W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2012 r

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2012 r
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy iiZP.271.B.3.2012
Zamawiający Gmina Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów z art. 11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie przetargu
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.osielsko.pl

Osielsko: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 107897 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2012 r.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2012 r.
Część nr 1
Budowa ulicy Zacisze w Osielsku na odcinku o długości 330 mb polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej - wykonanie wjazdów do posesji w tym dodatkowy wjazd nie objęty projektem do działki nr 164/38 o powierzchni 10 m2. - wykonanie rowów odparowujących, - wykonania oznakowania poziomego i pionowego, - budowa oświetlenia drogowego tj. montaż szafki oświetlenia ulic, linii kablowej oraz 8 szt. lamp.
Część nr 2
Budowa ulicy Kąkolowej w Osielsku od km 0+000 do km 0+290, polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m, - wykonanie wjazdów do posesji, - wykonanie rowów odparowujących, - wykonania oznakowania poziomego i pionowego , - budowa oświetlenia drogowego tj. montaż szafki oświetlenia ulic, linii kablowej oraz 2 szt. lamp.
Część nr 3
Budowa ul. Topolowej w miejscowości Żołędowo na odcinku od km 0+000 (od ulicy Sadowniczej) do km 0+175,15 (do ulicy Brzozowej). W zakresie zadania:
- wykonanie pieszo - jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości całego pasa drogowego tj. od 3,60 m do 4,40 m, - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy, - wykonanie wysepek i przewężeń pieszo - jezdni w celu uzyskania skrajni przy słupach oświetleniowych i skrzyżowaniach, - budowa oświetlenia drogowego tj. linii kablowej oraz 5 szt. lamp.
Część nr 4
Budowa ul. Wierzbowej w miejscowości Żołędowie na odcinku 23,10 m. W zakresie zadania:
- wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy Wierzbowej (od drogi wojewódzkiej w kierunku zachodnim) na długości 23,10 m, o szerokości 5,50 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego, - wykonanie korekty łuków na skrzyżowaniu - projektowane promienie R8,00 m, - wykonanie nowej nawierzchni chodnika, wzdłuż przebudowywanego odcinka ulicy Wierzbowej, o szerokości 2,00 m i nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - wykonanie wpustu deszczowego W1, na skrzyżowaniu ulicy Wierzbowej i drogi wojewódzkiej - istniejącą kratkę deszczową należy zlikwidować, a nowy wpust deszczowy zlokalizować na końcu łuku.
Część nr 5
Budowa peronu autobusowego, przy ulicy Bożenkowskiej w miejscowości Bożenkowo, na działce nr 37/21, gmina Osielsko. W zakresie zadania:
- wykonanie peronu o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości 1,00 m i długości 6,00 m, - wykonanie murka oporowego z gotowych elementów prefabrykowanych, bloczków typu Lusamur 23x25x13 cm, ułożonych na ławie betonowej, - ustawienie wiaty autobusowej o wymiarach 0,75 ÷ 1,00 m x 4,00 m - np. wiaty firmy Sopel Białe Błota, typ 8, wiata o konstrukcji stalowej, wypełnionej blachą trapezową.
Część nr 6
Budowa chodników, przy ulicy Szczecińskiej w miejscowości Niwy, na działkach nr 35/3, 28/1, 27/2, 28/2, gmina Osielsko. W zakresie zadania:
- wykonanie chodników o szerokości 1,50 m i 2,50 m, po stronie prawej i lewej ulicy Szczecińskiej, na odcinku pomiędzy ulicą Słupską i Sopocką, oraz z przejściem dla pieszych przez ulicę Szczecińską, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego przejścia dla pieszych.
Część nr 7
Przebudowa ulicy Ostromeckiej w Niwach w km 0+450 do 0+711,30 polegająca na wykonaniu: - jezdni o nawierzchni asfaltowej o szer. 4,00m, - wjazdów do posesji.
Część nr 8
Przebudowa ulicy Szydłowskiej w Niemczu na odcinku od km 0+000 do km 0+147,30 polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej, - wykonanie wjazdów do posesji, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy.
Część nr 9
Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Osielsko :
