W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Dostawa i montaż zaplecza kontenerowego dla boiska w Niemczu przy ul. Czesława Miłosza, Gmina Osielsko.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa i montaż zaplecza kontenerowego dla boiska w Niemczu przy ul. Czesława Miłosza, Gmina Osielsko.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.D.1.2011
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie w treści
Osielsko: Dostawa i montaż zaplecza kontenerowego dla boiska w Niemczu przy ul. Czesława Miłosza, Gmina Osielsko.
Numer ogłoszenia: 161337 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.plAdres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zaplecza kontenerowego dla boiska w Niemczu przy ul. Czesława Miłosza, Gmina Osielsko.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż zaplecza kontenerowego dla boiska w Niemczu przy ul. Czesława Miłosza, Gmina Osielsko. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zaplecza boisk w Niemczu przy ul. Czesława Miłosza, Gmina Osielsko. Zakres rzeczowy dostawy: - wykonanie fundamentów, podwalin. - wykonanie kontenera wg rysunku i opisu: WYMIARY Przybliżone wymiary zewnętrzne 6060x2440x2850mm 1 szt. Budynek ma składać się z dwóch złożonych samonośnych części. KONSTRUKCJA Rama spawana z kształtowników zamkniętych. Rama podłogi, stropodachu oraz słupy usytuowane w narożach modułu malowane farbą podkładową i nawierzchniową o ściance o grubości min. 4 mm. w kolorze ustalonym z użytkownikiem. Odprowadzenie wody deszczowej rynnami PCV wewnątrz słupów narożnych. Ściany zewnętrzne płaskie: - wykonane ze stalowych kasetonów z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze ciemna zieleń + elementy pionowe w kolorze ciemnej czerwieni - izolacja z wełny mineralnej 80 mm - poszycie wewnętrzne ściany płyta laminowana 12 mm w kolorze drewnopodobne buk Dach: - blacha trapezowa T35 ocynk, powlekana, - izolacja - wełna mineralna 120mm, - poszycie wewnętrzne płyta laminowana gładka 18 mm w kolorze białym Podłoga: - wykładzina PCV wywinięta na ściany o podwyższonej odporności na ścieranie i antypoślizgowość R11 - płyta podłogowa o gr. 22 mm - wełna mineralna 120 mm - blacha ocynkowana gr. 0,55 mm Nośność podłogi 200 kg/m kw. Ściany działowe: - 2 x płyta laminowana gładka 18 mm w kolorze buk na ruszcie drewnianym lub stalowym. WYPOSAŻENIE Stolarka okienna PCV z żaluzjami zewnętrznymi zgodnie z zał. rysunkiem wraz z żaluzjami. Drzwi zewnętrzne wzmacniane stalowe 90x200 mm wyposażone w dwa zamki. Instalacja elektryczna podtynkowa: - rozdzielnia główna 1 szt - gniazda podwójne w ilości 8 szt. - oświetlenie rastrowe: lampa 4x18W w ilości 7 szt. - bojler o pojemności 80 l. zlokalizowany w pomieszczeniu wc - ogrzewanie: elektryczne grzejniki naścienne 2 kW 4 szt. - wentylacja mechaniczna zgodnie z zał. rysunkiem. W zakres zamówienia chodzi również wykonanie podwalin, fundamentów betonowych pod budynek, dostawa i montaż.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.00.00.00-3. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem dostawy kontenera (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę)
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby biorące udział w zamówieniu posiadają odpowiednie przygotowanie do montażu obiektu kontenerowego. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem dostawy kontenera (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę)
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycieopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertwykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertIII.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty referencjeIII.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) nie dotyczy III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, pokój nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, I p. sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz
SST
rozkład pomieszczeń


Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 161337-2011 z dnia 2011-06-09 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Osielsko
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż zaplecza kontenerowego dla boiska w Niemczu przy ul. Czesława Miłosza, Gmina Osielsko. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zaplecza boisk w Niemczu przy ul. Czesława Miłosza, Gmina Osielsko. ...
Termin składania ofert: 2011-06-17 Numer ogłoszenia: 165555 - 2011; data zamieszczenia: 14.06.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 161337 - 2011 data 09.06.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, fax. 052 324 18 03.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.W ogłoszeniu jest: Podłoga: - wykładzina PCV wywinięta na ściany o podwyższonej odporności na ścieranie i antypoślizgowość R11 - płyta podłogowa o gr. 22 mm - wełna mineralna 120 mm - blacha ocynkowana gr. 0,55 mm Nośność podłogi 200 kg/m kw..W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający dopuszcza również rozwiązania następujące - blacha trapezowa T6, - wełna mineralna grubości 100 [mm], - płyta Durelis V313 o grubości 22 [mm] - wykładzina PVC antypoślizgowa RONDO 42 o grubości 2 [mm], wywinięta na ściany na wysokość 100[mm].





Osielsko, dnia 14.06.2011 r.
                                                                                            Zainteresowani Wykonawcy
 
Dotyczy: Dostawa i montaż zaplecza kontenerowego dla boiska w Niemczu przy ul. Czesława Miłosza, Gmina Osielsko.
 

