W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na wybranych obszarach miejscowości Bożenkowo i Maksymilianowo gm. Osielsko

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na wybranych obszarach miejscowości Bożenkowo i Maksymilianowo gm. Osielsko
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GZK.14.2012
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w treści ogłoszenia

Osielsko: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na wybranych obszarach miejscowości Bożenkowo i Maksymilianowo gm. Osielsko
Numer ogłoszenia: 73561 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 328 26 00, faks 52 328 26 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na wybranych obszarach miejscowości Bożenkowo i Maksymilianowo gm. Osielsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: część A. Budowa sieci wodociągowej w ul. Deszczowej, Zielona Dolina miejscowość Bożenkowo: - sieć wodociągowa PVCØ160 - 2047,0 mb Uwagi część A: 1.Obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza należy do Wykonawcy. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadania w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu dla Zarządu Dróg Gminnych w Żołędowie. 3.Wykonawca pokrywa koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas robót dla drogi gminnej 4.Wykonawca zgodnie z postanowieniem Zarządu Dróg Gminnych nr GZK.7230.231.2011.TS z dnia 07.04.2011 zobowiązany jest odbudować konstrukcje jezdni w ul. Zielona Dolina w śladzie wykopu i w klinie odłamu w następujący sposób: podbudowa gr. 30 cm z kruszywa kamiennego frakcji 0-40mm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr 4,0 ułożona w śladzie, w-wa ścieralna gr 4,0 cm na całej szerokości jezdni. 5.Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 7 dni od podpisania umowy. 6.Rozpoczęcie robót należy zgłosić na dwa dni przed planowanym terminem i uzgodnić z Gminnym Zakładem Komunalnym w zakresie odbioru oznakowania robót i miejsca odwozu urobku na odkład. 7.Wykonawca zapewni w godzinach wykonywania prac budowlanych obecność na placu budowy Kierownika Budowy lub innej osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym, np. Kierownika Robót lub majstra. 8.Wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Na wszystkie materiały, przed ich wbudowaniem należy przed łożyć Inspektorowi Nadzoru wymagane orzeczenia, atesty oraz deklaracje zgodności, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz uzyskać zgodę na ich wbudowanie przez Inwestora i Inspektora Nadzoru. 9.Badania sanitarne wody należy przeprowadzić przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Bydgoszczy w obecności pracownika GZK. część B. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i grawitacyjnej wraz z przepompownią ścieków w ul. Dworcowej i Kościelnej w m. Maksymilianowo gm. Osielsko: - sieć wodociągowa PEØ110 - 771,5 m - sieć wodociągowa PEØ90 - 24,5 m - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 - 631,0 m - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ160 - 23,0 m - sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PEØ63 - 531,0 m - przepompownia ścieków Uwagi: 1.Obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza należy do Wykonawcy. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadania w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu dla Zarządu Dróg Gminnych w Żołędowie oraz dla Zarządu Dróg Powiatowych w Bydgoszczy. 3.Wykonawca pokrywa koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas robót dla drogi gminnej i powiatowej. 4.Wykonawca pokryje koszty związane z realizacją robót na rzecz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Bydgoszczy 5.Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 7 dni od podpisania umowy. 6.Rozpoczęcie robót należy zgłosić na dwa dni przed planowanym terminem i uzgodnić z Gminnym Zakładem Komunalnym w zakresie odbioru oznakowania robót i miejsca odwozu urobku na odkład. 7.Wykonawca zapewni w godzinach wykonywania prac budowlanych obecność na placu budowy Kierownika Budowy lub innej osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym, np. Kierownika Robót lub majstra. 8.Wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Na wszystkie materiały, przed ich wbudowaniem należy przed łożyć Inspektorowi Nadzoru wymagane orzeczenia, atesty oraz deklaracje zgodności, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz uzyskać zgodę na ich wbudowanie przez Inwestora i Inspektora Nadzoru. 9.Badania sanitarne wody należy przeprowadzić przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Bydgoszczy w obecności pracownika GZK..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla przedmiotu zamówienia: Część A - 5.000,00 zł Część B - 4.000,00 zł Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza prosimy o wpłatę na konto: 51 8142 1033 0002 8105 3000 0005 z dopiskiem: Wadium sieci wod-kan w m. Bożenkowo i Maksymilianowo