1. Oświetlenie ul. Olsztyńskiej w Niwach - szafka oświetlenia ulic, linia kablowa i lampy 1/1, 1/7, 1/4. 2. Ulice: Beskidzka i Sudecka w Niwach - linia kablowa i lampy 2/2, 2/1/1. 3. Ulice Gdyńska, Pucka, Kołobrzeska w Wilczu - linia kablowa i lampy 1/2/4, 1/2/6. 4. Ulice: Botaniczna, Polna i Tuberozy w Osielsku - szafka oświetlenia ulic, linia kablowa i lampy 1/1, 1/3, 1/5, 1/1/1, 1/1/3, 1/1/5, 2/2, 2/5, 2/7, 2/9, 2/11. 5. Ulica Poprzeczna w Osielsku - linia kablowa i lampy 2/2, 2/1/1, 2/1/3, 2/1/5. 6. Ulica Kolonijna w Niemczu - szafka oświetlenia ulic, linia kablowa i lampy 1/1, 1/3, 1/5, 1/7, 1/9, 1/11, 1/13. 7. Ulice: Wypoczynkowa i Rekreacyjna w Bożenkowie - linia kablowa i lampy 2/6, 2/8, 1/3, 1/5, 1/7, 3/2, 3/4, 3/6. 8. Topolowa w Żołędowie - szafka oświetlenia ulic, linia kablowa i lampy 2/1, 2/3, 2/5, 2/7, 2/9.
Część nr 10
Budowa ulicy Kopernika na odcinku od km 0+000 do km 0+333,20 (na odcinku od ulicy Kolumba, w kierunku północnym), oraz odcinek ulicy Kolumba o długości 28,60 m. W zakresie zadania:
- wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości 6,00 m (od km 0+040,75 do km 0+318,20, oraz odcinek ulicy Kolumba - 28,60 m) i szerokości 5,00 m (od km 0+000 do km 0+040,75), oraz o szerokości 4,50 m (przewężenie jezdni od km 0+318,20 do km 0+333,20), - wykonanie zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy, - wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m i 1,20 m, - wykonanie rowów odparowujących o szerokości 1,00 m i głębokości 0,50 m, - przebudowę istniejącego przepustu pod drogą gminną - wymiana na rurę stalową o średnicy 600 mm, - ustawienie barier sprężystych SP-04, nad przepustem.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZgodnie z art. 67 PZP II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 17.2. Wadium: 2.000,00 ( dwa tysiące złotych) na część 5 i 6. 5.000,00 (pięć tysięcy złotych) na pozostałe części
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości wskazanej przez Zamawiającego.
1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2010 Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy oddział w Osielsku Nr 96 8142 1033 0002 8248 2000 0007. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Osielsko w sekretariacie w pok. nr 18 lub dołączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem przynajmniej jednej budowy lub przebudowy odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz oraz przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę robót budowlanych)
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 1 do Formularza oferty). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - elektrycznej, III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - elektrycznej, III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a) Wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie niższą niż wartość zadeklarowana w ofercie, jako wartość wykonania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoneoświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńinformację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaWykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) referencje III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia określające warunki takiej zmiany. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych, niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku a) zmiany kierownika budowy. b) zmiany sposobu płatności, w tym również zmiany numeru konta wykonawcy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1
Budowa ulicy Zacisze w Osielsku na odcinku o długości 330 mb polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej - wykonanie wjazdów do posesji w tym dodatkowy wjazd nie objęty projektem do działki nr 164/38 o powierzchni 10 m2. - wykonanie rowów odparowujących, - wykonania oznakowania poziomego i pionowego, - budowa oświetlenia drogowego tj. montaż szafki oświetlenia ulic, linii kablowej oraz 8 szt. lamp..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2
Budowa ulicy Kąkolowej w Osielsku od km 0+000 do km 0+290, polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m, - wykonanie wjazdów do posesji, - wykonanie rowów odparowujących, - wykonania oznakowania poziomego i pionowego , - budowa oświetlenia drogowego tj. montaż szafki oświetlenia ulic, linii kablowej oraz 2 szt. lamp..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3
Budowa ul. Topolowej w miejscowości Żołędowo na odcinku od km 0+000 (od ulicy Sadowniczej) do km 0+175,15 (do ulicy Brzozowej). W zakresie zadania:
- wykonanie pieszo - jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości całego pasa drogowego tj. od 3,60 m do 4,40 m, - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy, - wykonanie wysepek i przewężeń pieszo - jezdni w celu uzyskania skrajni przy słupach oświetleniowych i skrzyżowaniach, - budowa oświetlenia drogowego tj. linii kablowej oraz 5 szt. lamp..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4
