W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Modernizacja stacji uzdatniania wody na dz. 347/5 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Modernizacja stacji uzdatniania wody na dz. 347/5 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GZK.26.2012
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów z art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w treści ogłoszenia

Osielsko: Modernizacja stacji uzdatniania wody na dz. 347/5 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko
Numer ogłoszenia: 220869 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 328 26 00, faks 52 328 26 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stacji uzdatniania wody na dz. 347/5 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja stacji uzdatniania wody na dz. 347/5 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko.Zakres zamówienia obejmuje: I.branża budowlana: ocieplenie ścian zewnętrznych budynku SUW w systemie BSO, wymiana lub ocieplenie zewnętrznej stolarki drzwiowej wraz z wymianą naświetli nad drzwiami, obniżenie okna w pomieszczeniu gospodarczym nr 1/3, wykonanie nowych zewnętrznych drzwi do pomieszczenia chlorowni, zamurowanie otworu drzwiowego wewnątrz budynku do chlorowni, usunięcie ścianki działowej w sanitariacie, remont pomieszczeń wewnętrznych polegający na naprawie istniejących tynków i posadzek, wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych, wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych, malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, malowanie słupów stalowych w pomieszczeniu hali technologicznej, wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GKBI na ruszcie stalowym wraz z ociepleniem, likwidacja kominków wentylacyjnych w dachu, wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku oraz chodnika przed wejściem do hali technologicznej, wykonanie podpór montażowych dla urządzeń technologicznych, likwidacja kominków wentylacyjnych w dachu. II.branża sanitarna: demontażu istniejących aeratorów , filtrów, orurowania oraz armatury- armatura i rury stalowe, wymianie istniejących filtrów ciśnieniowych Ø1800 mm na nowe wraz ze złożami filtracyjnymi montażu dwóch aeratorów ciśnieniowych o średnicy Ø1800 mm, wymianie sprężarki powietrza, montaż dmuchawy napowietrzającej, wymianie pompowni IIo - tj. zestawu hydroforowego, wymianie pompki dozującej w chlorowni, montażu przewodów technologicznych z rur ze stali kwasoodpornej wraz z armaturą, montażu instalacji elektrycznej oraz szafy sterowniczej, ociepleniu lub wymiana drzwiowi wejściowych do hali technologicznej i pomieszczenia agregatu, obniżeniu okna w pomieszczeniu gospodarczym I (okno uchylne z roletą antywłamaniową), malowaniu zbiorników retencyjnych od wewnątrz, wymianie sanitariatów, termoizolacji budynku SUW. III.branża elektryczna: zasilanie urządzeń technologicznych stacji uzdatniania wody, sterowanie urządzeniami technologicznymi,, instalacje bezpiecznego wyłączenia urządzeń technologicznych SAFETY, instalacje oświetlenia,, instalacje gniazd jedno- i trzy- fazowej, monitoring obiektu WEB, przekazywanie informacji alarmowych do siedziby użytkownika...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.25.21.26-7, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla przedmiotu zamówienia - 10.000,00 zł Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 4 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę w postaci wykonanych robót konstrukcyjno-budowlanych , technologicznych, elektrycznych związanych z budową, rozbudową lub modernizacją stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej Qhśr=190m3/h.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 5 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże bądź oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wymaganych uprawnień. Wymagane są następujące uprawnienia w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanaliz., - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ

Projekt wykonawczy cz.1

Projekt wykonawczy cz.2

Projekt wykonawczy cz.3

Przedmiary

Dokumentacja hydrologiczna cz.1

Dokumentacja hydrologiczna cz.2

Dokumentacja hydrologiczna cz.3

Dodatek do dokumentacji


W związku z pytaniami do przetargu Zamawiający wyjaśnia:


Pyt.1. 
W związku z nadmiernie rozbudowanym projektem automatyki i sterowania układu technologicznego zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie sterownika np. Siemens S7-1200 sterującego pracą stacji uzdatniania wody w standardzie wykonania tak jak jest np. na stacji uzdatniania wody w Bożenkowie gm. Osielsko. Zmiana ta pozwoli zaoszczędzić Zamawiającemu kwotę ok. 100.000 zł, a stacja będzie pełniła swoją funkcje oraz przeznaczenie. Dodatkowo w przypadku jakiekolwiek awarii urządzeń po gwarancji urządzenia będą szybciej dostępne oraz tańsze w zakupie co oznacza, że układ  będzie tańszy w eksploatacji serwisowej.

