W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Wykonanie projektów drogowych i wodno-kanalizacyjnych w Gminie Osielsko w 2011 r.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie projektów drogowych i wodno-kanalizacyjnych w Gminie Osielsko w 2011 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.U.5.2011
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów z art.11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie przetargu
Osielsko: Przetarg nieograniczony na: Wykonanie projektów drogowych i wodno-kanalizacyjnych w Gminie Osielsko w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 123029 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: Wykonanie projektów drogowych i wodno-kanalizacyjnych w Gminie Osielsko w 2011 r.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów drogowych i wodno-kanalizacyjnych w Gminie Osielsko w 2011 r.
Część 1. Dokumentacja projektowa ulicy Olszynki w Niemczu
Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę jezdni z kostki betonowej o szerokości 6,00 wraz z chodnikiem jednostronnym, wjazdami i oświetleniem ulicznym na odcinku od ul. Matejki do ul. Słowackiego o długości około 700 mb z sięgaczem o szerokości 5,00 m o długości około 50 mb.. Kategoria ruchu KR3. Konieczność zastosowania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w celu pozyskania terenu pod pas drogowy. Obszar, na którym zlokalizowane są ulice jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu.
Część 2. Dokumentacja projektowa ulic: Kruszyny i Dzikiej Róży w Osielsku
Zadanie 2.1 Ulica Kruszyny Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę jezdni z kostki betonowej o szerokości 5,00 m wraz z wjazdami i oświetleniem ulicznym na odcinku o długości około 300 mb. Kategoria ruchu KR2. Obszar na którym zlokalizowane są ulice jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu.
Zadanie 2.2 Ulica Dzikiej Róży Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę jezdni z kostki betonowej o szerokości 5,00 m wraz z wjazdami i oświetleniem ulicznym na odcinku o długości około 400 mb. Kategoria ruchu KR2. Obszar na którym zlokalizowane są ulice jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu.
Zadanie 2.3. Dokumentacja projektowa ulicy Bałtyckiej w Osielsku
Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę jezdni z betonu asfaltowego, doprowadzenie do szerokości 6,00 m wraz z chodnikiem jednostronnym, wjazdami i oświetleniem ulicznym na odcinku o długości około 950 mb. Kategoria ruchu KR3. Konieczność zastosowania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w celu pozyskania terenu pod pas drogowy.
Obszar, na którym zlokalizowane są ulice jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu.
Część 3. Dokumentacja projektowa ulicy Głównej w Maksymilianowie
Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę jezdni z betonu asfaltowego, doprowadzenie do szerokości 5,00 - 6,00 m wraz z chodnikiem jednostronnym i wjazdami na odcinku o długości około 600 mb. Kategoria ruchu KR3. Konieczność zastosowania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w celu pozyskania terenu pod pas drogowy.
Obszar, na którym zlokalizowane są ulice jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu.
Część 4. Dokumentacja projektowa ulicy Krakowskiej w Jarużynie
Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę jezdni z betonu asfaltowego- doprowadzenie do szerokości 6,00 m wraz z chodnikiem jednostronnym, wjazdami i oświetleniem ulicznym na odcinku o długości około 1900 mb. W związku z przepisami prawa budowlanego, w ramach zadania należy zaprojektować w pasie drogowym kanał technologiczny. Kategoria ruchu KR3. Konieczność zastosowania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w celu pozyskania terenu pod pas drogowy.
Obszar, na którym zlokalizowane są ulice jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu.
Część 5. Dokumentacja projektowa ulicy Parowy w Osielsku
Opracowanie dwóch koncepcji budowy połączenia ul. Parowy od działki nr 685/5 do 785. Koncepcje muszą przedstawiać konieczne do zastosowania rozwiązania techniczne, wstępną kalkulację kosztów budowy oraz niezbędną do pozyskania powierzchnię gruntu pod budowę drogi. Po wybraniu przez Zamawiającego jednego z rozwiązań należy wykonać dokumentację projektową. Kategoria ruchu KR3, jezdnia o szer. 5,0 m. Konieczność zastosowania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w celu pozyskania terenu pod pas drogowy.