Budowa ul. Wierzbowej w miejscowości Żołędowie na odcinku 23,10 m. W zakresie zadania:
- wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy Wierzbowej (od drogi wojewódzkiej w kierunku zachodnim) na długości 23,10 m, o szerokości 5,50 m, nawierzchnia z betonu asfaltowego, - wykonanie korekty łuków na skrzyżowaniu - projektowane promienie R8,00 m, - wykonanie nowej nawierzchni chodnika, wzdłuż przebudowywanego odcinka ulicy Wierzbowej, o szerokości 2,00 m i nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - wykonanie wpustu deszczowego W1, na skrzyżowaniu ulicy Wierzbowej i drogi wojewódzkiej - istniejącą kratkę deszczową należy zlikwidować, a nowy wpust deszczowy zlokalizować na końcu łuku..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5
Budowa peronu autobusowego, przy ulicy Bożenkowskiej w miejscowości Bożenkowo, na działce nr 37/21, gmina Osielsko. W zakresie zadania:
- wykonanie peronu o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości 1,00 m i długości 6,00 m, - wykonanie murka oporowego z gotowych elementów prefabrykowanych, bloczków typu Lusamur 23x25x13 cm, ułożonych na ławie betonowej, - ustawienie wiaty autobusowej o wymiarach 0,75 ÷ 1,00 m x 4,00 m - np. wiaty firmy Sopel Białe Błota, typ 8, wiata o konstrukcji stalowej, wypełnionej blachą trapezową..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6
Budowa chodników, przy ulicy Szczecińskiej w miejscowości Niwy, na działkach nr 35/3, 28/1, 27/2, 28/2, gmina Osielsko. W zakresie zadania:
- wykonanie chodników o szerokości 1,50 m i 2,50 m, po stronie prawej i lewej ulicy Szczecińskiej, na odcinku pomiędzy ulicą Słupską i Sopocką, oraz z przejściem dla pieszych przez ulicę Szczecińską, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego przejścia dla pieszych..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część 7. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7
Przebudowa ulicy Ostromeckiej w Niwach w km 0+450 do 0+711,30 polegająca na wykonaniu: - jezdni o nawierzchni asfaltowej o szer. 4,00m, - wjazdów do posesji..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część 8. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8
Przebudowa ulicy Szydłowskiej w Niemczu na odcinku od km 0+000 do km 0+147,30 polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej, - wykonanie wjazdów do posesji, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 9
Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Osielsko :
1. Oświetlenie ul. Olsztyńskiej w Niwach - szafka oświetlenia ulic, linia kablowa i lampy 1/1, 1/7, 1/4. 2. Ulice: Beskidzka i Sudecka w Niwach - linia kablowa i lampy 2/2, 2/1/1. 3. Ulice Gdyńska, Pucka, Kołobrzeska w Wilczu - linia kablowa i lampy 1/2/4, 1/2/6. 4. Ulice: Botaniczna, Polna i Tuberozy w Osielsku - szafka oświetlenia ulic, linia kablowa i lampy 1/1, 1/3, 1/5, 1/1/1, 1/1/3, 1/1/5, 2/2, 2/5, 2/7, 2/9, 2/11. 5. Ulica Poprzeczna w Osielsku - linia kablowa i lampy 2/2, 2/1/1, 2/1/3, 2/1/5. 6. Ulica Kolonijna w Niemczu - szafka oświetlenia ulic, linia kablowa i lampy 1/1, 1/3, 1/5, 1/7, 1/9, 1/11, 1/13. 7. Ulice: Wypoczynkowa i Rekreacyjna w Bożenkowie - linia kablowa i lampy 2/6, 2/8, 1/3, 1/5, 1/7, 3/2, 3/4, 3/6. 8. Topolowa w Żołędowie - szafka oświetlenia ulic, linia kablowa i lampy 2/1, 2/3, 2/5, 2/7, 2/9..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: część 10. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 10
Budowa ulicy Kopernika na odcinku od km 0+000 do km 0+333,20 (na odcinku od ulicy Kolumba, w kierunku północnym), oraz odcinek ulicy Kolumba o długości 28,60 m. W zakresie zadania:
- wykonanie jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości 6,00 m (od km 0+040,75 do km 0+318,20, oraz odcinek ulicy Kolumba - 28,60 m) i szerokości 5,00 m (od km 0+000 do km 0+040,75), oraz o szerokości 4,50 m (przewężenie jezdni od km 0+318,20 do km 0+333,20), - wykonanie zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy, - wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m i 1,20 m, - wykonanie rowów odparowujących o szerokości 1,00 m i głębokości 0,50 m, - przebudowę istniejącego przepustu pod drogą gminną - wymiana na rurę stalową o średnicy 600 mm, - ustawienie barier sprężystych SP-04, nad przepustem..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