Nr sprawy: 271.D.1.2011
W związku z zapytaniami Wykonawców Zamawiający składa następujące wyjaśnienia:
 
 Czy zamawiający dopuszcza wymiary zewnętrzne modułu 6055x2435x2970?
Odpowiedź
Zamawiający w ogłoszeniu podał przybliżone wymiary zewnętrzne 6060x2440x2850mm. W związku z powyższym dopuszcza tolerancję wymiarową modułu +/- 25 mm.
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie w konstrukcji kształtowników otwartych?
Odpowiedź
Tak. W przypadku zastosowania kształtowników otwartych grubość ścianki kształtownika ma spełniać wymagania SIWZ. Do oferty należy dołączyć wzór deklaracji zgodności i przedstawić rysunki kontenera.
Czy zamawiający dopuszcza wykonanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych z płyty warstwowej (w systemie: blacha lakierowana, wełna mineralna 80mm, blacha lakierowana)?
Odpowiedź
Tak ścianki działowe mogą być wykonane z płyty warstwowej.
Czy zamawiający dopuszcza wykonanie ścian zewnętrznych w kolorze RAL 6020 (ciemna zieleń) a wewnętrznych RAL 9002 lub RAL 9010?
Odpowiedź
Zamawiający podtrzymuje kolorystykę ścian zewnętrznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza wykonanie również ścian wewnętrznych w kolorze RAL 9002 lub RAL 9010.
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie konstrukcji dachu w systemie:
- blachą ocynkowaną grubości 0,7 [mm]
- płyta Durelis V313 o grubości 10 [mm],
- wełna mineralna grubości 100 [mm]
- blacha ocynkowana lakierowaną w układzie kasetowym?
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza proponowaną konstrukcję poszycia dachowego.
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie konstrukcji podłogi w systemie:
zaczynając od dołu:
- blacha trapezowa T6,
- wełna mineralna grubości 100 [mm],
- płyta Durelis V313 o grubości 22 [mm]
- wykładzina PVC antypoślizgowa RONDO 42 o grubości 2 [mm], wywinięta na ściany na wysokość 100[mm]
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza proponowaną konstrukcję podłogi
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie okien o wymiarach:
- 865x535 U
- 1165x535 U
- 1165x1135 RU
wraz z roletami zewnętrznymi wyposażonymi w klikstopy?
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza zastosowanie proponowanej stolarki okiennej.
Stolarkę należy wyposażyć w rolety zewnętrzne.
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie w pomieszczeniach sanitarnych i szatni oświetlenia hermetycznego typu Mariner oraz w pomieszczeniu biurowym dwóch lamp typu Raster (4x18W)?
Odpowiedź
Zamawiający dopuszcza proponowany typ oświetlenia. W pomieszczeniach mokrych należy zastosować oprawy i osprzęt hermetyczny IP44.
Czy zamawiający dopuszcza osadzenie budynku na bloczkach betonowych?
Odpowiedź
Tak. Budynek ten jest obiektem tymczasowym, w związku z powyższym może zostać posadowiony na bloczkach fundametowych.
Czy w gestii Wykonawcy (w ramach zadania) należy podpięcie wew. instalacji wod-kan i elektrycznych do sieci zewnętrznych?
Odpowiedź
Nie. Przyłączenie budynku do sieci nie jest objęte zamówieniem.
W zakres zadania wchodzi również wykonanie fundamentów betonowych pod budynek, czy w związku z tym Zamawiający dysponuje projektem posadowienia kontenerów (rzut fundamentów), czy należy przewidzieć usługę geodety w zakresie wytyczenia terenu pod montaż zaplecza.
Odpowiedź
Przedmiot zamówienia obejmuje montaż budynku tymczasowego na fundamentach zaproponowanych przez firmę dostawczą. Fundament musi zapewnić nośność dla konstrukcji budynku, w ten sposób aby nie następowało osiadanie budynku. Zamawiający nie posiada rysunku fundamentu. W ofercie nie obejmuje kosztów obsługi geodezyjnej.
Jeśli Zamawiający dysponuję mapką zasadniczą z naniesioną lokalizacją zaplecza, proszę o jej przedstawienie.
Odpowiedź
Zamawiający dysponuje mapą sytuacyjno- wysokościową bez wrysowanej lokalizacji zaplecza tymczasowego. Lokalizacja budynku przewidziana jest w miejscu dla którego jest dostęp dla środka transportowego i rozładunkowego.
 


                                      
                                                                                     Osielsko, dnia 1 lipca 2011 r.
IiZP 271.D.1.2011
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Dostawę i montaż zaplecza kontenerowego dla boiska w Niemczu przy ul. Czesława Miłosza, Gmina Osielsko.
 
W dniu 17 czerwca 2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 
I a . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
„Konstrukcje” Sp. z o.o.
Ul. Wałowa 34
33-100 Tarnów
Cena brutto: 49.815,00 zł
Uzasadnienie wyboru:
 
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
„Kaja” Bogdan Bańczyk
Ul. Pokoju 2
43-190 Mikołów
Oferta nr 2
„Konstrukcje” Sp. z o.o.
Ul. Wałowa 34
33-100 Tarnów
Oferta 3
Tramp-Trail Sp. z o.o.
Ul. Kaszubska 18
76-200 Słupsk
Oferta 4
Moduł System Serwis Sp. z o.o.
Ul. Zglenickiego 42
09-411 Płock
Oferta 5
„Bamor” Sp. z o.o.
Ul. Jedności Narodowej 21
72-315 Resko
 
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (suma punktów w kryterium cena) :
            
Nr oferty  Punktacja
1              96
2              100  
3              70
4              80
5              94
 
 
II . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie  odrzucono  żadnej oferty
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Załączniki

siwz doc, 273 kB
SST doc, 44 kB

Powiadom znajomego