W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Wykonanie projektów drogowych i wodno-kanalizacyjnych w Gminie Osielsko.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie projektów drogowych i wodno-kanalizacyjnych w Gminie Osielsko.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.U.10.2011
Zamawiający Gmina Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów z art.11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.osielsko.pl

Osielsko: Wykonanie projektów drogowych i wodno-kanalizacyjnych w Gminie Osielsko.
Numer ogłoszenia: 313869 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów drogowych i wodno-kanalizacyjnych w Gminie Osielsko.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Dokumentacja projektowa ulicy Krakowskiej na terenie miejscowości Niwy oraz Jarużyn.
Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę jezdni z betonu asfaltowego- doprowadzenie do szerokości 6,00 m wraz z chodnikiem jednostronnym, ścieżką rowerową, wjazdami i oświetleniem ulicznym na odcinku o łącznej długości około 2500 mb. Zadanie obejmuje odcinek od ul. Szosa Gdańska w Niwach do ul. Kolonia w Jarużynie w tym sięgacz ul. Krakowskiej o długości ok. 250mb oraz skrzyżowanie z ul. Zakopiańską o długości wlotu około 60m i skrzyżowaniem z ul. Tatrzańską włącznie. W ramach projektu przebudowa kolizji z siecią elektroenergetyczną oraz z napowietrzną linią telekomunikacyjną. W związku z przepisami prawa budowlanego, ramach zadania należy zaprojektować w pasie drogowym kanał technologiczny. Kategoria ruchu KR3. Konieczność zastosowania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w celu pozyskania terenu pod pas drogowy. Obszar, na którym zlokalizowany jest sięgacz jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu.


Część 2. Opracowanie dokumentacji projektowej wod-kan na terenie Gminy Osielsko w 2011 r.
Zadanie 2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową o długości ok. 436,0 mb i sieć kanalizacji sanitarnej o długości ok. 671,0 mb z przykanalikami do granic działek w ilości ok.18 szt. oraz przepompownią ścieków w rejonie ul. Mickiewicza w Niemczu.
Zadanie 2.2. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową o długości ok. 96,0 mb i sieć kanalizacji sanitarnej o długości ok. 77,0 mb z przykanalikami do granic działek w ilości ok. 6 szt. w ul. Krzywej w Osielsku.
Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć kanalizacji sanitarnej o długości 225,00 mb z przykanalikami do granic działek w ilości ok. 9 szt. w ul. Liliowej w Maksymilianowie.
Zadanie 2.3. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową o długości ok. 2 890 mb w ul. Tatrzańskiej oraz ul. Zakopiańskiej.
Zadanie 2.4. Opracowanie projektów przyłączy kanalizacyjnych na terenie Gminy Osielsko w ilości 32 szt. o maksymalnej dł. ok.8,0 m, wraz ze zgłoszeniem do Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających zgodnie z art. 66 PZP II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2, 71.32.00.00-7, 71.42.00.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem wykonania przynajmniej dwóch projektów dróg oraz wodociągu i kanalizacji, które swoim zakresem odpowiadają przedmiotowi niniejszego zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz oraz przedstawić dokumenty potwierdzające, że prace projektowe zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę robót budowlanych)
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku również poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, po jednej na każdą branżę, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za realizację przedmiotu zamówienia), posiadają uprawnienia do projektowania wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - sieci wodno kanalizacyjnej cz. 2 - elektrycznej- cz. 1 - drogowa- cz.1 Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, po jednej na każdą branżę, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za realizację przedmiotu zamówienia), posiadają uprawnienia do projektowania wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - sieci wodno kanalizacyjnej cz. 2 - elektrycznej- cz. 1 - drogowa- cz.1 Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a) Wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) REFERENCJE III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. a) w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy, spowodowanym siłą wyższą bądź innymi przyczynami natury obiektywnej związanymi z obowiązkiem uzyskania odpowiednich zezwoleń lub decyzji, których przy wykazaniu należytej staranności po stronie wykonawcy, nie udało się uzyskać w terminie. b) w zakresie podwykonawstwa c) zmiany stawki podatku VAT, w związku ze zmianą obowiązujących przepisów w tym zakresie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzonych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko,pokój nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Dokumentacja projektowa ulicy Krakowskiej na terenie miejscowości Niwy oraz Jarużyn.
Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę jezdni z betonu asfaltowego- doprowadzenie do szerokości 6,00 m wraz z chodnikiem jednostronnym, ścieżką rowerową, wjazdami i oświetleniem ulicznym na odcinku o łącznej długości około 2500 mb. Zadanie obejmuje odcinek od ul. Szosa Gdańska w Niwach do ul. Kolonia w Jarużynie w tym sięgacz ul. Krakowskiej o długości ok. 250mb oraz skrzyżowanie z ul. Zakopiańską o długości wlotu około 60m i skrzyżowaniem z ul. Tatrzańską włącznie. W ramach projektu przebudowa kolizji z siecią elektroenergetyczną oraz z napowietrzną linią telekomunikacyjną. W związku z przepisami prawa budowlanego, ramach zadania należy zaprojektować w pasie drogowym kanał technologiczny. Kategoria ruchu KR3. Konieczność zastosowania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w celu pozyskania terenu pod pas drogowy. Obszar, na którym zlokalizowany jest sięgacz jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Opracowanie dokumentacji projektowej wod-kan na terenie Gminy Osielsko w 2011 r.
Zadanie 2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową o długości ok. 436,0 mb i sieć kanalizacji sanitarnej o długości ok. 671,0 mb z przykanalikami do granic działek w ilości ok.18 szt. oraz przepompownią ścieków w rejonie ul. Mickiewicza w Niemczu.
Zadanie 2.2. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową o długości ok. 96,0 mb i sieć kanalizacji sanitarnej o długości ok. 77,0 mb z przykanalikami do granic działek w ilości ok. 6 szt. w ul. Krzywej w Osielsku.
Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć kanalizacji sanitarnej o długości 225,00 mb z przykanalikami do granic działek w ilości ok. 9 szt. w ul. Liliowej w Maksymilianowie.
Zadanie 2.3. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową o długości ok. 2 890 mb w ul. Tatrzańskiej oraz ul. Zakopiańskiej.
Zadanie 2.4. Opracowanie projektów przyłączy kanalizacyjnych na terenie Gminy Osielsko w ilości 32 szt. o maksymalnej dł. ok.8,0 m, wraz ze zgłoszeniem do Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