siwz
zadania drogowe cz. 1
zadania drogowe cz. 2
zadania drogowe cz. 3
zadania drogowe cz. 4
zadania drogowe cz. 5
zadania drogowe cz. 6
zadania drogowe cz. 7
zadania drogowe cz. 8
zadania drogowe cz. 9
zadania drogowe cz. 10
zadania drogowe cz. 11
zadania drogowe cz. 12
zadania drogowe cz. 13
zadania drogowe cz. 14
zadania drogowe cz. 15
zadania drogowe cz. 16

Brakujące przedmiary zostaną uzupełnione do dnia 17.05.2012 r.

oświetlenie cz.1
oświetlenie cz.2
oświetlenie cz.3
oświetlenie cz.4
oświetlenie cz.5
oświetlenie cz.6


                                                                                      Osielsko, 21 maja 2012 r.
 
 
    Zainteresowani Wykonawcy
 
IiZP.271.B.3.2012
 
Dotyczy przetargu nieograniczonego  na „Budowa i przebudowa  dróg na terenie gminy Osielsko w 2012 r.”
 
W związku z zapytaniem skierowanym do Zamawiającego zamieszczona została następująca odpowiedź



Pytanie
W specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie zadania nr 10 nie ma ujętej budowy oświetlenia, natomiast w dokumentacji ul. Kopernika w Niemczu znajduje się przedmiar dotyczący oświetlenia.
Odpowiedź
Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Kopernik a w Niemczu jest częścią zdania jako jeden z elementów wyposażenia pasa drogowego. Zakres prac elektrycznych jest opisany w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót.
 
UWAGA! 

Sprostowanie
 
W przedmiarze dotyczącym ul. Szydłowskiej stwierdzono błąd. Obmiar w pozycji 24.d7 powinien wynosić  30 m.

 
 
Sprostowanie
W SIWZ w pkt.17 ppkt. 17.4 zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosi 4% (zgodnie z załączonym do siwz wzorem umowy)

Poniżej poprawiona siwz
poprawiona siwz
 
 


 
                                                                        Osielsko, dnia 13 czerwca 2012 r.
IiZP.271.B.3.2012
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dot. przetargu nieograniczonego na: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2012 r.
 
W dniu 30 maja 2012 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

Ia . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 1,2 i 6 ofertę firmy:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne
„Kompleks-Bud” Tadeusz Radwan
Srebrnica 2
86-010 Koronowo
Część 1: 347.078,71 zł brutto
Część 2: 262.336,33 zł brutto
Część 6: 35.428,16 zł brutto
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 1, 2 i 6  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.               
 
Ib.  Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 3 ofertę firmy:
Usługi Ogólnobudowlane „Marbruk”
Marcin Kwiatkowski
Ul. Długa 1
89-606 Charzykowy
Część 3: 168.644,53 zł brutto
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 3 obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.    
 
Ic . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 4 i 5 ofertę konsorcjum firm:
Lider Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Affabre Sp. z o.o.
Ul. Inwalidów 1
85-727 Bydgoszcz
Partner PW Kombud Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 27
85-758 Bydgoszcz
Część 4: 63.551,54 zł brutto
Część 5: 20.626,30 zł brutto

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 4 i 5 obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.    
 
Id . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 7 ofertę firmy:
„Pol-Dróg Nakło n. Notecią” Sp. z o.o.
Paterek, ul. Kcyńska 31
89-100 Nakło n. Notecią
Część 7: 189.558,40 zł brutto

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 7 obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.    
 
