W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Kącik, Nowa w m. Maksymilianowo. Budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Brzozowej w m. Osielsko. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Lazurowej w m. Osielsko. Budowa sieci wodociągowej ul. Prodnia w m. Jarużyn.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Kącik, Nowa w m. Maksymilianowo. Budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Brzozowej w m. Osielsko. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Lazurowej w m. Osielsko. Budowa sieci wodociągowej ul. Prodnia w m. Jarużyn.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GZK.7.2011
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w treści ogłoszenia
Osielsko: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Kącik, Nowa w m. Maksymilianowo. Budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Brzozowej w m. Osielsko. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Lazurowej w m. Osielsko. Budowa sieci wodociągowej ul. Prodnia w m. Jarużyn.
Numer ogłoszenia: 134587 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 328 26 00, faks 52 328 26 01. Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Kącik, Nowa w m. Maksymilianowo. Budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Brzozowej w m. Osielsko. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Lazurowej w m. Osielsko. Budowa sieci wodociągowej ul. Prodnia w m. Jarużyn.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane zad.1 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Kącik, Nowa w m. Maksymilianowo: - sieć kanalizacyjna grawitacyjna PCVØ200 - 3,5 m - sieć kanalizacyjna ciśnieniowa PEØ63 - 131,0 m - sieć kanalizacyjna ciśnieniowa PEØ50 - 73,5m - przykanaliki kanalizacji ciśnieniowej PEØ40 - 86,0m tj. 16 szt. zad.2 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Brzozowej w m. Żołędowo: - sieć wodociągowa PVCØ90 - 321,0 m - sieć kanalizacyjna grawitacyjna PVCØ200 - 213,0 m - sieć kanalizacyjna ciśnieniowa PEØ90 - 115,0 m - przykanaliki kanalizacji grawitacyjnej PVCØ160 - 52,0 m tj. 10 szt. - przykanaliki kanalizacji ciśnieniowej PEØ40 - 18,0 m tj. 4 szt. zad.3 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Lazurowej w m. Osielsko: - sieć wodociągowa PVCØ110 - 308,0 m - siec kanalizacyjna ciśnieniowej PEØ90 - 168,0m - przykanaliki PEØ40 - 46,0 m tj. szt. 8 zad.4 Budowa sieci wodociągowej ul. Prodnia w m. Jarużyn: - sieć wodociągowa PCVØ90 - 357,0 m Uwagi: 1. Obsługa geodezyjna oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza należy do Wykonawcy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zadania w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu. 3. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 7 dni od podpisania umowy. 4. Rozpoczęcie robót należy zgłosić na dwa dni przed planowanym terminem i uzgodnić z Gminnym Zakładem Komunalnym w zakresie odbioru oznakowania robót i miejsca odwozu urobku na odkład, co należy potwierdzić notatką służbową. 5. Wykonawca zapewni w godzinach wykonywania prac budowlanych obecność na placu budowy Kierownika Budowy lub innej osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym, np. Kierownika Robót lub majstra. 6. Wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Na wszystkie materiały, przed ich wbudowaniem należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru wymagane orzeczenia, atesty oraz deklaracje zgodności, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz uzyskać zgodę na ich wbudowanie przez Inwestora i Inspektora Nadzoru potwierdzone wpisem do dziennika budowy.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZgodnie z art.67 Pzp II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium dla przedmiotu zamówienia - 4000,00 zł Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 pkt. 6 ustawy PZP. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza prosimy o wpłatę na konto: 51 8142 1033 0002 8105 3000 0005. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykaz wykonanych, robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 4 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę). W wykazie należy zawrzeć, co najmniej 1 robotę o długości sieci 3 km, wodociągowej lub kanalizacyjnej sanitarnej. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 5 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże bądź oświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień - uprawnienia budowlane w specjalności wodno kanalizacyjnej III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: koncesję, zezwolenie lub licencjęwykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonewykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamioświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertwykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertIII.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiany umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą , na potrzeby niniejszego warunku należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne: - o charakterze niezależnym od stron - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy - którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej Stronie Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie skażenia. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, w tym również stawki podatku Vat. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).




IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


SIWZ
Maksymilianowo Kącik Nowa cz.1
Maksymilianowo Kącik Nowa cz.2
Żołędowo Brzozowa cz.1
Żołędowo Brzozowa cz.2
Osielsko Lazurowa cz.1
Osielsko Lazurowa cz.2
Osielsko Lazurowa cz.3
Jarużyn Prodnia cz.1
Jarużyn Prodnia cz.2


W związku zapytaniem do przetargu zamawiający odpowiada:
Pytanie.
W oparciu o Rozdział I pkt 8 SIWZ przedmiotowego zadania, prosimy o określenie wymaganego standardu armatury żeliwnej którą należy zastosować przy realizacji.

Odpowiedź.
Zgodnie z warunkami technicznymi załączonymi do dokumentacji projektowej należy zastosować następującą armaturę żeliwną:
1. Zasuwy równoprzelotowe, kołnierzowe miękko uszczelniane, z żeliwa sferoidalnego na ciśnienie PN 16.
2. Hydranty naziemne DN 80 z żeliwa sferoidalnego, PN 16 malowane farbą epoksydową lub proszkową z samoczynnym odwodnieniem.
3. Kształtki żeliwne wodociągowe sferoidalne malowane proszkowo lub epoksydowo na ciśnienie PN 10 i PN 16.      
4. Włączenie do sieci kanalizacyjnej przyłącza za pomocą obejmy gwintowanej do nawiercania na do rur PE/PCV  z GW 2” i zasuwą odcinająca DN 50 GW/GZ z obudową teleskopową. Obejma i zasuwa sferoidalne malowane farbą epoksydową lub trójnikiem
i zasuwą odcinającą j.w.



 
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 
dot. Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej
i ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek
w ul. Kącik, Nowa w m. Maksymilianowo.
 
Budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek w ul. Brzozowej w m. Osielsko.
 
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z przykanalikami do granicy działek
w ul. Lazurowej w m. Osielsko.
 
Budowa sieci wodociągowej ul. Prodnia w m. Jarużyn.
 
 
W dniu 26 maja 2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych. Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

1.   Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
 
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Sanitarnych „INŻBUD”
Andrzej i Robert Kortas Sp.j.
86-010 Koronowo ul.Kotomierska 17
 
Oferta wykonania zadania: 338 185,89 zł brutto
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu. Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt obliczonych w oparciu o ustalone kryteria.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
 
  2. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 
Oferta nr 1
KADA-BIS
Grupa Budowlana Sp. z o.o.
85-188 Bydgoszcz ul.Wydmy 3
Oferta uzyskała 87,85 pkt
Oferta nr 2
Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Spólka z o.o.
89-500 Tuchola ul.Świecka 68
Oferta uzyskała 64,97 pkt
 
Oferta nr 3
P.I.S.B.I. „POWOBUD”
Mirosław Powroźnik
85-046 Bydgoszcz  ul.Pomorska 39
Oferta uzyskała 50,29 pkt
 
Oferta nr 4
Zakład Instalacyjno-Sanitarny
Artur Gołebiewski
88-210 Dobre ul.Leśna 8
Oferta uzyskała 87,56 pkt
 
Oferta nr 5
„INFOTRANS”
Tomasz Głowacki
85-356 Bydgoszcz ul.Orna 82
Oferta uzyskała 55,76 pkt
 
Oferta nr 6
ROLLSTICK-TORUŃ Spółka z o.o.
87-100 Toruń ul.Wschodnia 34
Oferta uzyskała 70,95 pkt
 
Oferta nr 7
PROJPRZEM S.A.
85-029 Bydgoszcz ul.Bernardyńska 13
Oferta uzyskała 26,95 pkt
 
Oferta nr 8
 Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Sanitarnych „INŻBUD”
 Andrzej i Robert Kortas Sp.j.
 86-010 Koronowo ul.Kotomierska 17
 Oferta uzyskała 100 pkt
 
Oferta nr 9
MAX-INSTAL
Jarosław Woźniak
87-100 Toruń ul.Widok 13/18
Oferta uzyskała 80,87 pkt
 
 
 
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

Od rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
 



Załączniki

SIWZ doc, 250 kB

Powiadom znajomego