W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa i przebudowa dróg : ul. Słupskiej wraz z budową chodnika i miejsc parkingowych w Wilczu, ul. Polnej w Maksymilianowie, ul. Orlej w Osielsku wraz z budową oświetlenia na terenie gminy Osielsko.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa i przebudowa dróg : ul. Słupskiej wraz z budową chodnika i miejsc parkingowych w Wilczu, ul. Polnej w Maksymilianowie, ul. Orlej w Osielsku wraz z budową oświetlenia na terenie gminy Osielsko.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.B.4.2011
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej progów z art.11 ust 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w zakresie części 3
Osielsko: Budowa i przebudowa dróg : ul. Słupskiej wraz z budową chodnika i miejsc parkingowych w Wilczu, ul. Polnej w Maksymilianowie, ul. Orlej w Osielsku wraz z budową oświetlenia na terenie gminy Osielsko.
Numer ogłoszenia: 199943 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: wybory@osielsko.lo.pl. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg : ul. Słupskiej wraz z budową chodnika i miejsc parkingowych w Wilczu, ul. Polnej w Maksymilianowie, ul. Orlej w Osielsku wraz z budową oświetlenia na terenie gminy Osielsko.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 Zadanie 1.1. Przebudowa ulicy Słupskiej w Niwach-Wilczu na odcinku od km 0+479,42 do km 0+756,95 polegająca na wykonaniu: -pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej -wykonanie wjazdów do posesji, -wykonanie stałej organizacji ruchu Zadanie 1.2. Wykonanie chodnika oraz miejsc postojowych przy budynku świetlicy wiejskiej w Wilczu przy ul Słupskiej 4 o powierzchni 207,5 m² Część nr 2 Budowa ulicy Polnej w Maksymilianowie na odcinku o długości 229 mb od ul. Ptasiej do Ogrodowej polegająca na wykonaniu: -jezdni z kostki brukowej betonowej, -wykonanie rowów odwadniających, -wykonanie wjazdów do posesji, -wykonanie oznakowania pionowego i poziomego Część nr 3 Budowa ulicy Orlej w Osielsku na odcinku 242,30 mb polegająca na wykonaniu: -jezdni z kostki brukowej betonowej o szerokości 5,0 m, -wykonanie rowów odwadniających, -wykonanie wjazdów do posesji, Część nr 4 Zadanie 4.1 Rozbudowa oświetlenia Al. A. Mickiewicza w Niemczu - słupy oświetleniowe 2/4, 2/6, 2/8, 2/10, 2/12, 2/14, 2/16 Zadanie 4.2 Rozbudowa oświetlenia ulicy Gwiaździstej w Osielsku - słupy oświetleniowe 2/6/2, 2/8, 2/10. 2/12 Zadanie 4.3 Rozbudowa oświetlenia ulicy Leśnej w Osielsku - słupy oświetleniowe 1/3, 1/5, 1/7, 1/9, 1/11, 1/13. W zakresie zadania jest również demontaż 3 szt. istniejących opraw oświetlenia zamontowanych na linii napowietrznej i dostarczenie ich do ENEA Operator Sp. z o.o. Zadanie 4.4 Rozbudowa oświetlenia ulic: Grobla i Harcerskiej w Bożenkowie - słupy oświetleniowe 8, 11,12. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZgodnie z art. 66 ustawy prawo zamówień publicznych. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium: 5.000,00 ( pięć tysięcy złotych) na każdą część odrębnie. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości wskazanej przez Zamawiającego. 1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2010 Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy oddział w Osielsku Nr 96 8142 1033 0002 8248 2000 0007. 4.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Osielsko w sekretariacie w pok. nr 18 lub dołączyć do oferty. 5.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - elektrycznej, III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem przynajmniej jednej budowy lub przebudowy odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz oraz przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę robót budowlanych)
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - elektrycznej, III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - elektrycznej, III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a) Wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie niższą niż wartość zadeklarowana w ofercie, jako wartość wykonania zamówienia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoneoświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńinformację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaWykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Referencje III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia określające warunki takiej zmiany. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych, niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku a) zmiany kierownika budowy. b) zmiany sposobu płatności, w tym również zmiany numeru konta wykonawcy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 Zadanie 1.1. Przebudowa ulicy Słupskiej w Niwach-Wilczu na odcinku od km 0+479,42 do km 0+756,95 polegająca na wykonaniu: -pieszo-jezdni szerokości 5,00 m z kostki brukowej betonowej -wykonanie wjazdów do posesji, -wykonanie stałej organizacji ruchu Zadanie 1.2. Wykonanie chodnika oraz miejsc postojowych przy budynku świetlicy wiejskiej w Wilczu przy ul Słupskiej 4 o powierzchni 207,5 m².2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 Budowa ulicy Polnej w Maksymilianowie na odcinku o długości 229 mb od ul. Ptasiej do Ogrodowej polegająca na wykonaniu: -jezdni z kostki brukowej betonowej, -wykonanie rowów odwadniających, -wykonanie wjazdów do posesji, -wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 Budowa ulicy Orlej w Osielsku na odcinku 242,30 mb polegająca na wykonaniu: -jezdni z kostki brukowej betonowej o szerokości 5,0 m, -wykonanie rowów odwadniających, -wykonanie wjazdów do posesji,.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 Zadanie 4.1 Rozbudowa oświetlenia Al. A. Mickiewicza w Niemczu - słupy oświetleniowe 2/4, 2/6, 2/8, 2/10, 2/12, 2/14, 2/16 Zadanie 4.2 Rozbudowa oświetlenia ulicy Gwiaździstej w Osielsku - słupy oświetleniowe 2/6/2, 2/8, 2/10. 2/12 Zadanie 4.3 Rozbudowa oświetlenia ulicy Leśnej w Osielsku - słupy oświetleniowe 1/3, 1/5, 1/7, 1/9, 1/11, 1/13. W zakresie zadania jest również demontaż 3 szt. istniejących opraw oświetlenia zamontowanych na linii napowietrznej i dostarczenie ich do ENEA Operator Sp. z o.o. Zadanie 4.4 Rozbudowa oświetlenia ulic: Grobla i Harcerskiej w Bożenkowie - słupy oświetleniowe 8, 11,12.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. siwz
branża drogowa cz.1
branża drog. cz.2
branża drog. cz.3
branża drog. cz.4

