Modernizacja stacji uzdatniania wody na dz. nr 347/5 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Modernizacja stacji uzdatniania wody na dz. nr 347/5 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | GZK.23.2012 |
Zamawiający | Gminny Zakład Komunalny |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej progów unijnych |
Termin składania ofert |
Osielsko: Modernizacja stacji uzdatniania wody na dz. nr 347/5 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko.
Numer ogłoszenia: 202737 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 328 26 00, faks 52 328 26 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stacji uzdatniania wody na dz. nr 347/5 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo gmina Osielsko..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja stacji uzdatniania wody na dz. 347/5 ul. Jastrzębia 32 w
miejscowości Żołędowo gmina Osielsko.
Zakres zamówienia obejmuje:
I.branża budowlana:
- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku SUW w systemie BSO,
- wymiana lub ocieplenie zewnętrznej stolarki drzwiowej wraz z wymianą
naświetli nad drzwiami,
- obniżenie okna w pomieszczeniu gospodarczym nr
1/3,
- wykonanie nowych zewnętrznych drzwi do pomieszczenia chlorowni,
- zamurowanie otworu drzwiowego wewnątrz budynku do chlorowni,
- usunięcie ścianki działowej w sanitariacie,
- remont pomieszczeń wewnętrznych
polegający na naprawie istniejących tynków i posadzek,
- wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych,
- wykonanie
nowej posadzki z płytek gresowych,
- malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną,
- malowanie słupów stalowych w pomieszczeniu hali technologicznej,
- wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GKBI na ruszcie stalowym wraz z ociepleniem,
- likwidacja kominków wentylacyjnych w dachu,
- wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku oraz chodnika przed
wejściem do hali technologicznej,
- wykonanie podpór montażowych dla urządzeń technologicznych,
- likwidacja kominków wentylacyjnych w dachu.
- demontażu istniejących aeratorów , filtrów,
orurowania oraz armatury- armatura i rury stalowe,
- wymianie istniejących
filtrów ciśnieniowych Ø1800 mm na nowe wraz ze złożami filtracyjnymi
- montażu dwóch aeratorów ciśnieniowych o średnicy Ø1800 mm,
- wymianie
sprężarki powietrza, montaż dmuchawy napowietrzającej,
- wymianie pompowni IIo - tj. zestawu hydroforowego,
- wymianie pompki dozującej w chlorowni,
- montażu przewodów technologicznych z rur ze stali kwasoodpornej wraz z
armaturą,
- montażu instalacji elektrycznej oraz szafy sterowniczej,
- ociepleniu lub wymiana drzwiowi wejściowych do hali technologicznej i
pomieszczenia agregatu,
- obniżeniu okna w pomieszczeniu gospodarczym I
(okno uchylne z roletą antywłamaniową),
- malowaniu zbiorników
retencyjnych od wewnątrz,
- wymianie sanitariatów, termoizolacji budynku
SUW.
- zasilanie urządzeń technologicznych stacji
uzdatniania wody,
- sterowanie urządzeniami technologicznymi,,
- instalacje
bezpiecznego wyłączenia urządzeń technologicznych SAFETY,
- instalacje oświetlenia,,
- instalacje gniazd jedno- i trzy- fazowej,
- monitoring
obiektu WEB,
- przekazywanie informacji alarmowych do siedziby użytkownika..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.25.21.26-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium dla przedmiotu zamówienia - 10.000,00 zł Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza prosimy o wpłatę na konto: 51 8142 1033 0002 8105 3000 0005 z dopiskiem Wadium SUW Żołędowo
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 4 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę w postaci modernizacji stacji uzdatniania wody.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 5 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże bądź oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wymaganych uprawnień. Wymagane są następujące uprawnienia w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanaliz., - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo adres strony internetowej www.bip.osielsko.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
W związku z
pytaniami do przetargu Zamawiający wyjaśnia:
Pyt.1.
