W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na wybranych obszarach miejscowości Osielsko i Jarużyn.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na wybranych obszarach miejscowości Osielsko i Jarużyn.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GZK.13.2012
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w treści ogłoszenia

Osielsko: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na wybranych obszarach miejscowości Osielsko i Jarużyn.
Numer ogłoszenia: 66203 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 328 26 00, faks 52 328 26 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na wybranych obszarach miejscowości Osielsko i Jarużyn..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część A. Budowa sieci wodociągowej w ul. Rajskiej, Rodzinnej, Sąsiedzkiej, Spokojnej, Szczęśliwej w miejscowości Jarużyn w ramach PROW. - sieć wodociągowa PVCØ90 - 1397,0 mb Część B. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osielsko w ramach PROW. zad. 1 Budowa sieci wodociągowej (węzeł W1-W5, W9-W7) w ul. Długiej w miejscowości Osielsko. - sieć wodociągowa PEØ160 - 247,0 mb - sieć wodociągowa PVCØ160 - 144,5 mb zad. 2 Budowa sieci wodociągowej w ul. Gołębiej w miejscowości Osielsko. - sieć wodociągowa PVCØ90 - 272,5 mb zad.3 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i ciśnieniowej wraz z odgałęzieniem do granicy działki w ul. Koperkowej w miejscowości Osielsko. - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 - 10,0 mb - sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PEØ90 - 84,0 mb - sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PEØ50 - 11,0 mb zad. 4 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic działek w ul. Skrzypowej, Imbirowej w miejscowości Osielsko. - siec wodociągowa PVCØ110 - 321,0 mb - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 - 303,0 mb - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ160 - 20,0 mb zad.5 Budowa sieci wodociągowej (węzeł 17-12-10-16-7-15) w ul. Botanicznej w miejscowości Osielsko. - sieć wodociągowa PVCØ160 - 289 mb - sieć wodociągowa PVCØ90 - 47,5 mb Część C. Budowa sieci wodociągowej (węzeł W1-W11a, W22-W26, W18-W21) i kanalizacji sanitarnej (odcinki K11-S6, S1-S43, S43-S85, S85-S99, S45-S43, S45-S45G, S57-S45G, S82-S57) wraz z odgałęzieniami do granicy działek oraz z przepompownią ścieków K11 w ul. Opalowej, Diamentowej, Marsowej, Jana Pawła II, Kąty w miejscowości Osielsko w ramach PROW. - sieć wodociągowa PEØ160 - 200,5 mb - sieć wodociągowa PEØ110 - 664,0 mb - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 - 1180,0 mb - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ160 - 114,5 mb - sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PEØ90 - 62,5 mb - przepompownia ścieków Cześć D. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ul. Limonkowej w miejscowości Osielsko. - sieć wodociągowej PEØ110 - 221,0 - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 - 208,5 mb - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ160 - 12,5 mb Uwagi: 1. Obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza należy do Wykonawcy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadania w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu. 3. Wykonawca pokrywa koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas robót. 4. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 7 dni od podpisania umowy. 5. Rozpoczęcie robót należy zgłosić na dwa dni przed planowanym terminem i uzgodnić z Gminnym Zakładem Komunalnym w zakresie odbioru oznakowania robót i miejsca odwozu urobku na odkład. 6. Wykonawca zapewni w godzinach wykonywania prac budowlanych obecność na placu budowy Kierownika Budowy lub innej osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym, np. Kierownika Robót lub majstra. 7. Wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Na wszystkie materiały, przed ich wbudowaniem należy przed łożyć Inspektorowi Nadzoru wymagane orzeczenia, atesty oraz deklaracje zgodności, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz uzyskać zgodę na ich wbudowanie przez Inwestora i Inspektora Nadzoru. 8. Badania sanitarne wody należy przeprowadzić przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Bydgoszczy w obecności pracownika GZK. 9. Przy budowie sieci wodociągowej w miejscowości Jarużyn (cześć A) Wykonawca zapewni nadzór archeologiczny przy pracach ziemnych zgodnie z postanowieniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla przedmiotu zamówienia: Część A - 3.000,00 zł Część B - 5.000,00 zł Część C - 10.000,00 zł Część D - 2.000,00 zł Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza prosimy o wpłatę na konto: 51 8142 1033 0002 8105 3000 0005 z dopiskiem: Wadium sieć wod-kan w m. Osielsko i Jarużyn część

