W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Wymianę instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gimnazjum w Żołędowie oraz remont połaci dachu na budynku sali gimnastycznej

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wymianę instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gimnazjum w Żołędowie oraz remont połaci dachu na budynku sali gimnastycznej
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.1.2011
Zamawiający Gimnazjum Nr 1 im. Janusza Korczaka
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia Poniżej progów z art.11 ust 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie przetargu
Żołędowo: Wymianę instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gimnazjum w Żołędowie oraz remont połaci dachu na budynku sali gimnastycznej
Numer ogłoszenia: 166751 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1 im. Janusza Korczaka , ul. Bydgoska 24, 86-031 Żołędowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 381 87 28, faks 52 381 87 28. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczne Gimnazjum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymianę instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gimnazjum w Żołędowie oraz remont połaci dachu na budynku sali gimnastycznej. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej, zmodernizowanej instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły. W zakresie prac objętych zamówieniem wchodzi demontaż grzejników, i przewodów rurowych, montaż nowych grzejników i rur zgodnie z sst. Wykonanie prac remontowych i budowlanych związanych z pracami instalacyjnymi oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych przy wykonywaniu w/w prac. Uwaga!!! Zdemontowana instalacja wewnętrzna pozostaje własnością Zamawiającego. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej, zmodernizowanej instalacji centralnego ogrzewania na sali gimnastycznej. W zakresie prac objętych zamówieniem wchodzi demontaż grzejników, i przewodów rurowych, montaż nowych grzejników i rur zgodnie z sst. Wykonanie prac remontowych budowlanych związanych z pracami instalacyjnymi oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych przy wykonywaniu w/w prac. Uwaga!!! Zdemontowane grzejniki stalowe pozostają własnością Zamawiającego Ważne! Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia drugiej części postępowania zgodnie a z art. 93 ust.1 PZP w sytuacji gdy nie pozyska środków zewnętrznych na sfinansowanie całości zamówienia. Informacja o przyznaniu dofinansowania w zakresie części 2 pojawi się najpóźniej do 30 lipca 2011 r. Część 3 Remont części dachu na budynku sali gimnastycznej w Żołędowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został na podstawie przedmiarów oraz projektu stanowiących załączniki do niniejszej siwz.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZgodnie z art.67 ustawy PZP II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.33.10.00-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp. Warunek ten będzie oceniany wg. kryterium spełnia nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem podobnym do zakresu zamówienia o którym mowa w pkt. 4.1 oraz przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę robót budowlanych) Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku również poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ) oraz referencji. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia lub nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: centralnego ogrzewania w zakresie części pierwszej i drugiej , konstrukcyjno budowlanej w zakresie części 3. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: centralnego ogrzewania w zakresie części pierwszej i drugiej , konstrukcyjno budowlanej w zakresie części 3. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamioświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty Referencje III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia określające warunki takiej zmiany. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w zakresie a) terminu wykonania umowy w przypadku opóźnienia w dostawach potrzebnych materiałów, przy wykazaniu, że zwłoka nie leży po stronie wykonawcy, zaistnienia stanu wyższej konieczności, działania czynników atmosferycznych powodujących niemożliwość wykonania przedmiotu umowy a także b) zmiany podwykonawcy. c) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, w tym zmiany stawki VAT. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 1 im. J. Korczaka Ul. Bydgoska 24 86-031 Żołędowo gabinet dyrektora. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum Nr 1 im. J. Korczaka Ul. Bydgoska 24 86-031 Żołędowo sekretariat-parter. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W zakresie części 2 postępowania przetargowego przewiduje się pozyskanie środków zewnętrznych. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej, zmodernizowanej instalacji centralnego ogrzewania w budynku szkoły. W zakresie prac objętych zamówieniem wchodzi demontaż grzejników, i przewodów rurowych, montaż nowych grzejników i rur zgodnie z sst. Wykonanie prac remontowych i budowlanych związanych z pracami instalacyjnymi oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych przy wykonywaniu w/w prac. Uwaga!!! Zdemontowana instalacja wewnętrzna pozostaje własnością Zamawiającego..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.33.10.00-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej, zmodernizowanej instalacji centralnego ogrzewania na sali gimnastycznej. W zakresie prac objętych zamówieniem wchodzi demontaż grzejników, i przewodów rurowych, montaż nowych grzejników i rur zgodnie z sst. Wykonanie prac remontowych budowlanych związanych z pracami instalacyjnymi oraz wywóz i utylizacja odpadów powstałych przy wykonywaniu w/w prac. Uwaga!!! Zdemontowana instalacja wewnętrzna pozostaje własnością Zamawiającego Ważne! Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia drugiej części postępowania zgodnie a z art. 93 ust.1 PZP w sytuacji gdy nie pozyska środków zewnętrznych na sfinansowanie całości zamówienia. Informacja o przyznaniu dofinansowania w zakresie części 2 pojawi się najpóźniej do 30 lipca 2011 r..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.33.10.00-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont części dachu na budynku sali gimnastycznej w Żołędowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został na podstawie przedmiarów oraz projektu stanowiących załączniki do niniejszej siwz..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 45.33.10.00-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. siwz