W wykonanej
dokumentacji brak jest zachowanych prostych odcinków przed i za
przepływomierzami wymaganych przez producentów urządzeń w celu zachowania odpowiedniej
dokładności pomiarowej. Przed każdym i za każdym przepływomierzem zamontowana
jest w bliskiej odległości przepustnica powodująca zawirowania wody, a co za
tym idzie i błędy pomiarowe urządzeń. Prosimy o ustosunkowanie się do w/w
problem.
Odp.1.
Zamawiający
informuje, iż względu na brak technicznych możliwości innego montażu odległości
zostały zmniejszone. Przepływomierz zastosowany w projekcie posiada certyfikat,
że może służyć jako wodomierz do rozliczeń i być zabudowany w odległości od
kształtek i armatury wynoszącej 0. Błąd odczytu może być wyższy niż 0,5% jednak
przepływomierz posiada możliwość kalibracji i ustawienia współczynnika
przepływu i na podstawie innych wyników pomiarowych istnieje możliwość jego
kalibracji na danym stanowisku jeżeli błąd pomiarowy okazałby się nadmiernie
wysoki.
Pyt.2.
Na rysunku za
zestawem na stronie tłocznej przewidziano zawór bezpieczeństwa, prosimy o
dołączenie obliczeń oraz informacje czy w tym miejscu należy go zamontować,
gdyż zamontowanie i otwarcie może spowodować zalanie zestawu hydroforowego.
Odp.2
Zamawiający
zamieszcza poniżej obliczenia do zaworu bezpieczeństwa oraz poprawiony rysunek zaworu
bezpieczeństwa. W związku ze zmianą położenia zaworu bezpieczeństwa jest możliwość
zmieszczenia kompensacji za zestawem i zaworu antyskażeniowego.
Obliczenia zawór bezpieczeństwa
Pyt.3.
Czy za i przed
zestawem należy przewidzieć łączniki amortyzacyjne, jeśli tak to proszę o
wskazanie miejsca?
Odp. 3
Przed zestawem
hydroforowym łącznik kompensacyjny należy zamontować – jest na rysunkach,
natomiast dobrą praktyką byłoby zamontowanie go również za zestawem jednak ze
względu na bardzo ograniczoną ilość miejsca jest to utrudnione. Odcinek
pomiędzy zestawem hydroforowym a włączeniem do sieci w ziemi jest na tyle
krótki, że można zamontować zestaw bez kompensacji za zestawem, jednak jeżeli
na etapie budowy znajdzie się miejsce do lokalizacji kompensatora ze względu na
tzw. „dobrą praktykę budowlaną” należy go zastosować.
Pyt.4.
Prosimy o
określenie typu zaworu antyskażeniowego za zestawem hydroforowym czy ma być typ
EA?
Odp. 4
Zawór
antyskażeniowy za zestawem hydroforowym winien być klasy BA.
Pyt.5.
Na stornie nr
35 opisu branży technologicznej jest
dmuchawa Q = 183 m3/h, m.v.st. = 370 mbar o mocy 5,5 kW, natomiast na stronie
nr 20 i nr 40 dmuchawa o parametrach Q = 203 m3/h, p = 400 mbar o mocy 4,0 kW.
Odp. 5.
Na stronie 35 w
bilansie mocy zainstalowanych urządzeń pojawił się błąd.
Należy
zastosować dmuchawę o mocy 4,0 kW podaną w pozostałych częściach projektu.
Pyt.6.
W dokumentacji
projektowej Zamawiający określił urządzenia podając typ i producenta. Takie
postępowanie jest niezgodne z art. 29 ust. 2 i 3, chyba że celem Zamawiającego było
poprzez podanie typu urządzenia wskazanie na jego wielkość i parametry jakim ma
on odpowiadać. Czy Zamawiający dopuszcza zatem zastosowanie analogicznych pod
względem technicznym, spełniających wszystkie żądane parametry, urządzeń innych
producentów aniżeli określonych w dokumentacji projektowej?
Odp.6
Zamawiający
dopuszcza zastosowanie urządzeń analogicznych pod względem technicznym i
spełniających wszystkie żądane parametry.
Pyt.7.