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 4 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę o długości sieci 1 km, wodociągowej lub kanalizacyjnej sanitarnej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 i zał. Nr 2 do formularza oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 5 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże bądź oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wymaganych uprawnień. Wymagane są następujące uprawnienia w podziale na branże: -uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanaliz. -uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 i zał. Nr 2 do formularza oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. Zmiany umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą , na potrzeby niniejszego warunku należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne: - o charakterze niezależnym od stron - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy - którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej Stronie Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie skażenia. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, w tym również stawki podatku Vat.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja współfinansowana ze środków unijnych w ramach działania: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w ul. Rajskiej, Rodzinnej, Sąsiedzkiej, Spokojnej, Szczęśliwej w miejscowości Jarużyn w ramach PROW. - sieć wodociągowa PVCØ90 - 1397,0 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Osielsko w ramach PROW. zad. 1 Budowa sieci wodociągowej (węzeł W1-W5, W9-W7) w ul. Długiej w miejscowości Osielsko. - sieć wodociągowa PEØ160 - 247,0 mb - sieć wodociągowa PVCØ160 - 144,5 mb zad. 2 Budowa sieci wodociągowej w ul. Gołębiej w miejscowości Osielsko. - sieć wodociągowa PVCØ90 - 272,5 mb zad.3 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i ciśnieniowej wraz z odgałęzieniem do granicy działki w ul. Koperkowej w miejscowości Osielsko. - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 - 10,0 mb - sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PEØ90 - 84,0 mb - sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej PEØ50 - 11,0 mb zad. 4 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami do granic działek w ul. Skrzypowej, Imbirowej w miejscowości Osielsko. - siec wodociągowa PVCØ110 - 321,0 mb - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 - 303,0 mb - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ160 - 20,0 mb zad.5 Budowa sieci wodociągowej (węzeł 17-12-10-16-7-15) w ul. Botanicznej w miejscowości Osielsko. - sieć wodociągowa PVCØ160 - 289 mb - sieć wodociągowa PVCØ90 - 47,5 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej (węzeł W1-W11a, W22-W26, W18-W21) i kanalizacji sanitarnej (odcinki K11-S6, S1-S43, S43-S85, S85-S99, S45-S43, S45-S45G, S57-S45G, S82-S57) wraz z odgałęzieniami do granicy działek oraz z przepompownią ścieków K11 w ul. Opalowej, Diamentowej, Marsowej, Jana Pawła II, Kąty w miejscowości Osielsko w ramach PROW. - sieć wodociągowa PEØ160 - 200,5 mb - sieć wodociągowa PEØ110 - 664,0 mb - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 - 1180,0 mb - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ160 - 114,5 mb - sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PEØ90 - 62,5 mb - przepompownia ścieków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Cześć D..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odgałęzieniami do granicy działek w ul. Limonkowej w miejscowości Osielsko. - sieć wodociągowej PEØ110 - 221,0 - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 - 208,5 mb - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ160 - 12,5 mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


SIWZ
Część A. part.1
Część A. part.2
Część B. part.1
Część B. part.2
Część B. part.3
Część B. part.4
Część B. part.5
Część C. part.1
Część C. part.2
Część C. part.3
Część C. part.4
Część C. part.5
Część D.

Zainteresowani Wykonawcy

W związku z zapytaniem  do przetargu Zamawiający wyjaśnia:

Zapytanie
W zawiązaniu do ogłoszenia 66203 - 2012 z dnia 22.03.2012 proszę o wyjaśnienie następujących kwestii:
1 . W części A i B w przedmiarach podano ilości robót odtworzeniowych na poszczególnych odcinkach. W część C i D brak informacji na ten temat. Proszę o podanie ilości odtworzenia oraz warunków na jakich należy je wykonać.
2. Rysunki załączone do części C rysunki w branży elektrycznej (rys.2 i 3) dotyczą innego zadania. Proszę o zamieszczenie właściwych schematów.
3. Zamawiający udostępnił przedmiary w formacie pdf. Czy możliwe jest udostępnienie przedmiarów w innym edytowalnym formacie np. ath, zuz, xml?

