W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IiZP.271.B.1.2012
Zamawiający Gmina Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów z art. 11 ust.8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.osielsko.pl

Osielsko: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko
Numer ogłoszenia: 41977 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko. Część nr 1 Budowa ulicy Jaworowej w Osielsku na odcinku o długości 280 mb polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej - wykonanie wjazdów do posesji, - wykonanie rowów odparowujących, - wykonania oznakowania poziomego i pionowego , Część nr 2 Budowa ulic: Poziomkowej i Świerkowej (321,65mb) oraz Akacjowej (149,88mb) w Maksymilianowie, polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m (Poziomkowa i Świerkowa) i 4,5m (Akacjowa) z kostki brukowej betonowej - wykonanie wjazdów do posesji, - wykonanie rowów odparowujących, - wykonania oznakowania poziomego i pionowego , - budowa oświetlenia drogowego tj. montaż szafki oświetlenia ulic, linii kablowej oraz lamp 2/1, 1/2, 1/4 Część nr 3 Budowa ul. Matejki w miejscowości Niemcz na odcinku 0+365,40 do 0+784,20 W zakresie zadania: - budowa jezdni o szerokości 6,0 m z kostki betonowej - budowa chodnika o szerokości 2,0 m - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy - przebudowa sieci telekomunikacyjnej na powyższym odcinku - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz tymczasowa organizacja ruchu na czas budowy Część nr 4 Budowa sięgacza od ul. Kusocińskiego w miejscowości Niemcz na odcinku 0+000 do 0+035,99 W zakresie zadania: - budowa jezdni o szerokości 5,0 m z kostki betonowej - budowa chodnika o szerokości 1,5 m i długości 10 mb - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - wykonanie miejsc parkingowych z kruszywa o ciągłym uziarnieniu ze skał magmowych lub przeobrażonych o grubości warstwy 15 cm ułożonego na geowłókninie separacyjnej Część nr 5 Budowa ulic: Truskawkowej ( 137,10mb) i Owocowej (66,00mb) w Osielsku W zakresie zadania: - budowa jezdni o szerokości 5,0 m z kostki brukowej betonowej - wykonanie rowów odparowujących - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - budowa oświetlenia ulicznego Część nr 6 Budowa ulicy Klonowej w Żołędowie - II etap od km 0+255,00 do km 0+598,55 W zakresie zadania: - wykonanie pieszo - jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości 5,00 m, jezdnia barwy szarej, - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej barwy bordowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy, - wykonaniu poboczy o szerokości 0,75-1,00 m, ulepszonych, - wykonanie rowów odparowujących o szer. 2,00 m oraz 1,00 m i głębokości 0,5 m - montaż znaków drogowych, - przebudowa przepustu wraz z wymianą nawierzchni. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychzgodnie z art. 66 PZP II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 17.2. Wadium: 2.000,00 ( dwa tysiące złotych) na każdą część odrębnie. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości wskazanej przez Zamawiającego.
1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2010 Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy oddział w Osielsku Nr 96 8142 1033 0002 8248 2000 0007. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Osielsko w sekretariacie w pok. nr 18 lub dołączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - elektrycznej, III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem przynajmniej jednej budowy lub przebudowy odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz oraz przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę robót budowlanych)
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - elektrycznej, III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - elektrycznej, III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a) Wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie niższą niż wartość zadeklarowana w ofercie, jako wartość wykonania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoneoświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńinformację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaWykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) referencje III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia określające warunki takiej zmiany. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych, niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku a) zmiany kierownika budowy. b) zmiany sposobu płatności, w tym również zmiany numeru konta wykonawcy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55 A, 86-031 Osielsko, pokój nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55 A, 86-031 Osielsko, sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Jaworowej w Osielsku na odcinku o długości 280 mb polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej - wykonanie wjazdów do posesji, - wykonanie rowów odparowujących, - wykonania oznakowania poziomego i pionowego ,.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulic: Poziomkowej i Świerkowej (321,65mb) oraz Akacjowej (149,88mb) w Maksymilianowie, polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m (Poziomkowa i Świerkowa) i 4,5m (Akacjowa) z kostki brukowej betonowej - wykonanie wjazdów do posesji, - wykonanie rowów odparowujących, - wykonania oznakowania poziomego i pionowego , - budowa oświetlenia drogowego tj. montaż szafki oświetlenia ulic, linii kablowej oraz lamp 2/1, 1/2, 1/4.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Matejki w miejscowości Niemcz na odcinku 0+365,40 do 0+784,20 W zakresie zadania: - budowa jezdni o szerokości 6,0 m z kostki betonowej - budowa chodnika o szerokości 2,0 m - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy - przebudowa sieci telekomunikacyjnej na powyższym odcinku - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz tymczasowa organizacja ruchu na czas budowy.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sięgacza od ul. Kusocińskiego w miejscowości Niemcz na odcinku 0+000 do 0+035,99 W zakresie zadania: - budowa jezdni o szerokości 5,0 m z kostki betonowej - budowa chodnika o szerokości 1,5 m i długości 10 mb - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - wykonanie miejsc parkingowych z kruszywa o ciągłym uziarnieniu ze skał magmowych lub przeobrażonych o grubości warstwy 15 cm ułożonego na geowłókninie separacyjnej o gramaturze większej niż 200g na m2.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulic: Truskawkowej ( 137,10mb) i Owocowej (66,00mb) w Osielsku W zakresie zadania: - budowa jezdni o szerokości 5,0 m z kostki brukowej betonowej - wykonanie rowów odparowujących - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego - budowa oświetlenia ulicznego.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Klonowej w Żołędowie - II etap od km 0+255,00 do km 0+598,55 W zakresie zadania: - wykonanie pieszo - jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości 5,00 m, jezdnia barwy szarej, - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej barwy bordowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy, - wykonaniu poboczy o szerokości 0,75-1,00 m, ulepszonych, - wykonanie rowów odparowujących o szer. 2,00 m oraz 1,00 m i głębokości 0,5 m - montaż znaków drogowych, - przebudowa przepustu wraz z wymianą nawierzchni.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