Część 6. Opracowanie dokumentacji projektowej wod-kan na terenie Gminy Osielsko w 2011 r.
Zadanie 6.1. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami zakończonymi studnią wodomierzową w ilości ok. 8 szt. w następującym zakresie: Niemcz - działka nr 130/60 - wodociąg - ok. 160,00 mb
Zadanie 6.2. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową wraz z przyłączami zakończonymi studnią wodomierzową w ilości ok. 12 szt. oraz sieć kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Niemcz - ul. Kowalskiego - wodociąg - ok. 230,0 mb - kanalizacja - ok. 230,0 mb

Zadanie 6.3. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową wraz z przyłączem zakończonym studnią wodomierzową oraz sieć kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Niemcz - ul. Olszynki - wodociąg - ok. 175,0 mb - kanalizacja - ok. 170,0 mb
Zadanie 6.4. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową wraz z przyłączami zakończonymi studnią wodomierzową w ilości ok. 4 szt. w następującym zakresie: Jarużyn - rejon działek 117/4 - 117/10 - wodociąg - ok.190,0 mb

Zadanie 6.5. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami zakończonymi studnią wodomierzową w ilości ok. 5 szt. w następującym zakresie: Jarużyn - działka nr 26 - wodociąg - ok. 180,0 mb


Zadanie 6.6. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową wraz z przyłączami zakończonymi studnią wodomierzową w ilości ok. 6 szt. oraz sieć kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Osielsko - rejon ul. Botanicznej - wodociąg - 250,0 mb - kanalizacja - 250,0 mb

Zadanie 6.7. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową wraz z przyłączami zakończonymi studnią wodomierzową w ilości ok. 29 szt. oraz sieć kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Osielsko - ul. Leśna - wodociąg - 1 215,00 mb - kanalizacja - 1 385,00 mb. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZgodnie z art.67 ustawy prawo zamówień publicznych II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.40.00-1, 71.32.00.00-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem wykonania przynajmniej dwóch projektów dróg oraz wodociągu i kanalizacji, które swoim zakresem odpowiadają przedmiotowi niniejszego zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz oraz przedstawić dokumenty potwierdzające, że prace projektowe zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę robót budowlanych) III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, po jednej na każdą branżę, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za realizację przedmiotu zamówienia), posiadają uprawnienia do projektowania wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - sieci wodno kanalizacyjnej cz. 6 - elektrycznej- cz. 1,2,4 - drogowa- cz.1,2,3,4,5 Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, po jednej na każdą branżę, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za realizację przedmiotu zamówienia), posiadają uprawnienia do projektowania wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - sieci wodno kanalizacyjnej cz. 6 - elektrycznej- cz. 1,2,4 - drogowa- cz.1,2,3,4,5 Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: a) Wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycieopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty referencje III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. a) w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy, spowodowanym siłą wyższą bądź innymi przyczynami natury obiektywnej związanymi z obowiązkiem uzyskania odpowiednich zezwoleń lub decyzji, których przy wykazaniu należytej staranności po stronie wykonawcy, nie udało się uzyskać w terminie. b) w zakresie podwykonawstwa c) zmiany stawki podatku VAT, w związku ze zmianą obowiązujących przepisów w tym zakresie. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzonych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. a) w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy, spowodowanym siłą wyższą bądź innymi przyczynami natury obiektywnej związanymi z obowiązkiem uzyskania odpowiednich zezwoleń lub decyzji, których przy wykazaniu należytej staranności po stronie wykonawcy, nie udało się uzyskać w terminie. b) w zakresie podwykonawstwa 2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzonych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Dokumentacja projektowa ulicy Olszynki w Niemczu
Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę jezdni z kostki betonowej o szerokości 6,00 wraz z chodnikiem jednostronnym, wjazdami i oświetleniem ulicznym na odcinku od ul. Matejki do ul. Słowackiego o długości około 700 mb z sięgaczem o szerokości 5,00 m o długości około 50 mb.. Kategoria ruchu KR3. Konieczność zastosowania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w celu pozyskania terenu pod pas drogowy. Obszar, na którym zlokalizowane są ulice jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Dokumentacja projektowa ulic: Kruszyny i Dzikiej Róży w Osielsku
Zadanie 2.1 Ulica Kruszyny Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę jezdni z kostki betonowej o szerokości 5,00 m wraz z wjazdami i oświetleniem ulicznym na odcinku o długości około 300 mb. Kategoria ruchu KR2. Obszar na którym zlokalizowane są ulice jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu.
Zadanie 2.2 Ulica Dzikiej Róży Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę jezdni z kostki betonowej o szerokości 5,00 m wraz z wjazdami i oświetleniem ulicznym na odcinku o długości około 400 mb. Kategoria ruchu KR2. Obszar na którym zlokalizowane są ulice jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu.
Zadanie 2.3. Dokumentacja projektowa ulicy Bałtyckiej w Osielsku
Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę jezdni z betonu asfaltowego, doprowadzenie do szerokości 6,00 m wraz z chodnikiem jednostronnym, wjazdami i oświetleniem ulicznym na odcinku o długości około 950 mb. Kategoria ruchu KR3. Konieczność zastosowania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w celu pozyskania terenu pod pas drogowy.
Obszar, na którym zlokalizowane są ulice jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3. Dokumentacja projektowa ulicy Głównej w Maksymilianowie
Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę jezdni z betonu asfaltowego, doprowadzenie do szerokości 5,00 - 6,00 m wraz z chodnikiem jednostronnym i wjazdami na odcinku o długości około 600 mb. Kategoria ruchu KR3. Konieczność zastosowania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w celu pozyskania terenu pod pas drogowy.
Obszar, na którym zlokalizowane są ulice jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4. Dokumentacja projektowa ulicy Krakowskiej w Jarużynie
Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę jezdni z betonu asfaltowego- doprowadzenie do szerokości 6,00 m wraz z chodnikiem jednostronnym, wjazdami i oświetleniem ulicznym na odcinku o długości około 1900 mb. W związku z przepisami prawa budowlanego, w ramach zadania należy zaprojektować w pasie drogowym kanał technologiczny. Kategoria ruchu KR3. Konieczność zastosowania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w celu pozyskania terenu pod pas drogowy.
Obszar, na którym zlokalizowane są ulice jest objęty miejscowym planem zagospodarowania terenu..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5. Dokumentacja projektowa ulicy Parowy w Osielsku
Opracowanie dwóch koncepcji budowy połączenia ul. Parowy od działki nr 685/5 do 785. Koncepcje muszą przedstawiać konieczne do zastosowania rozwiązania techniczne, wstępną kalkulację kosztów budowy oraz niezbędną do pozyskania powierzchnię gruntu pod budowę drogi. Po wybraniu przez Zamawiającego jednego z rozwiązań należy wykonać dokumentację projektową. Kategoria ruchu KR3, jezdnia o szer. 5,0 m. Konieczność zastosowania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w celu pozyskania terenu pod pas drogowy..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6. Opracowanie dokumentacji projektowej wod-kan na terenie Gminy Osielsko w 2011 r.
Zadanie 6.1. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami zakończonymi studnią wodomierzową w ilości ok. 8 szt. w następującym zakresie: Niemcz - działka nr 130/60 - wodociąg - ok. 160,00 mb
Zadanie 6.2. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową wraz z przyłączami zakończonymi studnią wodomierzową w ilości ok. 12 szt. oraz sieć kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Niemcz - ul. Kowalskiego - wodociąg - ok. 230,0 mb - kanalizacja - ok. 230,0 mb