W Formularzu
Ofertowym Zamawiający żąda bezwzględnego podania nazwy firmy podwykonawcy.
Wnosimy o wykreślenie z SIWZ powyższych zapisów w przypadku gdy oferent sam
spełnia warunki udziału, chyba że powyższe zapisy dotyczą przypadku, w którym
oferent potwierdza warunek udziału przy udziale innego podmiotu zgodnie z art.
26 ust. 2b ustawy PZP. W sytuacji gdy Wykonawca spełnia samodzielnie warunki
udziału i jedynie ma zamiar powierzyć pewien zakres robót podwykonawcy, to na
etapie składanie oferty nie musi być mu znany konkretny podwykonawca (nazwa).
Zamawiający po podpisaniu umowy w Wykonawcą będzie miał możliwość działając na
podstawie art. 647 k.c. wyrazić sprzeciw lub zastrzeżenie co do podwykonawców,
zaakceptować podwykonawcę lub go odrzucić. Ponadto takie zapisy naruszają
zasadę uczciwej konkurencji (art. 7) ponieważ Wykonawca, który nie będzie
zlecał robót podwykonawcom nie musi na etapie ofertowania poświęcić czas na
poszukiwanie konkretnego Podwykonawcy po to, aby podać jego nazwę w ofercie.
Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający może żądać od wykonawców
jedynie wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie
powierzy podwykonawcom. W związku z powyższym żądanie od wykonawców takich
informacji jak nazwa podwykonawcy narusza ten przepis. W związku z powyższym
wnosimy o wykreślenie z Formularza ofertowego zapisów dotyczących żądania
wskazania nazwy podwykonawców.
Odp. 7
Zgodnie z art.
art.36 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda podania mu części zamówienia,
jakie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, tak jak to przedstawiono w
załączniku nr 3 do oferty. W formularzu ofertowym wypełnienie fragmentu
dotyczącego danych podwykonawców nie jest konieczne.
Pyt.8.
Czy Zamawiający
posiada źródłową dokumentację hydrogeologiczną odwiertu studni niezbędną do
sporządzenia operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem nowej decyzji pozwolenia
wodnoprawnego? Prosimy o zamieszczenie dokumentów na stronie Zamawiającego.
Odp. 8
Zamawiający
zamieszcza poniżej dokumentację hydrogeologiczną ustalającą zasoby
eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych SUW Żołędowo wraz z dodatkiem do
dokumentacji ustalającym zasoby eksploatacyjne studni nr 2 (po rekonstrukcji).
Dokumentacja hydrogeologiczna cz.1
Dokumentacja hydrogeologiczna cz.2
Dokumentacja hydrogeologiczna cz.3
Pyt.9.
W związku z
nadmiernie rozbudowanym projektem automatyki i sterowania układu
technologicznego zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający dopuszcza
zastosowanie sterownika np. Siemens S7-1200 sterującego pracą stacji uzdatniania
wody w standardzie wykonania tak jak jest np. na stacji uzdatniania wody w
Bożenkowie gm. Osielsko. Zmiana ta pozwoli zaoszczędzić Zamawiającemu kwotę ok.
100.000 zł, a stacja będzie pełniła swoją funkcje oraz przeznaczenie. Dodatkowo
w przypadku jakiekolwiek awarii urządzeń po gwarancji urządzenia będą szybciej
dostępne oraz tańsze w zakupie co oznacza, że układ będzie tańszy w eksploatacji serwisowej.
Odp. 9
Zamawiający dopuszcza takie zastosowanie, pod
warunkiem, iż Wykonawca sporządzi dokumentację techniczną powykonawczą powyższego
rozwiązania.
Pyt. 10
Prosimy o
wyjaśnienie, co Zamawiający rozumie przez sformułowanie: wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu
lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia – na formularzu
stanowiącym zał. Nr 4 do formularza
oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot
zamówienia z podaniem ich
wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć
dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie
(np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1
robotę w postaci modernizacji stacji uzdatniania wody.
