W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych w roku 2011

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych w roku 2011
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271.3.2011
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie przetargu w treści
Osielsko: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych w roku 2011
Numer ogłoszenia: 77737 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych w roku 2011. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Nadzór inwestorski nad budową i przebudową dróg gminnych w roku 2011 dla następujących zadań:
1. Niemcz: a) Budowa Słowackiego II etap. 2. Osielsko: a) Orla b) Czereśniowa c) Budowa parkingu przy ul. Tuberozy d) Budowa odwodnienia ul. Jaworowej 3. Maksymilianowo: a) Polna b) Główna 4. Żołędowo: a) Klonowa 5. Niwy: a) Wilcze - ul. Sołecka 6. Jarużyn: a) Sołecka
Dla realizacji powyższego zdania inspektor musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz zapewnić udział osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej obejmującej sieci wodno-kanalizacyjne oraz gazowe dla zadań z punktu 1a oraz 2d.

Część 2. Nadzór inwestorski nad budową inwestycji w 2011 r.
1. Przebudowa ogrzewania w budynku mieszkalnym w Osielsku przy ul. Zatokowej 2. Monitoring miejsc publicznych, 3. budowa boiska przy szkole podstawowej w Maksymilianowie, 4. roboty budowlane na boisku baseballowym, 5. Przebudowa stadionu gminnego w Żołędowie.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychW przypadku zmiany budżetu w zakresie inwestycji nadzór zrealizowany zostanie na podstawie niniejszego zamówienia II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej, konstrukcyjno budowlanej, drogowej, wod-kan. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem, jak określono w ustawie z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane, Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten będzie oceniany na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz referencji III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca przedstawi osoby posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej, konstrukcyjno budowlanej, drogowej, wod-kan. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca przedstawi osoby posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej, konstrukcyjno budowlanej, drogowej, wod-kan. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten nie jest wymagany III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycieIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertIII.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty ReferencjeIII.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Referencje III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT oraz w przypadku zmiany umowy zamówienia podstawowego i dotyczyć może terminu realizacji zadania w przypadku przedłużenia terminu realizacji inwestycji. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pok. nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Nadzór inwestorski nad budową i przebudową dróg gminnych w roku 2011 dla następujących zadań:
1. Niemcz: a) Budowa Słowackiego II etap. 2. Osielsko: a) Orla b) Czereśniowa c) Budowa parkingu przy ul. Tuberozy d) Budowa odwodnienia ul. Jaworowej 3. Maksymilianowo: a) Polna b) Główna 4. Żołędowo: a) Klonowa 5. Niwy: a) Wilcze - ul. Sołecka 6. Jarużyn: a) Sołecka
Dla realizacji powyższego zdania inspektor musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz zapewnić udział osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej obejmującej sieci wodno-kanalizacyjne oraz gazowe dla zadań z punktu 1a oraz 2d..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Nadzór inwestorski nad budową inwestycji w 2011 r.

1. Przebudowa ogrzewania w budynku mieszkalnym w Osielsku przy ul. Zatokowej 2. Monitoring miejsc publicznych, 3. budowa boiska przy szkole podstawowej w Maksymilianowie, 4. roboty budowlane na boisku baseballowym, 5. Przebudowa stadionu gminnego w Żołędowie..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



siwz

Zamawiający informuje że zmieniona została treść formularza ofertowego.
siwz zmien. formularz



                                                                                               
                                                                                                  Osielsko, dnia 17 marca 2011 r.
IiZP 272.U.3.2011
 
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań inwestycyjnych w roku 2011
 
 
 
W dniu 17 marca 2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
Ia . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała  w zakresie części 1 ofertę firmy:
Zakład Usług Technicznych i Reklamowych MP
Ul. H. Sienkiewicza 31 
89-200 Szubin
cena 0,4 %  netto zadania inwestycyjnego
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.         
     
I b. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  firmy:
Przedsiębiorstwo Obsługi Budownictwa Pobud Sp. z o.o.
ul. A.G. Siedleckiego 14
85-868 Bydgoszcz
cena 0,98 %  netto zadania inwestycyjnego
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.               
 
 
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
 
Oferta 1 Walczak Projekt  Pracownia Projektowo-Konsultingowa ul. Świerkowa 5, 88-409 Żnin cz.1 1,8% ,
Oferta 2 Invest-Bud mgr. inż. Mariusz Piórkowski , 11-400Kętrzyn, Nowa Wieś Kętrzyńska 10a, cz. 2. 50.000,00 zł 
Oferta 3 Zakład Usług Technicznych i Reklamowych MP Milik Piotr, ul. Henryka Sienkiewicza 31, 89-200 Szubin, część 1- 0,4 %.
Oferta 4 Przedsiębiorstwo Organizacji Budownictwa Pobud Sp. z o.o., ul. A.G. Siedleckiego 14, 85-868 Bydgoszcz, część 1- 0,98 %, część 2- 0,98 %
Oferta 5 Firma Profil P.W. Marcin Bąkowski, ul. Jeziorna 40, 85-436 Bydgoszcz,  część 1-0,93 %
Oferta 6 Sun-Projekt Rafał Chomiuk 85-079 Bydgoszcz,, ul. Kościuszki 27, część 1-0,89 %, część 2-1,46%
Oferta 7 Jubana Polska ul. Grunwaldzka 18a, 85-236 Bydgoszcz, część 1- 1,1%,
 część 2- 1,1 %
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :
 
Nr oferty      Liczba pkt. w kryterium cena cz.1  Liczba pkt. w kryterium cena cz.2
  1                         36,36                                   Nie złożono
  2                      Nie złożono                              odrzucono
  3                         100                                       Nie złożono
  4                         40,81                                       100
  5                         43,01                                    Nie złożono
  6                         44,94                                       60,97
  7                         36,36                                       80,90
 
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  odrzuciła ofertę nr 2 firmy: 
Invest-Bud mgr. inż. Mariusz Piórkowski , Nowa Wieś Kętrzyńska 10a, ,11-400 Kętrzyn,
Uzasadnienie
Treść oferty jest niezgodna z formularzem ofertowym i nie da się jej poprawić w trybie art. 87  ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oferta  jest niezgodna ze siwz, w związku z powyższym oferta zostaje odrzucona.
 
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

siwz doc, 267 kB

Powiadom znajomego