branż. drog.cz.5
branża drog. cz.6
branża drog. cz.7
branża drog. cz.8
branża drog. cz.9
branża drog. cz.10
branża drog. cz.11
oświetlenie cz.1
oświetlenie cz.2
oświetlenie cz.3
oświetlenie cz.4
oświetlenie cz.5
oświetlenie cz.6
oświetlenie cz.7
parking słupska przedmiar
plan parking
przedmiar Orla



 
                                                                      Osielsko, dnia 12 sierpnia 2011 r.
IiZP.271.B.4.2011
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: „Budowa i przebudowa  dróg : ul. Słupskiej wraz z budową chodnika i miejsc parkingowych w Wilczu, ul. Polnej w Maksymilianowie, ul. Orlej w Osielsku wraz z budową oświetlenia na terenie gminy Osielsko”
 
W dniu 9 sierpnia 2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

Ia. Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 kierownik Zamawiającego w porozumieniu z komisją przetargową  ogłasza  unieważnienie przetargu nieograniczonego na w/w postępowanie w zakresie części 1 i 4 z uwagi na znacznie przewyższającą wartość złożonych ofert od środków w budżecie, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia w niniejszym postępowaniu przetargowym.
 
Uzasadnienie:
Zgodnie z ustaleniem wartości zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę na wykonanie zamówienia na część 1 w wysokości 264.227,64 zł netto, co stanowi 68.827,21 euro oraz na część 4 w wysokości 73.170,73 zł netto co stanowi 19.059,84 euro.
W  postępowaniu przetargowym zostało  złożonych 5 ofert. Ofertę na część 1 złożyło Konsorcjum Firm Lider P.W. Kombud Sp. zo.o. ul. Przemysłowa 27, 85-758 Bydgoszcz, Partner  PPU Affabre Sp. z o.o. ul. Inwalidów 1, 85-727 Bydgoszcz. Ofertę na część 4 złożyły następujące firmy: Zakład Instalacyjny „Paktol” Paweł Stolarski, ul. Tatrzańska 11, 86-031 Wilcze, Instalatorstwo Elektryczne inż. Julian Strzelecki, ul. Rzeszowska 3, 85-373 Bydgoszcz oraz Przedsiębiorstwo Usług Elektrycznych i Telekomunikacyjnych Wizner-Zieliński s.c., 86-017 Wierzchucin Król. 79. Wszystkie oferty przewyższają kwotę, jaką zamawiający ma przeznaczoną w budżecie na w/w inwestycje. 