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 4 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę o długości sieci 1 km, wodociągowej lub kanalizacyjnej sanitarnej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 i zał. Nr 2 do formularza oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 5 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże bądź oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wymaganych uprawnień. Wymagane są następujące uprawnienia w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanaliz., - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 i zał. Nr 2 do formularza oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, stanowiącego, że Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku zmiany kierownika budowy. Dokonanie zmian w niniejszej umowie wymaga podpisania aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A Budowa sieci wodociągowej w ul. Deszczowej, Zielona Dolina miejscowość Bożenkowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w ul. Deszczowej, Zielona Dolina miejscowość Bożenkowo: - sieć wodociągowa PVCØ160 - 2047,0 mb Uwagi część A: 1.Obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza należy do Wykonawcy. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadania w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu dla Zarządu Dróg Gminnych w Żołędowie. 3.Wykonawca pokrywa koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas robót dla drogi gminnej 4.Wykonawca zgodnie z postanowieniem Zarządu Dróg Gminnych nr GZK.7230.231.2011.TS z dnia 07.04.2011 zobowiązany jest odbudować konstrukcje jezdni w ul. Zielona Dolina w śladzie wykopu i w klinie odłamu w następujący sposób: podbudowa gr. 30 cm z kruszywa kamiennego frakcji 0-40mm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr 4,0 ułożona w śladzie, w-wa ścieralna gr 4,0 cm na całej szerokości jezdni. 5.Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 7 dni od podpisania umowy. 6.Rozpoczęcie robót należy zgłosić na dwa dni przed planowanym terminem i uzgodnić z Gminnym Zakładem Komunalnym w zakresie odbioru oznakowania robót i miejsca odwozu urobku na odkład. 7.Wykonawca zapewni w godzinach wykonywania prac budowlanych obecność na placu budowy Kierownika Budowy lub innej osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym, np. Kierownika Robót lub majstra. 8.Wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Na wszystkie materiały, przed ich wbudowaniem należy przed łożyć Inspektorowi Nadzoru wymagane orzeczenia, atesty oraz deklaracje zgodności, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz uzyskać zgodę na ich wbudowanie przez Inwestora i Inspektora Nadzoru. 9.Badania sanitarne wody należy przeprowadzić przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Bydgoszczy w obecności pracownika GZK..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i grawitacyjnej wraz z przepompownią ścieków w ul. Dworcowej i Kościelnej w m. Maksymilianowo gm. Osielsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i grawitacyjnej wraz z przepompownią ścieków w ul. Dworcowej i Kościelnej w m. Maksymilianowo gm. Osielsko: - sieć wodociągowa PEØ110 - 771,5 m - sieć wodociągowa PEØ90 - 24,5 m - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 - 631,0 m - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ160 - 23,0 m - sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PEØ63 - 531,0 m - przepompownia ścieków Uwagi: 1.Obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza należy do Wykonawcy. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadania w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu dla Zarządu Dróg Gminnych w Żołędowie oraz dla Zarządu Dróg Powiatowych w Bydgoszczy. 3.Wykonawca pokrywa koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas robót dla drogi gminnej i powiatowej. 4.Wykonawca pokryje koszty związane z realizacją robót na rzecz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Bydgoszczy 5.Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 7 dni od podpisania umowy. 6.Rozpoczęcie robót należy zgłosić na dwa dni przed planowanym terminem i uzgodnić z Gminnym Zakładem Komunalnym w zakresie odbioru oznakowania robót i miejsca odwozu urobku na odkład. 7.Wykonawca zapewni w godzinach wykonywania prac budowlanych obecność na placu budowy Kierownika Budowy lub innej osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym, np. Kierownika Robót lub majstra. 8.Wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Na wszystkie materiały, przed ich wbudowaniem należy przed łożyć Inspektorowi Nadzoru wymagane orzeczenia, atesty oraz deklaracje zgodności, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz uzyskać zgodę na ich wbudowanie przez Inwestora i Inspektora Nadzoru. 9.Badania sanitarne wody należy przeprowadzić przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Bydgoszczy w obecności pracownika GZK..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




SIWZ
część A
Część B. part.1
Część B. part.2
Część B. part.3
Część B. part.4
Część B. part.5 

W związku z zapytaniem do przetargu Zamawiający wyjaśnia:

Pytanie 1.
Czy zakres wykonywanych robót dotyczy przepompowni ścieków rzeczywiście wchodzi przyłącza energetycznego wraz z układem pomiarowym? Zgodnie zobowiązującym prawem energetycznym (Ustawa z dnia 10.04.1997r. Dz. U. 1997 nr 54 poz. 348 z późniejszymi zmianami) ten zakres robót należy do dostawcy energii elektrycznej.
Jeśli tak, czy Zamawiający posiada wszelkie uzgodnienia dotyczące wykonania przyłącza i pozwolenia na wykonanie robót na sieci energetycznej, dokonania wyłączeń itp.?
 
Odpowiedź 1.
Do zakresu wykonywanych robót wchodzi wykonanie przyłącza energetycznego wraz z układem pomiarowym, które należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz warunkami przyłączenia  ENEA nr PRZ-RE1-0086-2009 z dnia 2009-01-12. Warunki przyłączenia poniżej
warunki ENEA
 
Pytanie 2.
Proszę o podanie zasad odtworzenia nawierzchni dróg na zakresie części A.
 