siwz
Uwagi do materiałów zamieszczonych do przetargu drogowego:
Do 24 lutego zostaną dołączone przedmiary:

- Jaworowa - drogowy,
- Klonowa - dodatkowy zakres drogowy,
- Poziomkowa, Świerkowa, Akacjowa - elektryczny,
- Sięgacz Kusocińskiego - drogowy (rezygnuje się z wykonania zatoczki parkingowej przy sięgaczu na rzecz parkingu z    kruszywa na sąsiedniej działce).


cz. 1
cz.2
cz.3
cz.4
cz.5
cz.6
cz.7
cz.8
cz.9
cz.10
cz.11
cz.12
cz.13
cz.14
cz.15
cz.16
cz.17
cz.18
cz.19
cz.20
cz.21
przedmiar Jaworowa
przedmiar Kusocińskiego sięgacz

Poniżej załączony zostaje kompletny zestaw przedmiarów

komplet przedmiarów


                                                                                    Osielsko, 28 lutego 2012 r.
 
 
    Zainteresowani Wykonawcy
 
271.B.1.2012
 
Dotyczy przetargu nieograniczonego  na „Budowa i przebudowa  dróg na terenie gminy Osielsko”
 
W związku z zapytaniem skierowanym do Zamawiającego zamieszczone zostały następujące odpowiedzi
Pyt. 1
Czy przebudowa ulicy Azaliowej jest także przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego?
Odp. 1
Ulica Azaliowa nie jest przedmiotem zamówienia. Została usunięta z zamieszczonego przedmiaru.
 
Pyt. 2
Co stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysów ofertowych – załączone przedmiary czy dokumentacja projektowa?
Czy Wykonawca może przedstawić kosztorys ofertowy sporządzony według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji projektowej, skoro ilości zawarte w przedmiarze robót różnią się od ilości faktycznych robót do wykonania, a ponadto przedmiar robót w ogóle nie uwzględnia niektórych prac do wykonania?
Odp. 2
Różnice pomiędzy dokumentacją  projektową wynikają z ograniczenia zakresu lub zmian w konstrukcji jezdni wprowadzonych przez inwestora. Dla poszczególnych części wygląda to następująco:
- Jaworowa – należy kierować się przedmiarem, ograniczono zakres( długość) oraz wprowadzono zmiany w konstrukcji,
- Klonowa – zakres podstawowy w pełni zgodny z projektem, dołączono przedmiar na zakres dodatkowy,
- Matejki -  przedmiar zgodny z projektem,
- Poziomkowa, Świerkowa, Akacjowa - przedmiar drogowy zgodny z projektem, ograniczono zakres prac dla oświetlenia drogowego,
- Sięgacz na ul. Kusocińskiego - należy kierować się przedmiarem, ograniczono zakres podstawowy – rezygnacja z przyległych do jezdni miejsc postojowych, wprowadzono zakres dodatkowy – miejsca postojowe z kruszywa,
- Truskawkowa i Owocowa - zakres robót w pełni zgodny z projektem
 