siwz

UWAGA!!!
Zamawiający informuje, że w SIWZ w punkcie 4 podpunkcie 4.1 w części 2 zadaniu 2.2  omyłkowo została wpisana zła nazwa ulicy.
Jest:
Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć kanalizacji sanitarnej o długości 225,00 mb z przykanalikami do granic działek w ilości ok. 9 szt. w ul. Liliowej w Maksymilianowie.
Powinno być:
Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć kanalizacji sanitarnej o długości 225,00 mb z przykanalikami do granic działek w ilości ok. 9 szt. w ul. Kalinowej w Maksymilianowie.


                                                                                       Osielsko, 5 grudnia 2011 r.
 
 
Zainteresowani Wykonawcy
271.U.10.2011
 
Dotyczy przetargu nieograniczonego na: „Wykonanie projektów drogowych i wodno-kanalizacyjnych w Gminie Osielsko.”
 
W związku z zapytaniem skierowanym do Zamawiającego zamieszczona została następująca odpowiedź
Pytanie
Z uwagi na brak informacji w SIWZ o ilości ewentualnych podziałów działek pod inwestycję proszę o podanie ilości ewentualnych działek do podziału.
Jeśli podanie ilości nie jest możliwe proszę o informację czy w Ofercie można zamieścić cenę za pierwszy i każdy następny podział.
Odpowiedź
Zamawiający informuje, że projekty podziału nieruchomości zostaną wykonane przez Zamawiającego.
 
 
 
 
 
                                                                        Osielsko, dnia 20 grudnia 2011 r.
IiZP.271.U.10.2011
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dot. przetargu nieograniczonego na: Wykonanie projektów drogowych i wodno-kanalizacyjnych w Gminie Osielsko.
 