Odp. 1
Zamawiający dopuszcza takie zastosowanie, pod warunkiem, iż Wykonawca sporządzi dokumentację techniczną powykonawczą powyższego rozwiązania. 


Pyt.2. Prosimy o doprecyzowanie o jaki zawór odpowietrzający chodzi. Mianowicie w projekcie branży technologicznej w pkt. 3.5.2 mowa jest o zaworze Mankenberg 1.12 G ¾'' natomiast w zestawieniu materiałów pkt. 7.28 wymieniony jest zawór Mankenberg 1.12 G 1-2, 1 ¼ ''. Prosimy o podanie G wejścia zaworu odpowietrzającego

Odp.2. Należy zamontować automatyczny zawór odpowietrzający G - 1 1/4 " (zgodnie ze specyfikacją producenta filtrów)


Pyt.3.  Zamawiający zawarł w projekcie umowy warunki naliczania kar umownych, które są nierówne dla Zamawiającego i Wykonawcy.

„1.W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strony zastrzegają stosowanie  kar umownych.
2. Kary te będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach:
2.1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
- za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego netto za ten przedmiot za każdy dzień zwłoki.
- za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi za wady-    w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego netto za przedmiot umowy za każdy dzień zwłoki.
- z tytułu samego faktu istnienia wad nieusuwalnych w przedmiocie odbioru w wysokości  5% wynagrodzenia umownego.
- za spowodowanie przerwy w realizacji robót z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 1,0% wynagrodzenia umownego za każdy dzień przerwy.
- za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego.
2.2. Zamawiający zapłaci  Wykonawcy  kary umowne :
a) za zwłokę w przeprowadzeniu odbioru w wysokości 50 zł za każdy dzień zwłoki  licząc od  następnego dnia po terminie w którym odbiór miał być zakończony.”

 
W związku z tym, że wysokość kar w przedmiotowym postępowaniu znacząco odbiega od standardowej wysokości kar dotyczących przetargów na podobne roboty budowlane (kary te oscylują w zakresie od 0,05% do 0,1% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki), wnioskujemy o następujące zamiany mające zapewnić równe traktowanie Zamawiającego i Wykonawcy pod tym względem. Wnioskujemy jednocześnie o obniżenie wysokości kar umownych: 
 
1.W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy strony zastrzegają stosowanie  kar umownych.
2. Kary te będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach:
2.1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
- za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego netto za ten przedmiot za każdy dzień zwłoki.
- za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie rękojmi za wady- w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego netto za przedmiot umowy za każdy dzień zwłoki.
- z tytułu samego faktu istnienia wad nieusuwalnych w przedmiocie odbioru w wysokości  0,1% wynagrodzenia umownego-
wnosimy o wykreślenie tego zapisu
- za spowodowanie przerwy w realizacji robót z przyczyn zależnych od Wykonawcy           
 w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego za każdy dzień przerwy.
- za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.
2.2. Zamawiający zapłaci  Wykonawcy  kary umowne :
a) za zwłokę w przeprowadzeniu odbioru w wysokości 50 zł za każdy dzień zwłoki  licząc od  następnego dnia po terminie w którym odbiór miał być zakończony. 
b) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia umownego- wnosimy o dodanie tego zapisu
2.3. Łączna wysokość kar umownych, naliczonych Wykonawcy nie może przekroczyć 10% wartości umowy
- wnioskujemy o dodanie tego zapisu

Odp.3. Zamawiający nie przychyla się do wniosku Wykonawcy. Zapis umowy jest zgodny z art.353(1)  Kodeksu cywilnego statuujący zasadę swobody umów
 
 
Pyt.4 Zamawiający zawarł w SIWZ –„Formularz Ofertowy: pkt. 7 a-c wymaganie, dotyczące wskazania zakresu i wartości powierzonych robót oraz nazwy firmy i dokładnego adresu Podwykonawcy. Ponieważ zgodnie z ustawa Pzp , Zamawiający może żądać wskazania jedynie zakresu robót, które zamierza powierzyć podwykonawcom- wnioskujemy o wykreślenie pozostałych danych z Formularza Ofertowego dotyczących podwykonawcy.
 