Pyt. 3
Część nr 2 postępowania przetargowego na budowę ulic Poziomkowej, Świerkowej i Akacjowej wg zapisów siwz dotyczy m.in. budowy oświetlenia drogowego tj. montaż szafki oświetlenia ulic, linii kablowej oraz lamp 2/1,1/2, 1/4
Brak przedmiaru robót opisującego budowę oświetlenia drogowego.
Odp. 3
Zamieszczono brakujący  przedmiar na oświetlenie drogowe.

Pyt. 4
Część nr 5 postępowania przetargowego na budowę ulic Truskawkowej i Owocowej wg zapisów siwz dotyczy m.in. budowy oświetlenia drogowego
Brak przedmiaru robót opisującego budowę oświetlenia drogowego.
Odp.4
Zamieszczono brakujący  przedmiar na oświetlenie drogowe
 
Pyt. 5
Część nr 6 postępowania przetargowego na budowę ulicy Klonowej w Żołędowie wg zapisów siwz dotyczy wykonania robót oraz przepustu. W załączonej dokumentacji przetargowej występuje także przedmiar na przebudowę sieci teletechnicznej.
Czy przebudowa sieci teletechnicznej ulicy Klonowej w Żołędowie stanowi przedmiot niniejszego postępowania przetargowego i należy uwzględnić wykonanie tych prac przy wycenie?
Odp. 5
Przebudowa sieci teletechnicznej jest przedmiotem postępowania przetargowego.  Zamieszczono brakujący  przedmiar na prace dodatkowe.
 
Pyt. 6
Proszę o podanie parametrów: geosiatki i kruszywa mrozoodpornego
Odp. 6
1. Geosiatka o sztywnych węzłach o wytrzymałości min. 30 kN/m:
    - wymiary oczka ok 40x40mm, szerokość ścianki pomiędzy oczkami 2,3-2,8 mm,

    - grubość pasów głównych ok 5 mm, pasów środkowych ok.2,2 mm
    - ciężar jednostkowy 0,33 kg/m2
    - z polipropylenu
2. Wykonanie warstwy odsączającej – wymagania dla kruszywa
Zagęszczalność.
Użyte kruszywo powinno mieć wskaźnik różnoziarnistości U o wartości co najmniej 5 i umożliwiać uzyskanie
wskaźnika zagęszczenia równego 1,00 według normalnej próby Proctora (PN-88/B-04481, metoda I lub II),
badanego zgodnie z normą BN-77/8931-12.
Wskaźnik różnoziarnistości U należy określić zależnością:
U=d60 / d10 ³ 5
gdzie:
d60 – wymiar sita, przez które przechodzi 60% kruszywa tworzącego warstwę odsączającą,
d10 – wymiar sita, przez które przechodzi 10% kruszywa tworzącego warstwę odsączającą.
Piasek stosowany do wykonywania warstw odsączających powinien spełniać wymagania normy PN-B-11113 dla gatunku 1 i 2.
Żwir i mieszanka stosowane do wykonania warstw odsączających powinny spełniać wymagania normy PN-B-11111 dla klasy I i II.
Kruszywo naturalne w postaci pospółki do wykonania warstwy z materiału niewysadzinowego powinno
umożliwiać uzyskanie dla wymienianej warstwy gruntu wskaźnika nośności CBR = 25%.
Wodoprzepuszczalność.
Wartość współczynnika wodoprzepuszczalności powinna przekraczać 8 m/dobę.
 
 
UWAGA!!!
Termin składania ofert zostaje przesunięty na dzień 15.03.2012 r godz. 9:00 
 
Sprostowanie
W przedmiarze dla ul. Jaworowej w poz. 19 błędnie podano powierzchnię - 1450m2, powinno być  98,5m2.


Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 5 marca 2012 r.

Wyjaśnienia Zamawiającego z dnia 5 marca 2012 r.

Dodatkowe pliki
   
 
 

                                                                                          Osielsko, 6 marca 2012 r.
 