Zadanie 6.3. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową wraz z przyłączem zakończonym studnią wodomierzową oraz sieć kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Niemcz - ul. Olszynki - wodociąg - ok. 175,0 mb - kanalizacja - ok. 170,0 mb
Zadanie 6.4. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową wraz z przyłączami zakończonymi studnią wodomierzową w ilości ok. 4 szt. w następującym zakresie: Jarużyn - rejon działek 117/4 - 117/10 - wodociąg - ok.190,0 mb

Zadanie 6.5. Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami zakończonymi studnią wodomierzową w ilości ok. 5 szt. w następującym zakresie: Jarużyn - działka nr 26 - wodociąg - ok. 180,0 mb


Zadanie 6.6. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową wraz z przyłączami zakończonymi studnią wodomierzową w ilości ok. 6 szt. oraz sieć kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Osielsko - rejon ul. Botanicznej - wodociąg - 250,0 mb - kanalizacja - 250,0 mb


Zadanie 6.7. Opracowanie dokumentacji projektowej na sieć wodociągową wraz z przyłączami zakończonymi studnią wodomierzową w ilości ok. 29 szt. oraz sieć kanalizacyjną wraz z przykanalikami do granic działek w następującym zakresie: Osielsko - ul. Leśna - wodociąg - 1 215,00 mb - kanalizacja - 1 385,00 mb.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




siwz
Odpowiedź na zapytanie Wykonawcy
Odpowiedź na zapytanie Wykonawcy II


 
                                                                                                            Osielsko, dnia 24 maja 2011 r.
IiZP 271.U.5.2011
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Wykonanie projektów drogowych i wodno-kanalizacyjnych w Gminie Osielsko w 2011 r.
 