W dniu 8 grudnia 2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

Ia . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części 1 ofertę nr  12  firmy:
Zakład Usług Technicznych i Reklamowych
„MP” Piotr Milik
Ul. Sienkiewicza 31
89-200 Szubin
Część 1: 36.531,00 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 1  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.                
 
Ib.  Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała w zakresie części  2 ofertę nr 3 firmy:
Biuro Projektowo-Usługowe Rolwod
Kazimierz Cybulski
Ul. Okólna 59
62-510 Konin
Część 2: 43.050,00 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części  2  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.                
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane
ESKA-PROJEKT Szymon Kosmalski
Ul. Katowicka 63A/12, 61-131 Poznań
Oferta nr 2
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne
Melbud s.c. Marcin Grzelczyk & Piotr Szefler
Ul. Tramwajowa 12, 87-100 Toruń
Oferta nr 3
Biuro Projektowo-Usługowe ROLWOD
Kazimierz Cybulski
Ul. Okólna 59, 62-510 Konin
Oferta nr 4
Zakład Usługowo-Projektowy „AS” Hanna Sobiczewska
Ul. Polna 6/17, 86-100 Świecie
Oferta nr 5
Biuro Inżynierskie DAMART
R. Bednarski, J. Kraśniański sp.j.
Ul. Czorsztyńska 39A/5, 71-201 Szczecin
Oferta nr 6
Konsorcjum Clothos Sp. z o.o. i Clothos S.L.
Ul. Jana Pawła II 34/1, 00-141 Warszawa
Oferta nr 7
Euro-Alians Pracownia Projektowa Sp. z o.o.
Ul. Marusarzówny 2 paw. 22, 80-288 Gdańska
Oferta nr 8
Plan Ipro Polska
Ul. Szczecińska 25a, 75-122 Koszalin
Oferta nr 9
Biuro Projektowania i Nadzoru Budowlanego Maciej Daniel
Ul. Wyspiańskiego 18, 86-300 Grudziądz
Oferta nr 10
Zakład projektowania, Nadzoru i Usług Consultingowych INŻDRÓG s.c.
Ul. Kulerskiego 16/41, 86-300 Grudziądz
Oferta nr 11
PBI PROKAN Piotr Siekierkowski
Ul. Swobodna 12/104, 85-790 Bydgoszcz
Oferta nr 12
Zakład Usług Technicznych i Reklamowych
„MP” Piotr Milik
Ul. Sienkiewicza 31, 89-200 Szubin
Oferta nr 13
AGADOR s.c. Krzysztof Żarkow, Elżbieta Żarkow
Ul. Tucholska 7/55, 85-165 Bydgoszcz
 
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :
Nr oferty          Cz. 1           Cz. 2
1                   59,8           nie złoż. oferty
2                   26,7             52,2
3          nie złoż. oferty        100
4                   36,2          nie złoż. oferty
5                   30,00        nie złoż. oferty
6                   16,8          nie złoż. oferty
7                   45,7             57,4
8                   84,9             37,0
9          nie złoż. oferty       71,0
10                 61,9          nie złoż. oferty
11        nie złoż. oferty        70,1
12                 100           nie złoż. oferty
13                 53,0          nie złoż. oferty
 
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  wykluczono dwóch wykonawców:
 
1. PBI PROKAN Piotr Siekierkowski
 Ul. Swobodna 12/104
   85-790 Bydgoszcz
 
2. Biuro Projektowania i Nadzoru Budowlanego
    Maciej Daniel
    Ul. Wyspiańskiego 18
    86-300 Grudziądz
Uzasadnienie wyboru:
Zgodnie z art. 26 ust. 3 Zamawiający wezwał do uzupełnienia niekompletnych dokumentów oferty wymaganych zgodnie z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z art. 25 ust 1 pkt 1 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 grudnia 2011 r. W wyznaczonym terminie ww. Wykonawcy nie uzupełnili dokumentów.
W związku z powyższym oferta nie spełnia warunków określonych przepisami szczególnymi  i  siwz, nie jest zgodna z ustawą Prawo Zamówień Publicznych i podlega odrzuceniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę wykonawcy w2ykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
III. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 
 

Załączniki

siwz doc, 304 kB

Powiadom znajomego