Odpowiedź
1.  Zamawiający informuje,  iż w części C i D należy uwzględnić  roboty związane z odtworzeniem dróg. 
W części C zgodnie z Postanowieniem Zarządu Dróg Gminnych nr 5548/525/08 z dnia 06.10.2008r. należy wykonać utwardzenie drogi gruntowej tłuczniem frakcji 0-31,5mm grubości min. 15,0 cm po 1.5 m od osi przewodu na całej długości sieci. 
W części D zgodnie z Postanowieniem Zarządu Dróg Gminnych nr GZK.7230.696.2011.TS z dnia 06.10.2011r. należy wykonać utwardzenie drogi gruntowej kruszywem betonowym frakcji 5-40mm po 1,5m od osi przewodu grubości min. 20,0cm na całej długości sieci.
2. Zamawiający zamieszcza właściwe rysunki poniżej.
rys. 2
rys. 3
3. Zamawiający dołączył przedmiary w formacie ath poniżej.
przedmiary ath

W związku z zapytaniem do przetargu Zamawiający wyjaśnia:

W nawiązaniu do ogłoszenia 66203 - 2012 z dnia 22.03.2012 proszę o
wyjaśnienie następujących kwestii:
1. Czy Zamawiający zamierza naliczać opłaty za zajęcie pasa drogowego?
2. W opisie technicznym dla wodociągu w części A i B Zamawiający
określił wysokie wymagania dotyczące armatury zaprojektowanej do
zabudowy na projektowanej sieci wodociągowej. W części C i D wymagania
te nie są kontynuowane. Czy Zamawiający podtrzymuje wymagania z części
A i B dla części C i D? Jak również czy Zamawiający podtrzymuje
decyzję o wyborze takiego typu armatury, w kontekście zwiększonych
nakładów finansowych związanych z koniecznością spełnienia warunków
zawartych w Opisie technicznym?

Odp. 1
TAK.Opłaty za zajęcie pasa drogi wg cennika.
1. Pobocze - 2zł/1m2/1dzień
2. Jezdnia do 50% - 3zł/1m2/1dzień
3. Jezdnia powyżej 50% - 4zł/1m2/1dzień

Odp. 2
TAK

W związku z zapytaniem do przetargu Zamawiający wyjaśnia:

Pyt.1. w części A i B w załączonych opisach technicznych brak jest postanowień Zarządu Dróg Gminnych z podaniem warunków na jakich należy wykonywać roboty związane z odtworzeniem dróg na w/w zadaniach. Prosimy o podanie właściwej technologii wykonywania robót wraz z podaniem grubości warstwy tłucznia. W przedmiarach występują róźne grubości warstw .
 
Pyt.2. Prosimy o potwierdzenie , że zakres robót części B.zad.5 budowa sieci wodociągowej w ul. Botanicznej w m. Osielsko obejmuje sieć wodociągową  od węzła nr 7 do węzła nr. 12 oraz odcinki od węzła 7 do 15 , od węzła 10 do węzła 16 oraz  od węzła od 12 do 17 . Jeśli tak , to prosimy o skorygowanie przedmiaru robót z uwzględnieniem konieczności wykonania przewiertu sterowanego z rur PE dn. 160 mm na odcinku od węzła nr. 7 do ul. Malinowej oraz o uzupełnienie przedmiaru robót o ilości zasuw  dn. 80 i 150 mm jakie należy zamontować na w/w odcinkach sieci.
 
Odp.
1.  Postanowienia Zarządu Dróg Gminnych  dla części A i B w załączeniu poniżej.
zał. uzgodnienia drogowe

2.  Zamawiający potwierdza iż zakres robót w ul. Botanicznej Osielsko (część B. zad. 5) przy budowie sieci  wodociągowej obejmuje zakres od węzła nr 7 do węzła nr 12 oraz odcinki od węzła 7 do 15 , od węzła 10 do węzła 16 oraz  od węzła od 12 do 17.
Zgodnie z pkt.7.8 SIWZ z uwagi na przyjętą w umowie formę wynagrodzenia ryczałtowego prace należy wycenić i wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym. Załączony przedmiar ma zaś jedynie pomóc przy wycenie prac.