W dniu 10 maja 2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 
I a . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  w zakresie części 1 firmy:
Agador s.c. K. Żarkow, E. Żarkow,
ul. Tucholska 7/55
85-165 Bydgoszcz
cz. 1-17.220,00 zł
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena w zakresie części 1, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
 
I b . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  w zakresie części 2 firmy:
Agador s.c. K. Żarkow, E. Żarkow,
ul. Tucholska 7/55
85-165 Bydgoszcz
cz. 2 - 43.050,00 zł
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena w zakresie części 2, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
 
I c . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  w zakresie części 3 firmy:
Biuro Inżynierii Drogowej s.c. A. Szczuraszek-Kostencka, P. Szczuraszek,
ul. Rekinowa 27/2,  85-435 Bydgoszcz,
cz. 3 – 13.653,00 zł
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena w zakresie części 3, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
 
I d. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  w zakresie części 4 firmy:
Zakład Usług Technicznych i Reklamowych MP, mgr inż. Piotr Milik, ul. H. Sienkiewicza 31, 89-200 Szubin, 
cz.4- 36.408,00 zł
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena w zakresie części 4, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
 
 
I e. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  w zakresie części 5 firmy:
NAP Projekt s.c. Michał Kruger, Rafał Tomczak,
Objezierze 27/5, 64-600 Oborniki,
Cz. 5- 16.236,00 zł
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena w zakresie części 5, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
 
 
I f. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  w zakresie części 6 firmy:
Prokan Piotr Siekierkowski
ul. Przemysłowa 8, 85-758 Bydgoszcz
Cz. 6-43.037,00 zł 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena w zakresie części 6, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
 
 
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
PE Polska Sp. z o.o., Al. Grunwaldzka 417 lok.107, 80-309  Gdańsk
Oferta nr 2
NAP Projekt s.c. Michał Kruger, Rafał Tomczak, Objezierze 27/5, 64-600 Oborniki
Oferta nr 3
Zakład Usług Technicznych Probudin Sp. z o.o., ul. Hetmańska 28, 85-039 Bydgoszcz
Oferta nr 4
Biuro Projektowe D-9 Krzysztof Nadany, ul. Giermków 55 lok.1, 04-491 Warszawa
Oferta nr 5
KFG Design Filip Grzelak, ul. Czapla 21 m.89, 61-623 Poznań
Oferta nr 6
KP Projekt Pracownia Projektowa sieci, instalacji wod-kan, c.o., wentylacji i gazowych mgr inż. Katarzyna Paszkowska , ul. Chodkiewicza 24/17, 85-064 Bydgoszcz
Oferta nr 7
Kontrakt Sp. z o.o. Biuro Projektowo-Konsultingowe, ul. Beethovena 115, 80-171 Gdańsk
Oferta nr 8
Pracownia Projektowa  Wodokan, ul. Wrzosowa 1, 84-240 Reda
Oferta nr 9
Kazimierz Chojnacki Doradztwo i Projektowanie drogowe, ul. Wyspowa 15, 85-435 Bydgoszcz
Oferta nr 10
Zakład Usług Technicznych i Reklamowych MP, mgr inż. Piotr Milik, ul. H. Sienkiewicza 31, 89-200 Szubin
Oferta nr 11
Biuro  Projektowania  i Nadzoru Budowlanego Maciej  Daniel, ul. Wyspiańskiego 
18, 86-300 Grudziądz
Oferta nr 12
Biuro Inżynierii Drogowej s.c. A. Szczuraszek-Kostencka, P. Szczuraszek, ul. Rekinowa 27/2,  85-435 Bydgoszcz
Oferta nr 13
Agador s.c. K. Żarkow, E. Żarkow, ul. Tucholska 7/55, 85-165 Bydgoszcz
Oferta nr 14
Pracownie Inżynierskie Socha, ul. Karola Chodkiewicza 15, 85-065 Bydgoszcz
Oferta nr 15
EkoWodrol Sp. z o.o., ul. Słowiańska 13, 75-846 Koszalin
Oferta nr 16
Prokan Piotr Siekierkowski, ul. Przemysłowa 8, 85-758 Bydgoszcz
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (suma punktów w kryterium cena i termin) :
            
