W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Remont pięciu sal lekcyjnych w Gimnazjum nr 1 im. J. Korczaka w Żołędowie.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont pięciu sal lekcyjnych w Gimnazjum nr 1 im. J. Korczaka w Żołędowie.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.2.2011
Zamawiający Gimnazjum Nr 1 im. Janusza Korczaka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej progów z art.11 ust 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści


Żołędowo: Remont pięciu sal lekcyjnych w Gimnazjum nr 1 im. J. Korczaka w Żołędowie
Numer ogłoszenia: 241495 - 2011; data zamieszczenia: 09.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1 im. Janusza Korczaka , ul. Bydgoska 24, 86-031 Żołędowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 381 87 28, faks 52 381 87 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pięciu sal lekcyjnych w Gimnazjum nr 1 im. J. Korczaka w Żołędowie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont Sali nr 11 - wymiana posadzki z tworzyw sztucznych na wykładzinę PCV typu tarkett o grubości min 2 mm. na płycie OSB gr. 18 mm, wymiana listew przyściennych, - na suficie demontaż i montaż opraw oświetleniowych, montaż płyt gipsowo- kartonowych pojedynczych na rusztach metalowych, wewnętrzne gładzie na suficie i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi z gruntowaniem, - na ścianach rozebranie boazerii, odbicie luźnych tynków wewnętrznych z zaprawy wapiennej do 5 m² i uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej, ręczne zeskrobanie farby, wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach z elementów prefabrykowanych, dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych szpachlowanych z gruntowaniem, wyprawy tynkarskie z masy GRAMAPLAST gr.1,5- 3 mm wykonywane mechanicznie na ścianach, demontaż i montaż osprzętu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, ścianek.
Remont Sali nr 12 - wymiana posadzki z tworzyw sztucznych na wykładzinę PCV typu tarkett o grubości min 2 mm. na płycie OSB gr. 18 mm, wymiana listew przyściennych, - na suficie demontaż i montaż opraw oświetleniowych, montaż płyt gipsowo- kartonowych pojedynczych na rusztach metalowych, wewnętrzne gładzie na suficie i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi z gruntowaniem, - na ścianach rozebranie boazerii, odbicie luźnych tynków wewnętrznych z zaprawy wapiennej do 5 m² i uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej, ręczne zeskrobanie farby, wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach z elementów prefabrykowanych, dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych szpachlowanych z gruntowaniem, wyprawy tynkarskie z masy GRAMAPLAST gr.1,5- 3 mm wykonywane mechanicznie na ścianach, demontaż i montaż osprzętu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, ścianek.
Remont Sali nr 21 -na stropie: wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach z elementów prefabrykowanych, oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych- płyt gipsowo-spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem, - na ścianach rozebranie boazerii, odbicie luźnych tynków wewnętrznych z zaprawy wapiennej do 5 m² i uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej, ręczne zeskrobanie farby, wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach z elementów prefabrykowanych, dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych szpachlowanych z gruntowaniem, wyprawy tynkarskie z masy GRAMAPLAST gr.1,5- 3 mm wykonywane mechanicznie na ścianach, demontaż i montaż osprzętu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, ścianek. Zakres remontu obejmuje: Remont Sali nr 22 -na stropie: wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach z elementów prefabrykowanych, oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych- płyt gipsowo-spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem, - na ścianach rozebranie boazerii, odbicie luźnych tynków wewnętrznych z zaprawy wapiennej do 5 m² i uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej, ręczne zeskrobanie farby, wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach z elementów prefabrykowanych, dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych szpachlowanych z gruntowaniem, wyprawy tynkarskie z masy GRAMAPLAST gr.1,5- 3 mm wykonywane mechanicznie na ścianach, demontaż i montaż osprzętu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, ścianek.
Remont Sali niski parter -na stropie: wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na sufitach z elementów prefabrykowanych, oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych- płyt gipsowo-spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem, - na ścianach rozebranie boazerii, odbicie luźnych tynków wewnętrznych z zaprawy wapiennej do 5 m² i uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej, ręczne zeskrobanie farby, wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach z elementów prefabrykowanych, dwukrotne malowanie powierzchni wewnętrznych szpachlowanych z gruntowaniem, wyprawy tynkarskie z masy GRAMAPLAST gr.1,5- 3 mm wykonywane mechanicznie na ścianach, demontaż i montaż osprzętu elektrycznego, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, dwukrotne malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, ścianek.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychzgodnie z art. 66 PZP II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży konstrukcyjno - budowlanej.
Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem przynajmniej jednego remontu podobnego typu lub przebudowy odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz oraz przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę robót budowlanych). Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku również poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży konstrukcyjno - budowlanej. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży konstrukcyjno - budowlanej. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku nie dotyczy III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoneoświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) referencje III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia określające warunki takiej zmiany. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych, niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku a) zmiany kierownika budowy. b) zmiany sposobu płatności, w tym również zmiany numeru konta wykonawcy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 1 im. Janusza Korczaka, ul. Bydgoska 24, 86-031 Żołędowo. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum Nr 1 im. Janusza Korczaka, ul. Bydgoska 24, 86-031 Żołędowo (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwzprzedmiar




                                      
                                                                              Osielsko, dnia 30 września 2011 r.
271.2.2011
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Remont pięciu sal lekcyjnych w Gimnazjum nr 1 im. J. Korczaka w Żołędowie.
 
W dniu 26 września 2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 
I  . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  firmy:
P.H.U. DORBUD
ul. Szkolna 19
86-105 Terespol Pomorski
Brutto: 61 513.73 zł
Uzasadnienie wyboru:
 
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 
1. Firma Ogólnobudowlana
Mirosław Siewert
ul. Szczęśliwa 2/12
85-791 Bydgoszcz
2. TOMEX
Tomasz Kartorosz
Jaskółki 96
63-440 Raszków
3. P.W. IMPULS
Zygmunt Pol
ul. Brodzińskiego 5/19
85-133 Bydgoszcz
4. P.H.U. DORBUD
ul. Szkolna 19
86-105 Terespol Pomorski
5. Usługi Ogólnobudowlane
Zdzisław Mazur
ul. Polna 12
Kołaczkowo
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
            
Nr oferty                   Liczba pkt.
1                           oferta odrzucona
2                           oferta odrzucona  
3                                  96,5
4                                   100
5                                  92,4
 
 
II . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu odrzucono dwie oferty.
Oferta nr 1:
Firma Ogólnobudowlana
Mirosław Siewert
ul. Szczęśliwa 2/12
85-791 Bydgoszcz
Uzasadnienie
Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP został wezwany do uzupełnienia brakującego dokumentu tj. podpisanego oświadczenia o udzieleniu 3 letniej gwarancji, Wykonawca nie uzupełnił ww. dokumentu we wskazanym terminie. W związku z powyższym nie spełnia kryteriów określonych w siwz, a tym samym zostaje wykluczony z postępowania przetargowego.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Oferta nr 2:

TOMEX
Tomasz Kartorosz
Jaskółki 96
63-440 Raszków
Uzasadnienie
Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP został wezwany do uzupełnienia brakujących dokumentów tj. aktualnego zaświadczenia o dokonaniu wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawca nie uzupełnił ww. dokumentu we wskazanym terminie. W związku z powyższym nie spełnia kryteriów określonych w siwz, a tym samym zostaje wykluczony z postępowania przetargowego.
Zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
III. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
 
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 
 
 
 
 

 
 




Załączniki

siwz doc, 203 kB
przedmiar pdf, 2.22 MB

Powiadom znajomego