 
    Zainteresowani Wykonawcy
 
271.B.1.2012
 
Dotyczy przetargu nieograniczonego  na „Budowa i przebudowa  dróg na terenie gminy Osielsko”
 
W związku z zapytaniem skierowanym do Zamawiającego zamieszczone zostały następujące odpowiedzi
Pyt. 1
Wyjaśnienie przedmiaru dot. ul. Poziomkowej:
Poz. 9 d.1.2 (8830,00 m2 ) odnosząc się do pozycji 11 d.1.2; 12 d.1.2; 13 d.1.2.; 14 d.1.2 (830,00 m2 )
Odp. 1
Ulica Poziomkowa w Maksymilianowie
Obmiar w pozycji 9 d.1.2  powinien wynosić 830,00 m2.  
Pyt. 2
W przedmiarze na ul. Owocową w pozycji 10.2 występują ogrodzenia. Proszę o dołączenie dokumentacji na temat bram wjazdowych.
Odp. 2
Przedstawiam odpowiedź projektanta dot. bram wjazdowych:
W zakresie regulacji bram wjazdowych na posesje wyjaśniamy, że na etapie inwentaryzacji w terenie na obu posesjach nie były wykonane bramy wjazdowe. Ponieważ rzędne istniejące na wjazdach oraz rzędne projektowane różnią się o 10 i 26 cm, przyjęto regulację bram, zakładając, że w momencie realizacji ulicy będą one już wykonane.
Uważamy, że w zakresie robót należy przyjąć podniesienie obydwu bram poprzez odspawanie zawiasów i ich ponowne przyspawanie na nowej wysokości.
 
 

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 41977-2012 z dnia 2012-02-21 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Osielsko
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko. Część nr 1 Budowa ulicy Jaworowej w Osielsku na odcinku o długości 280 mb polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej...
Termin składania ofert: 2012-03-08 Numer ogłoszenia: 52971 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 41977 - 2012 data 21.02.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, fax. 052 324 18 03.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4..W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55 A, 86-031 Osielsko, sekretariat..W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55 A, 86-031 Osielsko, sekretariat..



 
 
 
                                                                                        Osielsko, dnia 22 marca 2012 r.
IiZP.271.B.1.2012



OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko”.
 
W dniu 15 marca 2012 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 
I a . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  w zakresie części 1, 2, 3, 4, 5, 6 firmę:
Usługi Ogólnobudowlane „MARBRUK”
ul. Długa 1
89-606 Charzykowy
cz. 1- 233.716,53 zł
cz. 2- 412.644,86 zł
cz. 3- 607.808,81 zł
cz. 4- 44.230,90 zł
cz. 5- 199.112,84 zł
cz. 6- 410.376,89 zł
 
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena w zakresie części 1, 2, 3, 4, 5, 6 zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
EURO-SYSTEM, ul. Mickiewicza 100, 87-100 Toruń
Oferta nr 2
Zakład Robót Inżynieryjno-Hydrotechnicznych „Pol-Gar” Polus i Garnetz S.J,
ul. Gnieźnieńska 51, 62-100 Wągrowiec
Oferta nr 3
PUHP Kompleks-Bud Tadeusz Radwan, Srebrnika 2, 86-010 Koronowo
Oferta nr 4
Betpol Spółka Akcyjna, ul. Inwalidów 49, 85-749 Bydgoszcz
Oferta nr 5
Bydgoskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Glinki 148. 85-861 Bydgoszcz
Oferta nr 6
Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Sp. z o.o., ul. Świecka 68, 89-500 Tuchola
Oferta nr 7
Zakład Usług Drogowych REN-DROG s.c., ul. Przemysłowa 30B, 85-758 Bydgoszcz
Oferta nr 8
KADA-BIS Grupa Budowlana Sp. z o.o., ul. Wydmy 3, 85-188 Bydgoszcz
Oferta nr 9
Zakład Brukarski Eugeniusz Baranowicz, ul. Kormoranów 154, 85-432 Bydgoszcz
Oferta nr 10
Przedsiębiorstwo Usług Miejskich PUMAK Sp. z o.o., ul. Kcyńska 45, 89-200 Szubin
Oferta nr 11
Spółdzielnia Socjalne „Bydgoszczanka”, ul. Smoleńska 43, 85-871 Bydgoszcz
Oferta nr 12
Trade Company Delta Sp. z o.o., ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz
Oferta nr 13
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „Affabre” Sp. z o.o., ul. Inwalidów 1, 85-727 Bydgoszcz
Oferta nr 14
Usługi Ogólnobudowlane „Marbruk”, ul. Długa 1, 89-606 Charzykowy
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (suma punktów w kryterium cena) :
            