Nr oferty        Część 1          Część 2        Część 3      Część 4       Część 5          Część 6
1             Wykluczony          Wykluczony   Wykluczony  Wykluczony wykluczony   wykluczony
2                  81                    85                91                83           100           nie złożono
3               nie złoż.              nie złoż.      nie złoż.         nie złoż.  nie złożono      99
4                45                      72                47                 60             52           nie złoż.
5                56                     69                 56                 66             73            nie złoż.
6          nie złożono        nie złożono      nie złożono    nie złożono  nie złożono         87
7           61                         61                 49                 59             63                  70
8          nie złoż.           nie złoż.          nie złoż.          nie złoż.    nie złoż.               67
9           69                       92                   74                 85             30            nie złoż.
10         80                       75                   70                100             40           nie złoż.
11        nie złoż.           nie złoż.           nie złoż.        nie złoż.      nie złoż.           56
12        73                      82                 100                84               84             nie złoż.
13        100                    100                86                  78               33             nie złoż.
14            46                     82                  53                59               63                  89
15        nie złoż.             nie złoż.             nie złoż.         nie złoż.     nie złożono       88
16        nie złoż.             nie złoż.            nie złoż.          nie złoż.     nie złoż.           100
 
 
II . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie  odrzucono  żadnej oferty
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wykluczono jednego wykonawcę firmę:
PE Polska Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 19/23
80-236 Gdańsk
w zakresie części 1, części 2, części 3, części 4, części 5 i części 6 przetargu nieograniczonego
Uzasadnienie
Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP został wezwany do uzupełnienia brakujących dokumentów tj. zaświadczenia z ZUS i US, opłaconej polisy oc, oraz  wykazania się doświadczeniem i należytym wykonaniem  przynajmniej  dwóch projektów dróg oraz wodociągu i kanalizacji, które swoim zakresem odpowiadają przedmiotowi  zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz oraz przedstawienia przedstawienie referencji, rekomendacji, listów polecających, wystawionych przez odbiorców prac projektowych, potwierdzających, że prace projektowe zostały wykonane należycie. Zamawiający wezwał do wyjaśnienia rażąco niskiej w zakresie części 1,2,3,4,5 przetargu. Wykonawca w dniu 19 maja 2011 złożył  niekompletne dokumenty wymagane w postępowaniu przetargowym. Przede wszystkim  została uzupełniona brakująca polisa oc, jednakże nie przedstawiono dokumentu potwierdzającego jej opłacenie. Wykonawca na potwierdzenie doświadczenia nie przedstawił żadnej referencji, listu polecającego wystawionych przez odbiorcę  usługi a jedynie protokoły przekazania i faktury, co w ocenie Zamawiającego nie może zostać uwzględnione i mogłoby naruszać art. 7 ust.1 i ust. 3 ustawy PZP.  Ponadto Wykonawca nie przedstawił aktualnego zaświadczenia z ZUS wymaganego zgodnie z pkt. VI.9 siwz oraz zgodnie § 2 ust.1 pkt. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Zaświadczenie z ZUS zgodnie z rozporządzeniem o którym mowa powyżej ma potwierdzać, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzać, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument a właściwie informacja z ZUS przedstawiona przez Wykonawcę Zamawiającemu, nie jest zgodna z formą oraz nie zawiera treści określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009, przewidzianych dla zaświadczeń z ZUS.
W związku z licznymi brakami dokumentów wymaganych w postępowaniu przetargowym wykonawca został wykluczony z postępowania przetargowego.
 
 
 
 
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni
 
 
 
  Zamawiający informuje, że w zakresie części 5 umowa na realizacje zamówienia została podpisana z firmą Biuro Inżynierii Drogowej s.c. A. Szczuraszek-Kostencka, P. Szczuraszek, ul. Rekinowa 27/2,  85-435 Bydgoszcz za kwotę 19.188,00 zł brutto, z uwagi na odstapienie od podpisania umowy przez firmę NAP Projekt s.c. Michał Kruger, Rafał Tomczak, Objezierze 27/5, 64-600 Oborniki.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

siwz doc, 335 kB

Powiadom znajomego