Ie . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 8 i 10 ofertę firmy:
Betpol Spółka Akcyjna
Ul. Inwalidów 49
85-749 Bydgoszcz
Część 8: 154.566,08 zł brutto
Część 10: 701.654,51 zł brutto
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 8 i 10 obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.    
 
If . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 9 ofertę firmy:
Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych i Telekomunikacyjnych
Wizner-Zieliński s.c.
86-017 Wierzchucin Król. 79
Część 9: 215.004,00 zł brutto
         
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 9 obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.    
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Zakład Usług Drogowych REN-DROG s.c., ul. Przemysłowa 30B, 85-758 Bydgoszcz
Oferta nr 2
KADA-BIS Grupa Budowlana Sp. z o.o., ul. Wydmy 3, 85-188 Bydgoszcz
Oferta nr 3
PUHP Kompleks-Bud Tadeusz Radwan, Srebrnika 2, 86-010 Koronowo
Oferta nr 4
Zakład instalacyjny Paktol Paweł Stolarski, ul. Tatrzańska 11, 86-031 Wilcze
Oferta nr 5
Betpol Spółka Akcyjna, ul. Inwalidów 49, 85-749 Bydgoszcz
Oferta nr 6
Lider Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „Affabre” Sp. z o.o., ul. Inwalidów 1, 85-727 Bydgoszcz
Partner PW Kombud Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 27 85-758 Bydgoszcz
Oferta nr 7
Firma INEL Zdzisław Osiński, Dolna Grupa ul. Kwiatowa 1-2, 86-134 Drgacz
Oferta nr 8
Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych i Telekomunikacyjnych
Wizner-Zieliński s.c. 86-017 Wierzchucin Król. 79
Oferta nr 9
„Pol-Dróg Nakło n. Notecią” Sp. z o.o., Paterek, ul. Kcyńska 31, 89-100 Nakło n. Notecią
Oferta nr 10
Przedsiębiorstwo Usług Miejskich PUMAK Sp. z o.o., ul. Kcyńska 45, 89-200 Szubin
Oferta nr 11
Bydgoskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Glinki 148. 85-861 Bydgoszcz
Oferta nr 12
Usługi Ogólnobudowlane „Marbruk”, ul. Długa 1, 89-606 Charzykowy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :

Nr      Cz.1          Cz.2      Cz.3          Cz.4         Cz.5          Cz.6         Cz.7         Cz.8         Cz.9       Cz.10
1        74         83         -            -           -           82          -           80          -           -
2         -          88         -            -           -            -            -            -           -           -
3       100       100        -            -           -           100         -           83          -           -
4         -           -          -            -           -             -           -           87          -           -
5        94         96        94           -          -             -          96         100         -         100
6        76         76        78         100      100          66         75          80          -          86
7         -           -          -             -          -            72          -            -           -           -
8         -           -          -             -          -             -           -            -         100         -
9         -           -          -             -          -             -         100          -           -          99
10      63          -         66            -          -            79         -           79          -           -
11       -           -          -             -          -            81         68         89          -          59
12      85        94        100           -          -           77          -            93           -           -

 
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 
 
ZMIANA ROZSTRZYGNIĘCIA 
 
 
 
                                                                        Osielsko, dnia 13 czerwca 2012 r.
IiZP.271.B.3.2012
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dot. przetargu nieograniczonego na: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2012 r.
 
W dniu 30 maja 2012 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

Ia . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 1,2 i 6 ofertę firmy:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne
„Kompleks-Bud” Tadeusz Radwan
Srebrnica 2
86-010 Koronowo
Część 1: 347.078,71 zł brutto
Część 2: 262.336,33 zł brutto
Część 6: 35.428,16 zł brutto
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 1, 2 i 6  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.               
 
Ib.  Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 3 ofertę firmy:
Usługi Ogólnobudowlane „Marbruk”
Marcin Kwiatkowski
Ul. Długa 1
89-606 Charzykowy
Część 3: 168.644,53 zł brutto
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 3 obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.    
 
Ic. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 kierownik Zamawiającego w porozumieniu z komisją przetargową  ogłasza  unieważnienie przetargu nieograniczonego na w/w postępowanie w zakresie części 4 i 5 z uwagi na znacznie przewyższającą wartość złożonych ofert od środków w budżecie, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia w niniejszym postępowaniu przetargowym.
 