Nr oferty   Część 1        Część 2       Część 3        Część 4          Część 5        Część 6
   1        odrzucona   Nie złożono   Nie złożono         81           Nie złożono       55
   2             64         nie złożono   nie złożono    nie złożono   nie złożono     nie złożono
   3             69         nie złożono   nie złożono    nie złożono   Nie złożono       66
   4             92               95               93                 94                 84            86
   5             89               71          nie złożono   nie złożono    nie złożono     nie złożono
   6             88         nie złożono    nie złożono   nie złożono    Nie złożono     nie złożono
   7             76         nie złożono    nie złożono         89          nie złożono     nie złożono
   8       wykluczony    wykluczony     wykluczony   wykluczony    wykluczony      wykluczony
   9             87         nie złożono    nie złożono   nie złożono    nie złożono     nie złożono
  10            66               74           nie złożono         85                 74           nie złożono
  11            66         nie złożono    nie złożono         77          Nie złożono      nie złożono
  12      nie złożono   nie złożono    nie złożono    nie złożono         68           nie złożono
  13            78               71                 81               79                 74              75
  14           100             100               100             100                100             100
 
 
II . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu odrzucono  jedną ofertę  w zakresie części 1
Euro-System
Ul. Mickiewicza 100
87-100 Toruń
 
Uzasadnienie
Zgodnie z art. 89 ust . 1  pkt  2 ustawy Pzp oferta Wykonawcy została odrzucona, z uwagi na zaistniały błąd w formularzu ofertowym. W zakresie części 1 Wykonawca podał kwotę słownie brutto, która nie jest tożsama z podaną kwotą liczbową.
W związku z powyższym zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy w zakresie części 1, ponieważ jej treść nie odpowiada treści istotnych warunków zamówienia.
 
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wykluczono jednego wykonawcę firmę:
KADA-BIS
Grupa Budowlana Sp. z o.o.
ul. Wydmy 3
85-188 Bydgopszcz
w zakresie części 1, części 2, części 3, części 4, części 5 i części 6 przetargu nieograniczonego

Uzasadnienie

Zgodnie z art. 23 ust. 2 pkt 2 Prawa zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert. Zgodnie z wymaganiami siwz Zamawiający żądał wniesienia wadium w wysokości 2000 zł na każdą część odrębnie. Wykonawca złożył ofertę na wszystkie 6 części, natomiast gwarancja ubezpieczeniowa zapłaty wadium jest na kwotę 2000 zł. Ponadto w formularzu ofertowym w zakresie części 4 znajduje się błąd. Wykonawca podał kwotę słownie brutto, która nie jest tożsama z podaną kwotą liczbową.
W związku z powyższym wykonawca zostaje wykluczony, a oferta odrzucona.
 
Przedsiębiorstwo wielobranżowe „Solo” Tomasz Koczyński, ul. Transportowa 12, 89-500 Tuchola złożyło ofertę po terminie wyznaczonym do składania ofert. Zgodnie z art. 84 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający niezwłocznie zwrócił ofertę Wykonawcy. 
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
  
·     
 
 
 
 
 
 
 


Załączniki

siwz doc, 289 kB
cz. 1 rar, 6.58 MB
cz.2 rar, 6.58 MB
cz.3 rar, 6.58 MB
cz.4 rar, 6.58 MB
cz.5 rar, 6.58 MB
cz.6 rar, 6.58 MB
cz.7 rar, 6.58 MB
cz.8 rar, 6.58 MB
cz.9 rar, 6.58 MB
cz.10 rar, 6.58 MB
cz.11 rar, 6.58 MB
cz.12 rar, 6.58 MB
cz.13 rar, 6.58 MB
cz.14 rar, 6.58 MB
cz.15 rar, 6.58 MB
cz.16 rar, 6.58 MB
cz.17 rar, 6.58 MB
cz.18 rar, 6.58 MB
cz.19 rar, 6.58 MB
cz.20 rar, 6.58 MB
cz.21 rar, 6.48 MB
Dodatkowe pliki rar, 2.05 MB

Powiadom znajomego