W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko w 2011 r.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko w 2011 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 271/U/1/11
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie przetargu w treści
Osielsko: Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 41097 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko w 2011 r.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych - w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko.
Część 2.Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu ustalenia opłat adiacenckich od urządzeń infrastruktury technicznej dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko
Część 3. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości - na potrzeby wynikające z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz jej przepisów wykonawczych (z pominięciem wyceny na potrzeby opłat adiacenckich z tytułu podziału oraz od urządzeń infrastruktury technicznej), m.in.: sprzedaż nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, w tym lokali, sprzedaż nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste, zamiana, darowizna, przeniesienie własności nieruchomości, użytkowanie wieczyste, przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności, ustalanie pierwszej opłaty prawa użytkowania wieczystego z tytułu zbycia przed upływem 10 lat, aktualizacja opłat rocznych prawa użytkowania wieczystego, potwierdzenie aktualności operatów szacunkowych dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko.
Część 4. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości -opłata/ renta planistyczna. Wykonanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu ustalenia wysokości jednorazowej opłaty, określonej w art. 36, 37 i 63 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U z 2003r. Nr 80, poz. 717 ze zm.) dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Aktualne uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego pozwalające realizować zlecone zamówienie oraz III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę)Kryterium zostanie zweryfikowane według kategorii spełnia lub nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten nie jest wymagany. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wymagane uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego pozwalające realizować zlecone zamówienie. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Oświadczenie wykonawcy złożone w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycieopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Referencje III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:1 - Cena - 852 - termin - 15 IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu i wymagają zgody obu stron wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany. Zmiana postanowień może dotyczyć: - sposobu płatności - terminu - zmiany obowiązujących przepisów prawnych - wprowadzenia podwykonawcy. 3. W przypadku zaistnienia potrzeby wprowadzenia podwykonawcy, Wykonawca jest obowiązany w terminie 7 dni poinformować Zamawiającego i przedstawić umowę z podwykonawcą do akceptacji przez Zamawiającego. Jeżeli zamawiający w ciągu 5 dni od przedstawienia umowy do akceptacji nie zgłosi sprzeciwu, umowa ta staje się wiążącą. a) Płatności należne podwykonawcy regulowane będą przez Wykonawcę. b) W przypadku nie przedstawienia umów z podwykonawcą, Zamawiający zostanie zwolniony z odpowiedzialności solidarnej za roszczenia wynikające z umowy pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. c) Płatność należna Wykonawcy zostanie uregulowana po przedstawieniu dowodu zapłaty należnej podwykonawcy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul.Szosa Gdańska 55a 86-031 Osielsko pok.nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul.Szosa Gdańska 55a 86-031 Osielsko sekretariat I piętro, pok. 8. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych - w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - 852. Termin - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2.Wykonywanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu ustalenia opłat adiacenckich od urządzeń infrastruktury technicznej dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości - na potrzeby wynikające z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz jej przepisów wykonawczych (z pominięciem wyceny na potrzeby opłat adiacenckich z tytułu podziału oraz od urządzeń infrastruktury technicznej), m.in.: sprzedaż nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych, w tym lokali, sprzedaż nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste, zamiana, darowizna, przeniesienie własności nieruchomości, użytkowanie wieczyste, przekształcenie użytkowania wieczystego w prawo własności, ustalanie pierwszej opłaty prawa użytkowania wieczystego z tytułu zbycia przed upływem 10 lat, aktualizacja opłat rocznych prawa użytkowania wieczystego, potwierdzenie aktualności operatów szacunkowych dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - 852. Termin - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4. Wykonywanie usług wyceny nieruchomości -opłata/ renta planistyczna. Wykonanie usług wyceny nieruchomości w formie operatów szacunkowych w celu ustalenia wysokości jednorazowej opłaty, określonej w art. 36, 37 i 63 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U z 2003r. Nr 80, poz. 717 ze zm.) dla potrzeb Urzędu Gminy Osielsko..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - 852. Termin - 15


siwz



IiZP 272.U.1.2011
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Wykonanie usług wyceny nieruchomości dla Gminy Osielsko w 2011 r.
 
W dniu 14 lutego lutego 2011 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 
I a . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę w zakresie części pierwszej i drugiej firmy:
CZERLI Lidia Czerwińska
ul. Platynowa 1
85-445 Bydgoszcz
średnia cena brutto część 1 – 113,16  zł brutto
termin- 21 dni
średnia cena brutto część 2 – 184,50  zł brutto
termin – 21 dni
Uzasadnienie wyboru:  
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w zakresie części pierwszej i  drugiej – 95 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena i termin, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.   
 
 
I b. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę w zakresie części  trzeciej  firmy:
NOWAKOWSKI NIERUCHOMOŚCI
Andrzej Nowakowski
Ul. Aleja Planu 6-letniego 38/5
85-806 Bydgoszcz
średnia cena brutto część 3 –  206,18 zł brutto
termin- 14 dni
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w zakresie części trzeciej – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.               
           

I c . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę w zakresie części czwartej firmy:
HANNA ANTCZAK  RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY
ul. Nizinna 2, Tryszczyn
86-011 Wtelno
średnia cena brutto część 4 –  369,00  zł brutto
termin – 21 dni
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w zakresie części  czwartej – 95 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.               
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
FIRMA CZERLI
Lidia Czerwińska
średnia cena brutto część 1 – 113,16  zł brutto
średnia cena brutto część 2 – 184,50  zł brutto
średnia cena brutto część 3 – 223,64  zł  brutto
średnia cena brutto część 4 -  nie złożono oferty
termin -  21 dni
Oferta nr 2
HANNA ANTCZAK  RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY
ul. Nizinna 2, Tryszczyn
86-011 Wtelno
średnia cena brutto część 1 – 142,68   zł brutto
średnia cena brutto część 2 – nie złożono oferty
średnia cena brutto część 3 – nie złożono oferty
średnia cena brutto część 4 – 369,00   zł brutto
termin - 21 dni
Oferta 3
ATIP  OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI
Roman Pryłowski
ul. Pomorska 7/3a
85-046 Bydgoszcz
średnia cena brutto część 1 –  nie złożono oferty
średnia cena brutto część 2 –  201,37   zł brutto
średnia cena brutto część 3 –  354,46   zł brutto
średnia cena brutto część 4 – nie złożono oferty
termin - 28 dni
Oferta 4
NOWAKOWSKI NIERUCHOMOŚCI
Andrzej Nowakowski
Ul. Aleja Planu 6-letniego 38/5
85-806 Bydgoszcz
średnia cena brutto część 1 – 200,49  zł brutto
średnia cena brutto część 2 – 315,06  zł brutto
średnia cena brutto część 3 –  205,63 zł brutto
średnia cena brutto część 4 –  392,37 zł brutto
termin - 14 dni
 
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (suma punktów w kryterium cena i termin) :
            
Nr oferty Część 1 Część 2   Część  3   Część 4 1 95 95   88,15   nie złożono 2   82,41   nie złożono   nie złożono   95 3 nie złożono 85,38   56,81   nie złożono 4 62,97 64,78   100   94,94
 
 
II . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie  odrzucono  żadnej oferty
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

siwz doc, 436 kB

Powiadom znajomego