Uzasadnienie wyboru:
Zgodnie z ustaleniem wartości zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę na wykonanie zamówienia na część 4 w wysokości 30.894,31 zł netto, co stanowi 7.685,92 euro oraz na część 5 w wysokości 11.500,00 zł netto co stanowi 2.860,98 euro.
Ofertę na część 4 oraz 5 złożyło Konsorcjum Firm Lider PPU Affabre Sp. z o.o. ul. Inwalidów 1, 85-727 Bydgoszcz Partner P.W. Kombud Sp. zo.o. ul. Przemysłowa 27, 85-758 Bydgoszcz. Oferta przewyższa kwotę, jaką zamawiający ma przeznaczoną w budżecie na w/w inwestycje. 
W związku z zaistniałym stanem faktycznym – postępowanie w zakresie części 4 i 5 zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp z uwagi na fakt iż, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa znacząco kwoty, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
Id . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 7 ofertę firmy:
„Pol-Dróg Nakło n. Notecią” Sp. z o.o.
Paterek, ul. Kcyńska 31
89-100 Nakło n. Notecią
Część 7: 189.558,40 zł brutto

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 7 obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.    
 
Ie . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 8 i 10 ofertę firmy:
Betpol Spółka Akcyjna
Ul. Inwalidów 49
85-749 Bydgoszcz
Część 8: 154.566,08 zł brutto
Część 10: 701.654,51 zł brutto
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 8 i 10 obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.    
 
If . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 9 ofertę firmy:
Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych i Telekomunikacyjnych
Wizner-Zieliński s.c.
86-017 Wierzchucin Król. 79
Część 9: 215.004,00 zł brutto
         

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 9 obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.    
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Zakład Usług Drogowych REN-DROG s.c., ul. Przemysłowa 30B, 85-758 Bydgoszcz
Oferta nr 2
KADA-BIS Grupa Budowlana Sp. z o.o., ul. Wydmy 3, 85-188 Bydgoszcz
Oferta nr 3
PUHP Kompleks-Bud Tadeusz Radwan, Srebrnika 2, 86-010 Koronowo
Oferta nr 4
Zakład instalacyjny Paktol Paweł Stolarski, ul. Tatrzańska 11, 86-031 Wilcze
Oferta nr 5
Betpol Spółka Akcyjna, ul. Inwalidów 49, 85-749 Bydgoszcz
Oferta nr 6
Lider Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „Affabre” Sp. z o.o., ul. Inwalidów 1, 85-727 Bydgoszcz
Partner PW Kombud Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 27 85-758 Bydgoszcz
Oferta nr 7
Firma INEL Zdzisław Osiński, Dolna Grupa ul. Kwiatowa 1-2, 86-134 Drgacz
Oferta nr 8
Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych i Telekomunikacyjnych
Wizner-Zieliński s.c. 86-017 Wierzchucin Król. 79
Oferta nr 9
„Pol-Dróg Nakło n. Notecią” Sp. z o.o., Paterek, ul. Kcyńska 31, 89-100 Nakło n. Notecią
Oferta nr 10
Przedsiębiorstwo Usług Miejskich PUMAK Sp. z o.o., ul. Kcyńska 45, 89-200 Szubin
Oferta nr 11
Bydgoskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Glinki 148. 85-861 Bydgoszcz
Oferta nr 12
Usługi Ogólnobudowlane „Marbruk”, ul. Długa 1, 89-606 Charzykowy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :
Nr      Cz.1      Cz.2      Cz.3       Cz.4      Cz.5      Cz.6      Cz.7       Cz.8      Cz.9       Cz.10
1        74         83         -            -           -           82          -           80          -           -
2         -          88         -            -           -            -            -            -           -           -
3       100       100        -            -           -           100         -           83          -           -
4         -           -          -            -           -             -           -           87          -           -
5        94         96        94           -          -             -          96         100         -         100
6        76         76        78      unieważ   unieważ    66         75          80          -          86
7         -           -          -             -          -            72          -            -           -           -
8         -           -          -             -          -             -           -            -         100         -
9         -           -          -             -          -             -         100          -           -          99
10      63          -         66            -          -            79         -           79          -           -
11       -           -          -             -          -            81         68         89          -          59
12      85        94        100           -          -           77          -           93         -         -
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Załączniki

siwz doc, 300 kB

Powiadom znajomego