przedmiar cz,1 nie należy uwzględniać pozycji 41
przedmiar cz.2 nie należy uwzględniać pozycji 43
sst
dokumentacja proj. 1 winrar
dok..proj. 2
dok.proj. 3
przedmiar dach



                                                                                      Żołędowo, dnia 5 lipca 2011 r.
271.1.2011
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Wymianę instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gimnazjum w Żołędowie oraz remont połaci dachu na budynku sali gimnastycznej
 
 
W dniu 30 czerwca 2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
I cz.1 . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrana została  oferta w zakresie części 1 firmy:
P.W. Instal Express Tomasz Bylski
Ul. Polna 9-11, 86-031 Osielsko
Cz.1- 107.244,98 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w zakresie części 1 – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.         
     



I cz.3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrana została  oferta w zakresie części 3 firmy:
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Sanitarnych
Inżbud Andrzej i Robert Kortas  Sp. j.
Ul. Sz. Kotomierska 17, 86-010 Koronowo
Część 3-   34.530,22 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w zakresie części 3 – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.         
     
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 

Lp. Firma    1         P.W. Instal Express Tomasz Bylski
                            Ul. Polna 9-11, 86-031 Osielsko
                            Cz.1- 107.244,98 zł brutto  
                 2         Zakład Usługowy Blacharsko-Dekarski Marek Majewski
                            Ul. Mochelska 11, 85-569 Bydgoszcz
                            Cz. 3- 47.969,96 zł brutto
                 3         Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Sanitarnych Inżbud
                            Andrzej i Robert Kortas  Sp. j.
                            Ul. Sz. Kotomierska 17, 86-010 Koronowo
                            Część 1- 113.697,36 zł brutto                
                            Część 3-   34.530,22 zł brutto

 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert  (liczba punktów w kryterium cena) :
 

Nr oferty      Liczba pkt. w kryterium  cena cz.1              Liczba pkt. w kryterium  cena cz.3
1                          100                                                Nie złożono oferty
2                   Nie złożono oferty                                          71,98
3                         94,32                                                       100

 
Uwaga!!! Postępowanie przetargowe na część 2 zostanie rozstrzygnięte do 30 lipca 2011 r. w zależności od uzyskania informacji o przyznaniu dofinansowania.
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni
 
 
 

                                                                                               
                                                                                         Żołędowo, dnia 29 lipca 2011 r.
271.1.2011
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Wymianę instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gimnazjum w Żołędowie oraz remont połaci dachu na budynku sali gimnastycznej w zakresie części 2.
 
 
W dniu 30 czerwca 2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15. Zamawiający informuje że, w dniu 29 lipca 2011 r. zostały przekazane Zamawiającemu środki zewnętrzne od których zależała ważność i rozstrzygnięcie postępowania w zakresie części 2.
I cz.2 . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrana została  oferta w zakresie części 2 firmy:
P.W. Instal Express Tomasz Bylski
Ul. Polna 9-11, 86-031 Osielsko
Cz.1- 49.143,89  zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w zakresie części 2 – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.         
           
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 

Lp. Firma 1 P.W. Instal Express Tomasz Bylski Ul. Polna 9-11, 86-031 Osielsko Cz. 2- 49.143,89 zł   2 Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Sanitarnych Inżbud Andrzej i Robert Kortas  Sp. j. Ul. Sz. Kotomierska 17, 86-010 Koronowo Część 2 – 50.059,77 zł

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert  (liczba punktów w kryterium cena) :
 
Nr oferty      Liczba pkt. w kryterium  cena cz.2
   1                                   100
   3                                  98,17
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 








Załączniki

siwz doc, 255 kB
sst pdf, 177 kB
dok..proj. 2 rar, 5.72 MB
dok.proj. 3 rar, 5.49 MB

Powiadom znajomego