W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Przebudowa sieci wodociągowej ul. Kościuszki m. Niemcz. Przebudowa sieci wodociągowej ul. Kwiatowa m. Osielsko. Przebudowa sieci wodociągowej ul. Leśna m. Osielsko. Budowa przykanalików kanalizacji sanitarnej do granicy działek na terenie gm. Osielsko.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przebudowa sieci wodociągowej ul. Kościuszki m. Niemcz. Przebudowa sieci wodociągowej ul. Kwiatowa m. Osielsko. Przebudowa sieci wodociągowej ul. Leśna m. Osielsko. Budowa przykanalików kanalizacji sanitarnej do granicy działek na terenie gm. Osielsko.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GZK.9.2011
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w treści ogłoszenia
Osielsko: Przebudowa sieci wodociągowej ul. Kościuszki m. Niemcz. Przebudowa sieci wodociągowej ul. Kwiatowa m. Osielsko. Przebudowa sieci wodociągowej ul. Leśna m. Osielsko. Budowa przykanalików kanalizacji sanitarnej do granicy działek na terenie gm. Osielsko.
Numer ogłoszenia: 180525 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 328 26 00, faks 52 328 26 01. Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci wodociągowej ul. Kościuszki m. Niemcz. Przebudowa sieci wodociągowej ul. Kwiatowa m. Osielsko. Przebudowa sieci wodociągowej ul. Leśna m. Osielsko. Budowa przykanalików kanalizacji sanitarnej do granicy działek na terenie gm. Osielsko.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zad.1 Przebudowa sieci wodociągowej ul. Kościuszki m. Niemcz: - sieć wodociągowa PVCØ90 - 106,0m - przyłącze wodociągowa PEØ32 - 9,0m tj. szt. 1 zad.2 Przebudowa sieci wodociągowej ul. Kwiatowa m. Osielsko: - sieć wodociągowa PVCØ110 - 78,5m - przyłącza wodociągowa PEØ32 - 46,0m tj. szt. 4 zad.3 Przebudowa sieci wodociągowej ul. Leśna m. Osielsko: - sieć wodociągowa PVCØ90 - 106,0m - przyłącze wodociągowa PEØ32 - 9,0m tj. szt. 1 zad. 4 Budowa przykanalików kanalizacji sanitarnej do granicy działek na terenie gminy Osielsko: - przykanalik grawitacyjny PVCØ160 dz. nr 113/14 ul. Sienkiewicza Niemcz - 6,5 m - przykanalik grawitacyjny PVCØ160 dz. nr 129/14 ul. Botaniczna Osielsko- 14,5 m - przykanalik grawitacyjny PVCØ160 dz. nr 152/23 ul. Gronostajowa Osielsko - 3,5 m - przykanalik grawitacyjny PVCØ160 dz. nr 1138 ul. Jaworowa Osielsko - 4,0 m - przykanalik grawitacyjny PVCØ160 dz. nr 625/3 ul. Rozmarynowa Osielsko - 22,0 m - przykanalik grawitacyjny PVCØ160 dz. nr 1060 ul. Centralna Osielsko - 3,0 m - przykanalik grawitacyjny PVCØ160 dz. nr 159/3 ul. Borsucza Osielsko - 6,0 m - przykanalik ciśnieniowy PEØ40 dz. nr 216/3 ul. Karpacka Niwy - 8,0 m - przykanalik ciśnieniowy PEØ40 dz. nr 99/15 ul. Karpacka Niwy - 5,0 m. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychzgodnie z art.67 II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium dla przedmiotu zamówienia - 3000,00 zł Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy PZP. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 4 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę o długości sieci 3 km, wodociągowej lub kanalizacyjnej sanitarnej. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 5 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże bądź oświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień - uprawnienia budowlane w specjalności wodno kanalizacyjnej III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonewykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamioświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertwykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertIII.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą , na potrzeby niniejszego warunku należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne: - o charakterze niezależnym od stron - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy - którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej Stronie Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie skażenia. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, w tym również stawki podatku Vat. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).




IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ
Niemcz ul.Kościuszki
Osielsko ul.Kwiatowa
Osielsko ul.Leśna
przykanaliki cz.1
Przykanaliki cz.2
Przykanaliki cz.3


Informacja dla zainteresowanych Wykonawców:
W związku z zapytaniem skierowanym do Zamawiającego zamieszczona została następująca odpowiedź:
Pyt. 1
Prosimy o określenie standardu armatury żeliwnej jaką należy zastosować przy realizacji powyższych zadań.
Odp. 1
Zamawiający informuje, iż należy zastosować następującą armaturę żeliwną:
1. Zasuwy równoprzelotowe, kołnierzowe miękkouszczelniane, z żeliwa sferoidalnego na ciśnienie PN 16 malowane farbą epoksydową lub proszkową.
2. Hydranty nadziemne DN 80 z żeliwa sferoidalnego, PN 16 malowane farbą epoksydową lub proszkową z samoczynnym odwodnieniem.
3. Kształtki żeliwne wodociągowe sferoidalne malowane proszkowo lub epoksydowo na ciśnienie PN 10 i PN 16.    
4. Skrzynki do zasuw duże wykonane z żeliwa szarego.
5. Do sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej włączenie przykanalików za pomocą obejmy gwintowanej do nawiercania na do rur PE/PCV  z GW 2” i zasuwą odcinająca DN 50 GW/GZ z obudową teleskopową. Obejma i zasuwa sferoidalne malowane farbą epoksydową lub proszkową na ciśnienie PN 16.
6. Na studniach kanalizacyjnych włazy typu ciężkiego klasy D400kN średnicy 600


Żołędowo, dnia 01.08. 2011 r.
 
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
Przebudowa sieci wodociągowej ul. Kościuszki m. Niemcz.
Przebudowa sieci wodociągowej ul. Kwiatowa m. Osielsko.
Przebudowa sieci wodociągowej ul. Leśna m. Osielsko.
Budowa przykanalików kanalizacji sanitarnej
do granicy działek na terenie gm. Osielsko
 
         W dniu 14.07.2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych. Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

1.   Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
 
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Sanitarnych INŻBUD 
Andrzej i Robert Kortas Sp. j.
86-010 Koronowo  ul.Kotomierska 17
 
Oferta wykonania zadania: 128 888,19 zł zł brutto
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
 
 2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 
Oferta nr 1
KADA-BIS Grupa Budowlana Sp. z o.o.
85-188 Bydgoszcz  ul.Wydmy 3
Oferta uzyskała 65 pkt
 
Oferta nr 2
Zakład Usług Wodnych, Andrzej Musiał
89-500 Tuchola  ul.Świecka 90
Oferta uzyskała 58 pkt
 
Oferta nr 3
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Sanitarnych INŻBUD  Andrzej i Robert Kortas Sp. j.
86-010 Koronowo  ul.Kotomierska 17
 
 
 
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Od rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie podpisana w terminie określonym zgodnie z z art.94 ust.2
 
 
 


 


Załączniki

SIWZ doc, 241 kB

Powiadom znajomego