Odp.4 Zgodnie z art. art.36 ust.4 ustawy Pzp oraz SIWZ pkt. 6.3. Zamawiający  żąda podania mu części zamówienia, jakie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, tak jak to przedstawiono w załączniku nr 3 do oferty. W formularzu ofertowym wypełnienie fragmentu dotyczącego danych podwykonawców nie jest konieczne


Pyt.5. Wnosimy o wykreślenie z Formularzu Ofertowym zapisów pkt 7 dotyczących wskazania nazwy, firmy, dokładnego adresu podwykonawcy, wartości powierzonych robót.
Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający może żądać od wykonawców jedynie wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie powierzy podwykonawcom. W związku z powyższym żądanie od wykonawcy takich informacji jak nazwa, adres, wartość powierzonych robót dla podwykonawcy narusza ten przepis.
 
Ponadto w odpowiedzi Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z upoważnienia Prezesa Rady Ministrów na interpelację nr 1572 w sprawie przepisów określających przekazanie zamówienia publicznego podwykonawcom wyraźnie wskazano, że
„(…) na etapie postępowania (…) wykonawca nie jest w stanie wskazać z nazwy wszystkich podwykonawców oraz z uwagi na zmienność sytuacji gospodarczej zapewnić ich udziału przy realizacji zamówienia publicznego (np. dużej inwestycji budowlanej) (…)”

Odp.5.Zgodnie z art. art.36 ust.4 ustawy Pzp oraz SIWZ pkt. 6.3. Zamawiający  żąda podania mu części zamówienia, jakie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, tak jak to przedstawiono w załączniku nr 3 do oferty. W formularzu ofertowym wypełnienie fragmentu dotyczącego danych podwykonawców nie jest konieczne


Pyt.6. Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności między kosztorysem a projektem technicznym. Mianowicie w projekcie branży technologicznej w zestawieniu materiałów w pkt. 7.12 wymienione jest iż zamontować należy przepustnice z napędem pneumatycznym dwustronnego działania DN 80 w ilości 24 szt. natomiast w kosztorysie mowa jest o montażu przepustnic pneumatycznych dwustronnego działania DN 125 (8 szt.) i DN 80 (16 szt.). Jakie średnice przyjąć do wyceny?

Odp.6. Zgodnie z częścią rysunkową do wyceny należy przyjąć: przepustnice automatyczne pneumatyczne miedzykołnierzowe:
DN150 – 16 szt (40.ZP.1 - 40.ZP.8;50.ZP.1-50.ZP.2;50.ZP.5-50.ZP.6;50.ZP.9-50.ZP.10;50.ZP.13-50.ZP.14)
DN65 – 8 szt (70.ZP.1 -70.ZP.8)
DN 80- 16 szt (20.ZP.1 - 20.ZP.8;50.ZP.3-50.ZP.4;50.ZP.7-50.ZP.8;50.ZP.11-50.ZP.12;50.ZP.15-50.ZP.16)
DN125 - 8 szt (30.ZP.1-30.ZP.8).Dopuszcza się zastosowanie przepustnic 30.ZP.1-30.ZP.8 o średnicy DN80. (redukcja przewodu za przepustnicami).

Pyt.7.. Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności między kosztorysem a projektem technicznym. Mianowicie w projekcie branży technologicznej w zestawieniu materiałów w pkt. 7.33 wymienione jest iż zamontować należy zawór antyskażeniowy BA fi 200 mm - 2 szt. natomiast w kosztorysie branży technologicznej w poz. 104 wymagane jest montaż 1 szt. tego zaworu. Prosimy o podanie prawidłowej ilośći zaworów do montażu oraz o ewentualną korektę przedmiaru.

Odp.7.Należy zamontować jeden zawór antyskażeniowy klasy BA DN200 (30.ZA.1) za zestawem hydroforowym.
Przed zbiornikami retencyjnymi należy zamontować pkt. poboru wody z wbudowanym zaworem antyskażeniowym.

Pyt.8.. Prosimy o wyjaśnienie rozbieżności między kosztorysem a projektem technicznym. Mianowicie w projekcie branży technologicznej w zestawieniu materiałów w pkt. 7 Podgrzewacze wody, umywalka, baterie umywalkowe wymienione jest iż zamontować należy te materiały po 4 szt. natomiast w kosztorysie mowa jest o montażu tego materiału po 3 szt. Prosimy o podanie prawidłowej ilości do montażu oraz o ewentualną korektę przedmiaru.

Odp.8. Należy zamontować cztery podgrzewacze wody tj. do umywalki w hali technologicznej, chlorowni, pom. WC i pom. warsztatu .
 