Czy chodzi o
wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych, technologicznych, elektrycznych i
AKPiA związanych z modernizacją stacji uzdatniani wody o wydajności co najmniej
Qhśr = 190 m3/h i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia?
Odp.10
W wykazie wykonanych robót budowlanych przez pojęcie modernizacji stacji uzdatniania
wody należy rozumieć wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych,
technologicznych, elektrycznych i AKPiA związanych z modernizacją stacji uzdatniani
wody o wydajności co najmniej Qhśr = 190 m3/h.
Pyt. 11
W formularzu
ofertowym punkt 7, Zamawiający wymaga podania: nazwa/firma, dokładny adres
Podwykonawcy. Wnosimy o wykreślenie wymogu wskazywania dokładnej nazwy i adresu
podwykonawcy, ponieważ zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy PZP Zamawiający może od
wykonawców jedynie wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), którego
wykonanie powierzy podwykonawcom.
Odp.11
Zgodnie z art.
art.36 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda podania mu części zamówienia,
jakie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, tak jak to przedstawiono w
załączniku nr 3 do oferty. W formularzu ofertowym wypełnienie fragmentu
dotyczącego danych podwykonawców nie jest konieczne.
Żołędowo 11.10.2012r.
INFORMACJA
O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU
Gminny Zakład Komunalny w Żołędowie
ogłasza unieważnienie przetargu nieograniczonego na modernizację
stacji uzdatniania wody na dz. 347/5 ul. Jastrzębia 32 w miejscowości Żołędowo
gmina Osielsko.
UZASADNIENIE:
Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 kierownik Zamawiającego w porozumieniu z
komisją przetargową ogłasza unieważnienie przetargu
nieograniczonego na w/w postępowanie z uwagi na przewyższającą wartość
złożonych ofert od środków, które Zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie Zamówienia w niniejszym postępowaniu przetargowym.
W postępowaniu przetargowym zostały złożone następujące
oferty:
1.Firma GUTKOWSKI Gutkowski Jan 94-100 Leszno, ul.17 Stycznia
92
cena wykonania zadania 2.232.052,02 zł brutto
2.ROSMOSIS-Wawrzyniak Sp. z o.o. Perzyce 46, 63-760
Zduny
cena wykonania zadania
1.848.555,23
zł brutto
3. INTERKIS –Aqua Technologie Uzdatniania Wody Zenon Szturomski 80-336- Gdańsk ul.Czyżewskiego 38
cena wykonania zadania 1.599.000,00
zł brutto
4. Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowe Pro-Met H.Kobusiński
i wspólnicy spółka jawna 63-720 Koźmin Wlkp. ul.Borecka 29a
cena wykonania zadania 1.539.814,68
zł brutto
5. P.T.H.U. Hydro-Marko Maria
Pluta 63-200 Jarocin, ul.Wojska
Polskiego 139
cena wykonania zadania 1.845.000,00
zł brutto
6. EUROAQUA Sp. z o.o. 61-306 Poznań ul.Bobrownicka 13A
cena wykonania zadania 1.688.101,11
zł brutto
7. HYDROTERM Zygmunt Biernacki 85-436
Bydgoszcz, ul.Skalarowa 16/13
cena wykonania zadania 1.710.985,31
zł brutto
8.Zakład Obsługi Budownictwa i
Inwestycji Sekulski Janusz 09-200 Sierpc, ul.Sucharskiego 8/45
cena wykonania zadania 1.653.193,31
zł brutto
9.Zakłady Produkcyjno-Usługowe Agua
Tech sp. z o.o. 83-000 Pruszcz Gd. ul.Podmiejska 5E
cena wykonania zadania 2.226.762,66
zł brutto
10.HYDRO-PARTNER sp. z o.o. 94-100
Leszno, ul.Gronowska 4a
cena wykonania zadania 2.079.784,66
zł brutto
11.WIMAR Sp. z o.o. 86-010 Koronowo,
ul.Nadrzeczna 24
cena wykonania zadania 1.678.574,71
zł brutto
Zamawiający
na sfinansowanie zadania przeznacza kwotę: 950.000,00zł brutto