W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowa ulicy Juliusza Słowackiego w Niemczu Gmina Osielsko w 2011 r

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowa ulicy Juliusza Słowackiego w Niemczu Gmina Osielsko w 2011 r
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.B.1.2011
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów z art.11 ust. 8 PZP
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie przetargu
Osielsko: Budowa ulicy Juliusza Słowackiego w Niemczu Gmina Osielsko w 2011 r
Numer ogłoszenia: 84947 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Juliusza Słowackiego w Niemczu Gmina Osielsko w 2011 r. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Juliusza Słowackiego w Niemczu Gmina Osielsko - odcinek od km 0+680 do km 1+196,55 - od skrzyżowania z Alejami Adama Mickiewicza do ulicy Bydgoskiej. W zakresie zadania:
1. Budowa układu drogowego tj. jezdni wraz z chodnikami, ścieżkami rowerowymi, zatokami autobusowymi, parkingami, wyspami dzielącymi i wjazdami 2. Budowa skrzyżowania typu małe rondo Słowackiego-Bydgoska 3. Budowa skrzyżowania typu małe rondo Słowackiego-Matejki wg dokumentacji projektowej ul. Matejki na odcinku od km 0+266,40 do km 0+365,40 4. Budowa oświetlenia ulicznego na powyższym odcinku ul. Słowackiego 5. Przebudowa sieci telekomunikacyjnej TP S.A. oraz Netia 6. Przebudowa sieci gazowej średniego ciśnienia na skrzyżowaniu Bydgoska-Słowackiego 7. Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego na odcinku od km 0+680 do km 1+196,55

Uwagi: 1. Przed rozpoczęciem robót należy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy do zatwierdzenia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu. 3. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie 7 dni od podpisania umowy. 4. Rozpoczęcie robót należy zgłosić na dwa dni przed planowanym terminem i uzgodnić z Gminnym Zakładem Komunalnym w zakresie odbioru oznakowania robót i miejsca odwozu urobku na odkład, co należy potwierdzić notatką służbową. 5. Wykonawca zapewni w godzinach wykonywania prac budowlanych obecność na placu budowy Kierownika Budowy lub innej osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym, np. Kierownika Robót lub majstra. 6. Wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Na wszystkie materiały, przed ich wbudowaniem należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru wymagane orzeczenia, atesty oraz deklaracje zgodności, zgodne z obowiązującymi przepisami.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZgodnie z art.67 ustawy prawo zamówień publicznych. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium: 50.000,00 ( pięćdziesiąt tysięcy złotych) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości wskazanej przez Zamawiającego.
1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2010 Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy oddział w Osielsku Nr 96 8142 1033 0002 8248 2000 0007. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem przynajmniej jednej budowy lub przebudowy odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz oraz przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę robót budowlanych) Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - sieci wodno kanalizacyjnej i instalacji gazowych, - elektrycznej, Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - sieci wodno kanalizacyjnej i instalacji gazowych, - elektrycznej, Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a) Wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie niższą niż wartość zadeklarowana w ofercie, jako wartość wykonania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoneoświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńinformację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaWykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertwykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty Referencje III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia określające warunki takiej zmiany. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych, niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku a) zmiany kierownika budowy. b) zmiany sposobu płatności, w tym również zmiany numeru konta wykonawcy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pok.nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja ma być dofinansowana z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


siwz
branża drogowa cz.1
branża drog. cz.2
branża drog. cz.3
branża drog. cz.4
branż. drog.cz.5
branża elektryczne
budowlany cz.1
buwolany cz.2
org.ruchu
przeb.sieci gazowej cz.1
przeb.sieci gazowej cz.2
przeb.sieci gazowej cz.3
przebudowa sieci netia
przebudowa sieci tpsa
przedmiary
skrzyż. matejki cz.1
skrzyż. matejki cz.2
skrzyż. matejki cz.3
skrzyż. matejki cz.4
skrzyż. matejki cz.5
skrzyż. matejki cz.6
skrzyż. matejki cz.7
skrzyż. matejki cz.8
skrzyż. matejki cz.9
skrzyż. matejki cz.10

