W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Świadczenie usług opróżniania i wywozu odpadów zbieranych w sposób selektywny w specjalnych pojemnikach oraz zbierania, załadunku i wywozu wszystkich rodzajów odpadów znajdujących się w otoczeniu pojemników do selektywnej zbiórki w roku 2012.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Świadczenie usług opróżniania i wywozu odpadów zbieranych w sposób selektywny w specjalnych pojemnikach oraz zbierania, załadunku i wywozu wszystkich rodzajów odpadów znajdujących się w otoczeniu pojemników do selektywnej zbiórki w roku 2012.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy 271.U.12.2011
Zamawiający Gmina Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej progów z art.11 ust 8 PZP
Termin składania ofert
unieważnienie
Unieważnienie przetargu
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.osielsko.pl

Osielsko: Świadczenie usług opróżniania i wywozu odpadów zbieranych w sposób selektywny w specjalnych pojemnikach oraz zbierania, załadunku i wywozu wszystkich rodzajów odpadów znajdujących się w otoczeniu pojemników do selektywnej zbiórki w roku 2012
Numer ogłoszenia: 337793 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opróżniania i wywozu odpadów zbieranych w sposób selektywny w specjalnych pojemnikach oraz zbierania, załadunku i wywozu wszystkich rodzajów odpadów znajdujących się w otoczeniu pojemników do selektywnej zbiórki w roku 2012. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na świadczenie usług polegających na:
a) opróżnianiu i wywozie z terenu gminy Osielsko odpadów takich jak: - opakowania z papieru i tektury - kod 15 01 01, - opakowania z tworzyw sztucznych - kod 15 01 02, - opakowania z metali - kod 15 01 04, - opakowania ze szkła - kod 15 01 07, które będą zbierane w sposób selektywny w specjalnych pojemnikach,
b) zbieraniu, załadunku i wywozie wszystkich rodzajów odpadów, wymienionych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. Nr 112 z 2001 r., poz. 1206 ), znajdujących się w otoczeniu pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w odległości 5 m od pojemników. Ilość pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ustawionych na terenie gminy Osielsko: - szkło - 40 sztuk, - tworzywa sztuczne - 63 sztuki, - makulatura - 39 sztuk, - puszki i metal - 33 sztuki RAZEM : 175 pojemników.
4. Ilość opróżnień pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w ciągu roku:
a) w okresie od 2 stycznia do 29 lutego 2012 r. oraz od 1 listopada do 31 grudnia 2012 r. - szkło - 1 raz na dwa tygodnie - tworzywa sztuczne - 1 raz w tygodniu, - makulatura - 1 raz na dwa tygodnie, - puszki i metal - 1 raz w miesiącu.
b) w okresie od 1 marca do 31 października 2012 r. - szkło - 1 raz w tygodniu, - tworzywa sztuczne - 2 razy w tygodniu, - makulatura - 1 raz w tygodniu, - puszki i metal - 1 raz w miesiącu. Częstotliwość zbierania, załadunku i wywozu wszystkich rodzajów odpadów, znajdujących się w otoczeniu pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w odległości 5 m od pojemników w okresie od 2 stycznia do 31 grudnia 2012 r.: 1 raz w tygodniu.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.50.10.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: Wykonawca winien posiadać wymagane przepisami uprawnienie. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). Ocena warunku będzie dokonywana wg kryterium spełnia lub nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie o posiadaniu osób zdolnych do wykonania zamówienia w sposób należyty i bez opóźnień. Ocena warunku będzie dokonywana wg kryterium spełnia lub nie spełnia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie o posiadaniu osób zdolnych do wykonania zamówienia w sposób należyty i bez opóźnień. Ocena warunku będzie dokonywana wg kryterium spełnia lub nie spełnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten nie jest wymagany.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należyciewykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobamiopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty referencjeIII.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Warunek ten nie jest wymagany III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia określające warunki takiej zmiany. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku a) zmiany sposobu płatności, w tym również zmiany numeru konta wykonawcy. b) zmiany stawki podatku VAT c) zmiany ilości pojemników do opróżnienia, o ile zajdzie potrzeba ich zwiększenia lub zmniejszenia. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, pokój nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

siwz
rozmieszczenie pojemników
{3}


                                                                                     Osielsko, 22 grudzień 2011 r.
 
 
Zainteresowani Wykonawcy
271.U.12.2011
 
Dotyczy przetargu nieograniczonego na: „Świadczenie usług opróżniania i wywozu    odpadów zbieranych w sposób selektywny w specjalnych pojemnikach oraz zbierania, załadunku i wywozu wszystkich rodzajów odpadów znajdujących się w otoczeniu pojemników do selektywnej zbiórki w roku 2012”
 
W związku z zapytaniem skierowanym do Zamawiającego zamieszczona została następująca odpowiedź
Pytanie
W związku z ogłoszonym przetargiem na: „Świadczenie usług opróżniania i wywozu    odpadów zbieranych w sposób selektywny w specjalnych pojemnikach oraz zbierania, załadunku i wywozu wszystkich rodzajów odpadów znajdujących się w otoczeniu pojemników do selektywnej zbiórki w roku 2012” proszę o przedstawienie sposobu obliczania ceny oferty.
Odpowiedź

Zamówienie podzielone jest na 2 zadania, ocena ofert poszczególnych zadań zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
 
  liczba punktów = najniższa cena /cena oferty ocenianej


X 100 pkt
     
Liczba punktów zostanie uśredniona z dwóch zadań.
 
 
 
 
                                                                              Osielsko, 02 stycznia 2012 r.
 
 
 
 
UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU


271.U.12.2011

Dotyczy przetargu nieograniczonego na „Świadczenie usług opróżniania i wywozu odpadów zbieranych w sposób selektywny w specjalnych pojemnikach oraz zbierania, załadunku i wywozu wszystkich rodzajów odpadów znajdujących się w otoczeniu pojemników do selektywnej zbiórki w roku 2012”.
 
Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 kierownik Zamawiającego w porozumieniu z komisją przetargową ogłasza unieważnienie przetargu nieograniczonego na w/w postępowanie z uwagi na znacznie przewyższającą wartość złożonych ofert od środków w budżecie, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia w niniejszym postępowaniu przetargowym. Udzielenie zamówienia publicznego nie leży w interesie publicznym.                                                              
 
                                                    Uzasadnienie

W  postępowaniu przetargowym zostały  złożone dwie oferty.
Oferta nr 1
Remondis Bydgoszcz Sp. z o.o.,
ul. Inwalidów 45
85-749 Bydgoszcz,
Oferta nr 2
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Ciepła 4
86-100 Świecie.

W związku z zaistniałym stanem faktycznym - postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp z uwagi na fakt iż, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa znacząco kwoty, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

siwz doc, 493 kB

Powiadom znajomego