W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych w roku 2012 r.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych w roku 2012 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.U.2.2012
Zamawiający Gmina Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej progów z art.11 ust 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.osielsko.pl

Osielsko: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych w roku 2012 r.
Numer ogłoszenia: 18747 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych w roku 2012 r.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Nadzór inwestorski nad budową i przebudową dróg gminnych w roku 2012 dla następujących zadań:
1. Niemcz: a) Budowa ul. Matejki - II etap. b) Budowa ul. Szydłowskiej w Niemczu c) Budowa ul. Kopernika w Niemczu od skrzyżowania do rowu odcinek o długości ok. 350 mb d) Budowa sięgacza ul. Kusocińskiego wraz z miejscami parkingowymi przy ul. Komara w Niemczu
2. Osielsko: a) Budowa ul. Jaworowej w Osielsku b) Budowa ul. Owocowej i Truskawkowej wraz z oświetleniem w Osielsku c) Budowa ul. Zacisze I etap wraz z oświetleniem d) Budowa ul. Kąkolowej wraz z oświetleniem w Osielsku - I etap

3. Maksymilianowo: a) Budowa ul. Poziomkowej na odcinku ok. 172mb w Maksymilianowie b) Budowa ul. Świerkowej w Maksymilianowie wraz z ul. Akacjową na odcinku ok. 70 mb
4. Żołędowo: a) Budowa ul. Klonowej w Żołędowie - II etap b) Budowa ul. Topolowej wraz z oświetleniem w Żołędowie c) Budowa ul. Wierzbowej w Żołędowie
5. Jarużyn: a) Przebudowa ul.Krakowskiej w Jarużynie - I etap ok. 1 km
6. Niwy: a) Przebudowa ul. Ostromecka w Niwach kontynuacja ok. 261 mb

Dla realizacji powyższego zdania inspektor musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.
Część 2. Nadzór inwestorski nad budową inwestycji w 2012 r. dla zadań:
1. Rozbudowa urzędu Gminy osielsko w latach 2012-2013, 2. Parking przy Gimnazjum w Żołędowie, 3. Miejsca postojowe i oświetlenie boisk w Jarużynie ul. Prodnia,
CPV 71 52 0000-9 - usługi nadzoru budowlanego. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZgodnie z art.66 PZP II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, wod-kan. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie oceniany na podstawie oświadczenia wykonawcy i referencji. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca przedstawi osoby posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, wod-kan. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca przedstawi osoby posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, wod-kan. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten nie jest wymagany. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycieopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty referencjeIII.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Referencje III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT oraz w przypadku zmiany umowy zamówienia podstawowego i dotyczyć może terminu realizacji zadania w przypadku przedłużenia terminu realizacji inwestycji. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, pokój nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Nadzór inwestorski nad budową i przebudową dróg gminnych w roku 2012 dla następujących zadań:
1. Niemcz: a) Budowa ul. Matejki - II etap. b) Budowa ul. Szydłowskiej w Niemczu c) Budowa ul. Kopernika w Niemczu od skrzyżowania do rowu odcinek o długości ok. 350 mb d) Budowa sięgacza ul. Kusocińskiego wraz z miejscami parkingowymi przy ul. Komara w Niemczu
2. Osielsko: a) Budowa ul. Jaworowej w Osielsku b) Budowa ul. Owocowej i Truskawkowej wraz z oświetleniem w Osielsku c) Budowa ul. Zacisze I etap wraz z oświetleniem d) Budowa ul. Kąkolowej wraz z oświetleniem w Osielsku - I etap

3. Maksymilianowo: a) Budowa ul. Poziomkowej na odcinku ok. 172mb w Maksymilianowie b) Budowa ul. Świerkowej w Maksymilianowie wraz z ul. Akacjową na odcinku ok. 70 mb
4. Żołędowo: a) Budowa ul. Klonowej w Żołędowie - II etap b) Budowa ul. Topolowej wraz z oświetleniem w Żołędowie c) Budowa ul. Wierzbowej w Żołędowie
5. Jarużyn: a) Przebudowa ul.Krakowskiej w Jarużynie - I etap ok. 1 km
6. Niwy: a) Przebudowa ul. Ostromecka w Niwach kontynuacja ok. 261 mb

Dla realizacji powyższego zdania inspektor musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Nadzór inwestorski nad budową inwestycji w 2012 r. dla zadań:
1. Rozbudowa urzędu Gminy osielsko w latach 2012-2013, 2. Parking przy Gimnazjum w Żołędowie, 3. Miejsca postojowe i oświetlenie boisk w Jarużynie ul. Prodnia,.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.  poprawiona siwz


UWAGA!!!!!
Termin składania ofert : 30 styczeń 2012 r. (w siwz jest błąd ). Na stronie głównej bip w zakładce przetargi publiczne jest podany prawidłowy termin składania ofert.





                                                                                               
                                                                                      Osielsko, dnia 7 lutego 2012 r.
IiZP.271.U.2.2012
 
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych w roku 2012.


W dniu 30 stycznia 2012 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

Ia . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 1 ofertę firmy:
Zakład Usług Technicznych i Reklamowych MP
Piotr Milik
ul. H. Sienkiewicza 31
89-200 Szubin
0,4 % netto zadania inwestycyjnego
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.  
 
Ib . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 2 ofertę firmy:
Jubana Polska
ul. Grunwaldzka 18a
85-236 Bydgoszcz
0,79 % netto  zadania inwestycyjnego
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.  

W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Obsługa Inwestycji Iwona Zblewska
ul. Św. Wojciecha 11, Rzepnica
77-100 Bytów
Cz. 1 - 0,89% netto zadania inwestycyjnego
Oferta nr 2
Zakład Usług Technicznych i Reklamowych MP
Piotr Milik
ul. H. Sienkiewicza 31
89-200 Szubin
Cz. 1 - 0,4 % netto zadania inwestycyjnego
Oferta nr 3
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji
Rzeczpospolitej Polskiej
ul. Kupiecka 5
75-671 Koszalin
Cz. 1 - 0,95 % netto zadania inwestycyjnego
Oferta nr 4
Jubana Polska
ul. Grunwaldzka 18a
85-236 Bydgoszcz
Cz. 1 - 0,79 % netto  zadania inwestycyjnego
Oferta nr 5
Firma Profil P.W. Marcin Bąkowski
ul. Jeziorna 40
85-436 Bydgoszcz
Cz. 1 - 0,9 % netto  zadania inwestycyjnego
Oferta nr 6
Powiernictwo Kordek Biuro Obsługi Budownictwa
Stanisław Kordek
ul. Gdańska 47/31
84-230 Rumia
Cz. 1 – 1,33 % netto  zadania inwestycyjnego
Cz. 2 – 1,33 % netto  zadania inwestycyjnego
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :
 
Nr oferty      Liczba pkt. w kryterium cena cz. 1      Liczba pkt. w kryterium cena cz. 2
1                                  44                                           Nie złożono
2                                 100                                          Nie złożono
3                                  42                                           Nie złożono
4                          Nie złożono                                           100
5                                  44                                           Nie złożono
6                                  30                                                59
 
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  nie odrzucono żadnej oferty.
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Załączniki

Powiadom znajomego