W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Polnej w m. Żołędowo. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (od studni S1 do S2) wraz z przykanalikami ul. Lawendowa w m. Osielsko.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Polnej w m. Żołędowo. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (od studni S1 do S2) wraz z przykanalikami ul. Lawendowa w m. Osielsko.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy GZK.11.2011
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
unieważnienie
w treści ogłoszenia
Osielsko: Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Polnej w m. Żołędowo. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (od studni S1 do S2) wraz z przykanalikami ul. Lawendowa w m. Osielsko.
Numer ogłoszenia: 207373 - 2011; data zamieszczenia: 01.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 328 26 00, faks 52 328 26 01. Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Polnej w m. Żołędowo. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (od studni S1 do S2) wraz z przykanalikami ul. Lawendowa w m. Osielsko.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Polnej w m. Żołędowo oraz budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (od studni S1 do S2) wraz z przykanalikami ul. Lawendowa w m. Osielsko
cześć.1 Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Polnej w m. Żołędowo: - sieć wodociągowa PCVØ110 - 334,0 m
cześć. 2 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (od studni S1 do S2) wraz z przykanalikami ul. Lawendowa w m. Osielsko: - sieć wodociągowa PVCØ90 - 95,0 m - sieć kanalizacyjna ciśnieniowa PEØ90 - 101,0 - przykanaliki PEØ40 - 70,0 m tj. 9 szt. Uwagi: 1.Obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza należy do Wykonawcy. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadania w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu. 3.Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 7 dni od podpisania umowy. 4.Rozpoczęcie robót należy zgłosić na dwa dni przed planowanym terminem i uzgodnić z Gminnym Zakładem Komunalnym w zakresie odbioru oznakowania robót i miejsca odwozu urobku na odkład, co należy potwierdzić notatką służbową. 5.Wykonawca zapewni w godzinach wykonywania prac budowlanych obecność na placu budowy Kierownika Budowy lub innej osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym, np. Kierownika Robót lub majstra. 6.Wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Na wszystkie materiały, przed ich wbudowaniem należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru wymagane orzeczenia, atesty oraz deklaracje zgodności, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz uzyskać zgodę na ich wbudowanie przez Inwestora i Inspektora Nadzoru potwierdzone wpisem do dziennika budowy.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZgodnie z art.67 Pzp II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: brak III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 4 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę o długości sieci 3 km, wodociągowej lub kanalizacyjnej sanitarnej. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 5 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże bądź oświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień - uprawnienia budowlane w specjalności wodno kanalizacyjnej III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: koncesję, zezwolenie lub licencjęwykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonewykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamioświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertwykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertIII.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą , na potrzeby niniejszego warunku należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne: - o charakterze niezależnym od stron - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy - którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej Stronie Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie skażenia. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, w tym również stawki podatku Vat. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).




IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Polnej w m. Żołędowo:. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Polnej w m. Żołędowo: - sieć wodociągowa PCVØ110 - 334,0 m.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (od studni S1 do S2) wraz z przykanalikami ul. Lawendowa w m. Osielsko:. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (od studni S1 do S2) wraz z przykanalikami ul. Lawendowa w m. Osielsko: - sieć wodociągowa PVCØ90 - 95,0 m - sieć kanalizacyjna ciśnieniowa PEØ90 - 101,0 - przykanaliki PEØ40 - 70,0 m tj. 9 szt..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

SIWZ
Lawendowa Osielsko
Polna Żołędowo

W związku z pytaniem do przetargu Zamawiający wyjaśnia:


1. Czy zamawiający jest skłonny zaakceptować zmianę materiału sieci wodociągowej z PCV na PE ?
2.Czy Zamawiający jest skłonny zaakceptować ewentualna zmianę technologii wykonania wodociągu na zamianie znaczących części długości tej sieci z wykonania w wykopie otwartym na przewierty sterowane – oczywiście łącznie z warunkami zamiany PCV na PE- i pod jakimi warunkami?
3.Czy Zamawiający jest skłonny zaakceptować ewentualną zmianę technologii wykonania kanalizacji ciśnieniowej i przykanalików na zamianie znaczących części długości tej sieci z wykonania w wykopie otwartym na przewierty i pod jakimi warunkami ?
 
Odp. Zamawiający nie akceptuje proponowanych zmian.  Zadania należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową
 


  INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU


 
Gminny Zakład Komunalny w Żołędowie ogłasza unieważnienie przetargu nieograniczonego na:
 
Część 1.
Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Polnej  w m. Żołędowo.
 
Część 2.
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (od studni S1 do S2) wraz z przykanalikami ul. Lawendowa w m. Osielsko.


Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 kierownik Zamawiającego w porozumieniu z komisją przetargową  ogłasza  unieważnienie przetargu nieograniczonego na w/w postępowanie z uwagi na przewyższającą wartość złożonych ofert od środków, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia w niniejszym postępowaniu przetargowym. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznacza kwotę:
 
Część  1. 57 600, 00 zł brutto
Część 2. 25 000,00 zł brutto


UZASADNIENIE:
W  postępowaniu przetargowym zostały  złożone następujące oferty.
 
 
Oferta nr 1
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe
IKOPOL Sp z.o.o.
85-79    Bydgoszcz ul.Kościuszki 27
cz.1. 203 388,57 zł brutto
cz.2. 76 121,28 zł brutto
 
 
 
Oferta nr 2
INFOTRANS
Tomasz Głowacki
85-356Bydgoszcz  ul.Orna 82
 cz.1. 97 856,70 zł brutto
 cz.2. 42 217,33 zł brutto
 
 
 
 
Oferta nr 3
KADA-BIS
Grupa Budowlana Sp z o.o.
85-188Bydgoszcz ul.Wydmy 3
cz.1. 129 832,64 zł brutto
cz.2. 56 273,58 zł brutto
 
 
Oferta nr 4
Zakład Usług Wodnych
Andrzej Musiał
89-500Tuchola ul.Świccka 90
cz.1. 167 062,09 zł brutto
cz.2. 44 517,32 zł brutto
 
 
Oferta nr 5
Zakład Instalacyjno-Sanitarny
Artur Gołębiewski
88-210Dobre ul.Leśna 8
cz.1. 76 142,63 zł brutto
cz.2. 30 610,09 zł brutto
 
 
     
W związku z zaistniałym stanem faktycznym - postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp z uwagi na fakt iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwoty, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


 
Prosimy o potwierdzenie otrzymania pisma fax: 52-328-26-01 lub e-mail: zp@gzk-zoledowo.pl


Załączniki

SIWZ doc, 241 kB

Powiadom znajomego