Informacja dla zainteresowanych wykonawców

Zamieszczony przedmiar dotyczy ulicy Matejki na odcinku  od km 0+266,00 do km 0+365,40.  W katalogu "Skrzyżowanie z ul. Matejki" błędnie zamieszczono przedmiar dla I etapu ul. Matejki, nie należy brać go pod uwagę. W poniedziałek 21.03.2011 r. zostaną zamieszczone brakujące przedmiary na organizacje ruchu i oświetlenie.

przedmiar dodatkowy


Kompletny zestaw przedmiarów oraz poprawiona szczegółowa specyfikacja techniczna dla ul.Matejki na odcinku  od km 0+266,00 do km 0+365,40.
przedmiar skrzyżowanie

przedmiar

Ogłoszenie nr 84947-2011 z dnia 2011-03-15 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Osielsko
Budowa ulicy Juliusza Słowackiego w Niemczu Gmina Osielsko - odcinek od km 0+680 do km 1+196,55 - od skrzyżowania z Alejami Adama Mickiewicza do ulicy Bydgoskiej. W zakresie zadania:
1. Budowa układu drogowego tj. jezdni wraz z chodnikami,...
Termin składania ofert: 2011-03-30 Numer ogłoszenia: 94899 - 2011; data zamieszczenia: 24.03.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 84947 - 2011 data 15.03.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, fax. 052 324 18 03.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.3.W ogłoszeniu jest: Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - sieci wodno kanalizacyjnej i instalacji gazowych, - elektrycznej, Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia..W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - instalacji gazowych, - elektrycznej, Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.. Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.W ogłoszeniu jest: 30.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat..W ogłoszeniu powinno być: 04.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat..


                                                                                          Zainteresowani Wykonawcy
IiZP 271.B.1.2011


W związku z zapytaniem  jednego z Wykonawców Zamawiający składa następujące wyjaśnienia do siwz .    
Pytanie 1. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał „się doświadczeniem przynajmniej jednej budowy lub przebudowy odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz…”. Czy Zamawiający uzna za warunek spełniony jeśli wykonawca wykaże, że wykonał przynajmniej jedną budowę lub przebudowę ulicy o nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych wraz z chodnikami, z zatokami, wjazdami z oświetleniem ulicznym, przebudową sieci telekomunikacyjnej? Natomiast przebudowę sieci gazowej udokumentuje w oddzielnym zadaniu?
Ad.1 Zamawiający informuje iż uzna warunek za spełniony jeśli wykaże, że wykonał  jedną budowę lub przebudowę ulicy o nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych wraz z chodnikami, z zatokami, wjazdami z oświetleniem ulicznym, przebudową sieci telekomunikacyjnej, natomiast sieć gazową można przedstawić w odrębnym zadaniu.
Pytanie 2. Proszę  o wyjaśnienie czy  konieczne jest wymaganie przez Zamawiającego kierownika robót sieci wodno kanalizacyjnych, ponieważ w opisie zadania oraz w załączonych przedmiarach nie ma robót w tym zakresie?
Ad.2. Zamawiający informuje iż wymagane są uprawnienia w zakresie branży instalacyjnej gazowej.


Zamieszczone poniżej  pliki zawierają uporządkowany zestaw wszystkich  przedmiarów dla całego zadania Budowa ulicy Juliusza Słowackiego w Niemczu Gmina Osielsko w 2011 r oraz zaktualizowaną SST dla skrzyżowania Matejki.

komplet przedmiarów cz.1
Komplet przedmiarów cz.2
komplet przedmiarów cz.3



Dotyczy przetargu nieograniczonego na: „Budowę ulicy Juliusza Słowackiego w Niemczu Gmina Osielsko w 2011 r.”
 