W związku z zapytaniem do przetargu Zamawiający wyjaśnia:


Pyt.
Wykonawca zwraca się z prośbą o udostępnienie dokumentacji dotyczącej części "C" w następującym zakresie:
·         profil kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE Dn 90
·         profile przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC Dn 160
            Ponadto prosimy o wyjaśnienie następujących rozbieżności w zakresie wykonania kanalizacji sanitarnej z rur PVC Dn 200 w części "C":
            W szczegółowym opisie zamówienia przewidziano wykonanie odcinka S57 - S45G - takiego profilu w dokumentacji nie ma, jest natomiast profil odcinka S57 - S45.
Przy założeniu wykonania odcinka S57-S45 łączna długość przewodu wynosi 1506,5 m, natomiast w opisie zamówienia podano do wykonania 1180 m.
 
Odp.
Zamawiający zamieszcza profile  poniżej:
profile

Zamawiający informuje, iż przebieg kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odcinkami zgodnie ze spadkiem wygląda następująco:
S82 → S57 (rys. plan nr 2)
S57 → S45G → S45 (rys. plan zamienny 1)
S45 →S43 → S1 (rys. plan nr 3)
oraz
S99­ → S85 →S43 (rys. plan nr 3)
S6→ K11 (rys. plan nr 3) 
Łączna długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zgodnie z przedmiotem zamówienia wynosi ok. 1180 mb


OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY


W dniu 06.04.2012 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych. Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
 
Część A:
WIMAR Sp. z o.o. 86-010 Koronowo, ul.Nadrzeczna 24
Kwota netto: 95.890,81 zł
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
Część B:
WIMAR Sp. z o.o. 86-010 Koronowo, ul.Nadrzeczna 24
Kwota netto: 193.951,81 zł
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
Część C:
Przedsiębiorstwo Usługowe HYDRO-EKO inż.Mirosław Rożek
89-600 Chojnice ul.Zapolskiej 18
INWEST-Instalacje SanitarneKrzysztof Łasicki
8-604 Chojnice ul.Ceynowy 13
Kwota netto: 502.953,89 zł
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
Część D:
Zakład Instalacyjno-Sanitarny Artur Gołębiewski  88-210 Dobre ul.Leśna 8
Kwota netto: 54.180,11 zł
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

1.Firma Usługowo-Handlowa HYDRO-GAZ Jerzy Kowalski 87-100 Toruń ul.Mickiewicza 63       cz.D 169.925,48
2.KADA-BIS Grupa Budowlana Sp. z o.o. 85-188 Bydgoszcz  ul.Wydmy 3
cz.A 109.163,35 cz.B 199.847,59   cz.D 69.262,92
3. GAZBUD Spółka z o.o. 85-759 Bydgoszcz ul.Witebska 3
cz.A 178.683,54     Cz.D 105.869,31
4. KREATOR-INSTAL Firma Handlowo-Usługowa 87-162 Lubicz, Jedwabno 1
cz.A 224.940,41     cz.D 129.835,04
5.Zakład Instalacji Sanitarnych i Gazowych SANIT-INŻ. Sp. z o.o. 86-014 Pawłówek k/Bydgoszczy
cz.A 249.434,71 cz.B 442.390,59 cz.C 1.555.789,16 cz.D 118.169,73
6.ROLLSTICK-TORUŃ Spółka z o.o. 87-100 Toruń, ul.Wschodnia 34
cz.A 157.890,18 cz.B 308.013,28   cz.D 79.153,67
7.Zakład Instalacyjno-Sanitarny Artur Gołębiewski 88-210 Dobre ul.Leśna 8
cz.A 97.910,31 cz.B 197.055,85   cz.D 54.180,11
8.Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane GLOB Sp.  85-437 Bydgoszcz ul.Wróblowa 23
cz.A 470.852,89 cz.B 684.011,98   cz.D 226.233,95
9.Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Sanitarnych INŻBUD Andrzej i Robert Kortas Sp.j 86-010 Koronowo ul.Szosa Kotomierska 17
cz.A 116.686,54 cz.B 232.230,73    
10.Zakład Instalacji Sanitarmych C.O. I Gaz KENEZ Zenon Rakocka 87-800 Włocławek ul.Mazowiecka 8
cz.A 115.709,44 cz.B 244.480,55 cz.C 733.541,66 cz.D 64.792,60
11. Przedsiębiorstwo Usługowe HYDRO-EKO inż.Mirosław Rożek 89-600 Chojnice
ul.Zapolskiej 18
INWEST-Instalacje Sanitarne Krzysztof Łasicki 8-604 Chojnice ul.Ceynowy 13a
cz.A 212.109,83 cz.B 386.612,91 cz.C 502.953,89 cz.D 63.137,79
12.WIMAR Sp. z o.o. 86-010 Koronowo, ul.Nadrzeczna 24
cz.A 95.890,81 cz.B 193.951,81 cz.C 981.741,48 cz.D 68.996,40
13.P.I.S.B.I. POWOBUD Mirosław Powroźnik 85-046 Bydgoszcz ul.Pomorska 39
cz.A 193.154,86 cz.B226.553,13   cz.D 99.559,09
14.INFOTRANS Tomasz Głowacki 85-356 Bydgoszcz ul.Orna 82  
cz.B 291.198,92   cz.D 64.597,25