Pyt.9. W jaki sposób wentylatory dachowe mają zostać przymocowane. Czy w ofercie należy przyjąć podstawę dachową tych wentylatorów?

Odp.9. W ofercie należy przyjąć podstawy dachowe

Pyt.10.. Czy zamawiający w pkt. 2.7.130 kosztorysu branży technologicznej ma na myśli same urządzenie czy należy również uwzględnić dostawę odczynników. Jeśli tak to prosimy o doprecyzowanie o jakie odczynniki należy dołączyć do urządzenia.

Odp.10. Do urządzenia należy dołączyć zestaw odczynników: żelaza, manganu, chloru – w ilości i zakresie zgodnym z dokumentacją techniczną pkt9.

Zgodnie z wynagrodzeniem ryczałtowym należy się trzymać projektu technicznego, a przedmiary mają charakter pomocniczy. 

Pyt.11. Czy zamawiający dopuszcza wykonanie instalacji technologicznych stacji uzdatniania wody w Żołędowie w standardzie w jakim są wykonane instalacje technologiczne stacji uzdatniania wody w Niemczu gmina Osielsko , przy zastosowaniu rur i kształtek ze stali nierdzewnej , co pozwoli na obniżenie nakładów inwestycyjnych.

Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie instalacji technologicznych stacji uzdatniania wody w Żołędowie z PCV lub PE, co pozwoli na obniżenie nakładów inwestycyjnych.

Odp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę technologii wykonania orurowania.

Pyt.12.Czy zamawiający zaktualizował budżet na planowaną inwestycję z uwzględnieniem wartości ofert złożonych w unieważnionym postępowaniu przetargowym z dnia 08.10.2012r. na modernizację stacji uzdatniania wody na dz. 347/5 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko.

 Odp.12. Zamawiający dysponuje tylko środkami pochodzącymi z budżetu Gminy Osielsko. Na chwilę obecną nie została uchwalona zmiana w budżecie gminy. Bieżące informacje o zmianach na stronie www.bip.osielsko.pl


Żołędowo, dnia 21.11.2012r.
 
 
 
OGŁOSZENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Modernizacja stacji uzdatniania wody na dz. nr 347/5
 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko
 
         W dniu 02.11.2012r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych. Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

1.   Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
 
Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji Sekulski Janusz
09-200 Sierpc, ul.Sucharskiego 8/45
Cena wykonania zadania: 1.486.720,82 zł brutto
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
 
 2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 
Oferta nr 1:
ENVIROTECH sp. z o.o. 60-845 Poznań,  ul.Jana Kochanowskiego 7
Oferta uzyskała 75 pkt
 
Oferta nr 2:
Firma GUTKOWSKI Gutkowski Jan 94-100 Leszno, ul.17 Stycznia 92
Oferta uzyskała 86 pkt
 
Oferta nr 3:
WIMAR Sp. z o.o. 86-010 Koronowo, ul.Nadrzeczna 24
Oferta uzyskała 93 pkt
 
 
Oferta nr 4: 
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe HYDRO-SYSTEM                                 Szpetal Górny ul.Osiedle Młodych 63, 87-811 Fabianki
Oferta uzyskała 90 pkt
 
Oferta nr 5:
Zakład Obsługi Budownictwa i Inwestycji Sekulski Janusz
09-200 Sierpc, ul.Sucharskiego 8/45
Oferta uzyskała 100 pkt
 
Oferta nr 6:
Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowe Pro-Met
H.Kobusiński i wspólnicy spółka jawna
63-720 Koźmin Wlkp. ul.Borecka 29a
Oferta uzyskała 95 pkt
 
Oferta nr 7:
ROSMOSIS-Wawrzyniak Sp. z o.o. Perzyce 46, 63-760 Zduny
Oferta uzyskała 98 pkt
 
Oferta nr 8:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTECH  Jarosław Grzybowski
 ul.Słoneczna 8, 86-031 Osielsko
Oferta uzyskała 82 pkt
 
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt.2 i 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty oraz  nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Od rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
5. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana w nie wcześniej niż  27.11.2012r.
 
 
 
Proszę o potwierdzenie otrzymania pisma na adres zp@gzk-zoledowo.pl
lub fax 52 328 26 01
 

Załączniki

SIWZ doc, 242 kB
Przedmiary rar, 266 kB

Powiadom znajomego