W związku z zaistniałym stanem faktycznym – postępowanie w zakresie części 1 i 4 zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp z uwagi na fakt iż, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa znacząco kwoty, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
 
Ib. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę nr 5 w zakresie części 2:
KONSORCJUM LIDER P.W. KOMBUD SP. Z O.O.
Ul. Przemysłowa 27,  85-758 Bydgoszcz
PARTNER P.P.U. AFFABRE SP. Z O.O. ul. Inwalidów 1, 85-727 Bydgoszcz
cena brutto: 241.302,88 zł
 
Uzasadnienie:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 2,  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.               
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
ZAKŁAD INSTALACYJNY PAKTOL PAWEŁ STOLARSKI
ul. Tatrzańska 11, 86-031 Wilcze
Oferta nr 2
INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE JULIAN STRZELECKI
UL. RZESZOWSKA 3, 85-373 BYDGOSZCZ
Oferta nr 3
PRZEDSIEBIORSTWO USŁUG ELEKTRYCZNYCH WIZNER-ZIELIŃSKI S.C.
86-017 Wierzchucin Królewski 79
Oferta nr 4
ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH REN-DROG SPÓŁKA CYWILNA
Zbigniew Niedźwiecki, Jarosław Kądziorski ul. Smoleńska 4185-871 Bydgoszcz
Oferta nr 5
KONSORCJUM LIDER P.W. KOMBUD SP. Z O.O. Ul. Przemysłowa 27,  85-758 Bydgoszcz
PARTNER P.P.U. AFFABRE SP. Z O.O. ul. Inwalidów 1, 85-727 Bydgoszcz
 
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena):
 
Numer oferty                  Liczba pkt. w kryterium cena  cz.2  
      1                                             nie złożono oferty
      2                                             nie złożono oferty
      3                                             nie złożono oferty
      4                                                        86
      5                                                       100
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  nie odrzucono żadnej oferty.
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni
 
 
Zakres zmian:
Omyłkowo zmieniono Lidera Konsorcjum 


                                                                            
                                                                               Osielsko, dnia 29 września 2011 r.
IiZP 271.B.4.2011
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: „Budowa i przebudowa  dróg : ul. Słupskiej wraz z budową chodnika i miejsc parkingowych w Wilczu, ul. Polnej w Maksymilianowie, ul. Orlej w Osielsku wraz z budową oświetlenia na terenie gminy Osielsko”
 
 
Zamawiający informuje że na ostatniej sesji Rady Gminy  która odbyła się 27 września 2011r. zostały zwiększone środki na realizację w/w inwestycji w zakresie części 3 – budowa ulicy Orlej w Osielsku, w związku z powyższym Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. 
 
W dniu 9 sierpnia 2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 
I  . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  firmy:
KONSORCJUM LIDER P.W. KOMBUD SP. Z O.O.
Ul. Przemysłowa 27,  85-758 Bydgoszcz
PARTNER P.P.U. AFFABRE SP. Z O.O.
ul. Inwalidów 1, 85-727 Bydgoszcz
cena brutto: 235.380,18 zł
 
Uzasadnienie wyboru:
 
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty w zakresie części 3:
Oferta nr 1
ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH REN-DROG SPÓŁKA CYWILNA
Zbigniew Niedźwiecki, Jarosław Kądziorski ul. Smoleńska 41, 85-871 Bydgoszcz
Oferta nr 2
KONSORCJUM LIDER P.W. KOMBUD SP. Z O.O.
Ul. Przemysłowa 27,  85-758 Bydgoszcz
PARTNER P.P.U. AFFABRE SP. Z O.O.
ul. Inwalidów 1, 85-727 Bydgoszcz
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena):
 
Numer oferty            Liczba pkt. w kryterium cena  
      1                               91
      2                              100
 
 
II . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono  żadnej oferty
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Załączniki

siwz doc, 285 kB
plan parking pdf, 373 kB

Powiadom znajomego