3.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu został wykluczony jeden wykonawca.

KREATOR-INSTAL  Firma Handlowo-Usługowa  87-162 Lubicz, Jedwabno 1
 
Uzasadnienie:
Zamawiający żądał wykazu wykonanych  robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należało załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę).  W wykazie należało zawrzeć, co najmniej  1 robotę o długości sieci 1 km, wodociągowej lub kanalizacyjnej sanitarnej. Wykonawca nie spełnia tego warunku udziału w postępowaniu dlatego został wykluczony na podstawie art.24 ust.2 pkt.4
 
Od rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.

26.04.2012r.
 
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU


 
          Gminny Zakład Komunalny w Żołędowie ogłasza unieważnienie przetargu nieograniczonego na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na wybranych obszarach miejscowości Osielsko i Jarużyn na część C

           Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 kierownik Zamawiającego ogłasza  unieważnienie przetargu nieograniczonego na w/w postępowanie w części C tj. na budowę sieci wodociągowej (węzeł W1-W11a, W22-W26, W18-W21) i kanalizacji sanitarnej (odcinki K11-S6, S1-S43, S43-S85, S85-S99, S45-S43, S45-S45G, S57-S45G, S82-S57) wraz z odgałęzieniami  do granicy działek oraz z przepompownią ścieków K11 w ul. Opalowej, Diamentowej, Marsowej, Jana Pawła II, Kąty w miejscowości Osielsko w ramach PROW, z uwagi na przewyższającą wartość złożonych ofert od środków, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia w niniejszym postępowaniu przetargowym. Zamawiający na sfinansowanie części C mógł przeznaczyć kwotę 593.693,45 zł netto.


UZASADNIENIE:

W  postępowaniu przetargowym na część C zostały  złożono cztery oferty.  
 
1. Zakład Instalacji Sanitarnych i Gazowych SANIT-INŻ. Sp. z o.o., 86-014 Pawłówek k/Bydgoszczy
    Cena oferty 1.555.789,16 zł netto
 
2. Zakład Instalacji Sanitarmych , C.O. I Gaz KENEZ Zenon Rakocka, 87-800 Włocławek ul.Mazowiecka 8 
    Cena oferty 733.541,66 zł netto
 
3. Przedsiębiorstwo Usługowe HYDRO-EKO inż.Mirosław Rożek;  89-600 Chojnice ul.Zapolskiej  18  i INWEST-Instalacje SanitarneKrzysztof Łasicki; 89-604 Chojnice ul.Ceynowy 13.
    Cena oferty 502.953,89 zł netto
 
4. WIMAR Sp. z o.o., 86-010 Koronowo, ul.Nadrzeczna 24 
     Cena oferty 981.741,48 zł netto
 
 
      Dnia 17.04.2012r. w ogłoszeniu o rozstrzygnięciu przetargu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Konsorcjum Przedsiębiorstwo Usługowe HYDRO-EKO inż.Mirosław Rożek;        89-600 Chojnice ul.Zapolskiej 18  i INWEST-Instalacje SanitarneKrzysztof Łasicki; 89-604 Chojnice ul.Ceynowy 13.  W dniu 23.04.2012r. Konsorcjum złożyło oświadczenie o odmowie podpisania umowy w sprawie Zamówienia Publicznego. Cena kolejnej oferty przewyższa kwoty jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Załączniki

SIWZ doc, 400 kB
Część D. rar, 1.29 MB
rys. 2 pdf, 371 kB
rys. 3 pdf, 403 kB
profile rar, 6.03 MB

Powiadom znajomego