W związku z zapytaniem skierowanym do Zamawiającego zamieszczone zostały następujące odpowiedzi
Pyt. 1
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnika dla słupów oświetleniowych aluminiowych, stalowych na słupy oświetleniowe wykonane z innego materiału np. słupy oświetleniowe wykonane z kompozytów polimerowych  wzmacnianych włóknem węglowym. Ewentualne zastosowanie słupów kompozytowych nie podwyższy kosztów inwestycji, a przyniesie dodatkowe korzyści wynikające  z unikalnych cech i właściwości  materiału kompozytowego.
Odp. 1
Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych, o ile spełniają parametry sst.
Pyt.2
Branża elektryczna:
Proszę o jednoznaczne określenie ilości opraw i słupów oświetleniowych. W przedmiarze dotyczącym budowy ulicy Słowackiego jest 15 kpl lamp, zaś w dokumentacji projektowej (od ulicy Bydgoskiej do Mickiewicza z wyłączeniem ronda przy ul. Matejki) – 12 kompletów. Ponadto przedmiar dotyczący budowy oświetlenia na rondzie przy ul. Matejki zawiera montaż 8 kompletów lamp oświetleniowych – w dokumentacji projektowej (dot. budowy ulicy Słowackiego) występują 4 lampy, zaś w opracowaniu dotyczącym budowy ulicy Matejki – 2 lampy.
Proszę o jednoznaczne określenie, jakie ilości ująć w wycenie.
Odp. 2
W ramach zadania należy wybudować 15 lamp wg projektu ul Słowackiego o nr: 2/2, 2/3, 2/4, 2/4/1, 2/5, 2/5/1, 2/6, 2/7, 2/8, 2/9, 2/10, 2/11, 2/12, 2/12/1, 2/13 oraz
8 lamp z projektu ul. Matejki: kompletne lampy z fundamentem i linią kablową 1/4, 1/5,  oraz lampy  1/8, 1/9, 1/10, 1/11, 1/12, 1/13 - tylko słupy z oprawami i źródłem światła. Do załączonego przedmiaru należy doliczyć ułożenie lini kablowej na odcinku pomiędzy lampą 1/6 a 1/4.    
 



                                                                                      Osielsko, dnia 7 kwietnia 2011 r.
IiZP 271.B.1.2011
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Budowa ulicy Juliusza Słowackiego w Niemczu Gmina Osielsko w 2011 r
 
W dniu 4 kwietnia 2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 
I a . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  konsorcjum firm:
Lider Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Ul. Laskowicka 3
86-100 Świecie
Partner Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Affabre Sp. z o.o.
Ul. Inwalidów 1
85-727 Bydgoszcz 
Cena brutto: 2.066.439,99 zł
Uzasadnienie wyboru:
 
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 


W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Przedsiębiorstwo El-Kajo  Sp. z o.o.
Ul. T. Kościuszki 27
85 – 079 Bydgoszcz
Oferta nr 2 Eurovia Polska S.A.
Ul. Szwedzka 5, Bielany Wrocławskie
55-040 Kobierzyce
Oferta 3 Kombud Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Sp. z o.o.
Ul. Przemysłowa 27
85 – 758 Bydgoszcz
Oferta 4 Lider Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Ul. Laskowicka 3
86-100 Świecie
Partner Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Affabre Sp. z o.o.
Ul. Inwalidów 1
85-727 Bydgoszcz 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (suma punktów w kryterium cena i termin) :
            
Nr oferty          Cena
 1                   99,43
 2                   94,05
 3                   99,21
 4                    100
 
 
II . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie  odrzucono  żadnej oferty
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.
 
 

Załączniki

siwz doc, 305 kB
budowlany cz.1 rar, 4.77 MB
buwolany cz.2 rar, 232 kB
org.ruchu rar, 4.47 MB
przedmiary rar, 188 kB
przedmiar rar, 119 kB

Powiadom znajomego