oferty:
 

Przedsiębiorstwo Budowlane Piotr Stranz
Ul. Bielawskiego 2/46
85-796 Bydgoszcz
 
Zakład Projektowania i Nadzoru Efekt-Bud
Antoni Cieśla
Ul. Powalisz 2/35
85-791 Bydgoszcz
  Uzasadnienie
 
Treść ofert jest niezgodna z formularzem ofertowym i nie da się jej poprawić w trybie art. 87  ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oferty są niezgodne ze siwz, w związku z powyższym zostają odrzucone.
 
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 

Załączniki

siwz doc, 228 kB

Powiadom znajomego