Odpowiedź 2.
Zgodnie z SIWZ pkt. 4.1 pkt.4:
„Wykonawca zgodnie z postanowieniem Zarządu Dróg Gminnych nr GZK.7230.231.2011.TS z dnia 07.04.2011 zobowiązany jest odbudować konstrukcje jezdni w ul. Zielona Dolina w śladzie wykopu i w klinie odłamu w następujący sposób: podbudowa gr. 30 cm z kruszywa kamiennego frakcji 0-40mm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego gr 4,0 ułożona w śladzie, w-wa ścieralna gr 4,0 cm na całej szerokości jezdni.”
 
Pytanie 3.
Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę technologii wykonania sieci wodociągowej dn. 160 mm  na niektórych odcinkach zaprojektowanych w pasie drogi  o nawierzchni asfaltowej poprzez zastosowanie przewiertów sterowanych z rur PE? Dotyczy zadania cz. A budowa sieci wodociągowej w m. Bożenkowo.
 
Odpowiedź 3.
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę technologii wykonania sieci wodociągowej dn. 160 mm  poprzez zastosowanie przewiertów sterowanych z rur PE w pasie drogi o nawierzchni asfaltowej
ul. Zielona Dolina miejscowość Bożenkowo.


Żołędowo, dnia 26.04.2012 r.
 
 
OGŁOSZENIE


 
Dotyczy przetargu na budowę  sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na wybranych obszarach miejscowości  Bożenkowo i Maksymilianowo gm. Osielsko.
 
 
W dniu 16.04.2012 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych. Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 
Część A Budowa sieci wodociągowej w ul. Deszczowej, Zielona Dolina miejscowość Bożenkowo
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w części A ofertę firmy:
 
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Sanitarnych INŻBUD, Andrzej i Robert Kortas Sp.j, 86-010 Koronowo , ul.Szosa Kotomierska 17
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
Część B Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej i grawitacyjnej wraz z przepompownią ścieków w ul. Dworcowej i Kościelnej w m. Maksymilianowo gm. Osielsko:
 
Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 kierownik Zamawiającego ogłasza  unieważnienie przetargu nieograniczonego na w/w postępowanie w części B z uwagi na przewyższającą wartość złożonych ofert od środków, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia w niniejszym postępowaniu przetargowym. Zamawiający na sfinansowanie części B mógł przeznaczyć kwotę 150.000,00 zł brutto.
 
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 
Oferta nr 1
 KADA-BIS Grupa Budowlana Sp. z o.o. , 85-188 Bydgoszcz, ul.Wydmy 3
Cena oferty część A: 362.662,36 zł
Cena ofert część B: 631.690,77 zł
 
Oferta nr 2
IFOTRANS Tomasz Głowacki, 85-356 Bydgoszcz, ul.Orna 82
Cena oferty część A: 330.912,04 zł
Cena ofert część B: brak oferty
 
Oferta nr 3
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane ŻALA Spółka Jawna Rekowo Górne, 84-123 Połchowo, ul.Słoneczna 19
Cena oferty część A: 412.398,40 zł
Cena ofert część B: 672.350,21 zł
 
Oferta nr 4
WIMAR Sp. z o.o. 86-010 Koronowo, ul.Nadrzeczna 24
Cena oferty część A: 354.262,84 zł
Cena ofert część B: 649.321,43 zł
 
 
Oferta nr 5
 ZIEMBUD Maciej Baumgart 86-120 Pruszcz, ul.Dworcowa 10
Cena oferty część A: 464.806,06 zł
Cena ofert część B: 1.125.260,21 zł
 
Oferta nr 6
Przedsiębiorstwo Usługowe HYDRO-EKO inż.Mirosław Rożek; 89-600 Chojnice ul.Zapolskiej 18  i INWEST-Instalacje SanitarneKrzysztof Łasicki; 89-604 Chojnice ul.Ceynowy 13.
Cena oferty część A: 822.562,99 zł
Cena ofert część B: brak oferty
 
Oferta nr 7
 ROLLSTICK-TORUŃ Spółka z o.o. 87-100 Toruń, ul.Wschodnia 34
Cena oferty część A: 297.930,31 zł
Cena ofert część B: 536.094,39 zł
 
Oferta nr 8
 Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Sanitarnych INŻBUD Andrzej i Robert Kortas Sp.j.
86-010 Koronowo, ul.Szosa Kotomierska 17
Cena oferty część A: 288.121,75 zł
Cena ofert część B: brak oferty
 
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Pzp  Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie został wykluczony żaden  wykonawca i nie odrzucono żadnej ofert.
 
 
Od rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
Proszę o potwierdzenie otrzymania pisma na nr fax 0-52 328 26 00 lub adres email          zp@gzk-zoledowo.pl

Załączniki

SIWZ doc, 282 kB
część A rar, 4.52 MB
warunki ENEA pdf, 592 kB

Powiadom znajomego