W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Usługa sprzątania obiektu Basenu GOSiR w Osielsku

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Usługa sprzątania obiektu Basenu GOSiR w Osielsku
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 272/1/11
Zamawiający Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie przetargu
Osielsko: Usługa sprzątania obiektu Basenu GOSiR w Osielsku
Numer ogłoszenia: 8040 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ).
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Osielsku , ul. Tuberozy 2, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 320 03 10, faks 52 320 03 09. Adres strony internetowej zamawiającego: www.gosir.osielsko.plAdres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.osielsko.pl www.gosir.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania obiektu Basenu GOSiR w Osielsku. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania obiektu Basenu GOSiR w Osielsku zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty okreslone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień publicznych. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. a) posiadają odpowiedni dokument rejestrowy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia ofert, czyli posiadają aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej bądź aktualny wypis z właściwego rejestru 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i przedstawią wykaz potwierdzający iż| b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usługi sprzątania basenów przez co najmniej 12 miesięcy, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) 3. Dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi 4. Dysponują lub będą dysponować odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia 5. Przedstawią informację o zastosowaniu odpowiednich środków chemicznych 6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością na kwotę minimum 150 000 zł 8. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 100 000 zł 9. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 10. posiadają zaświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek z ZUS i urzędu skarbowego wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia ofert z wyjątkiem wypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu 11. potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego tj: oświadczenie 12. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; np. certyfikat ISO 9001; 2008 III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i przedstawią wykaz potwierdzający iż| b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie O udzielenie zamówienia mogą starać się wykonawcy którzy potwierdzą iż: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usługi sprzątania basenów przez co najmniej 12 miesięcy, o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) Warunki będą oceniane wg kryteriów spełnia lu nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą starać się wykonawcy którzy: Dysponują lub będą dysponować odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia lu przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego gwaratnującego nalezyte wykonanie zamówienia( załącznik nr8), przedstawią informację o zastosowaniu odpowiednich środków ( załącznik nr9).Warunki będą oceniane wg kryteriów spełnia lu nie spełnia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą starać się wykonawcy którzy: Dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi.Wykonawca przedstawi wykaz osób którymi dysponuje lub bedzie dysponował w celu prawidłowej realizacji zamówienia ( załącznik nr 6). Warunki będą oceniane wg kryteriów spełnia lu nie spełnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W celu potwierdzenia, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na kwotę min. 150 000 zł informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Warunki będą oceniane wg kryteriów spełnia lu nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertwykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl www.gosir.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Osielsku ul.Tuberozy 2 86-031 Osielsko. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Osielsku/sekretariat ul.Tuberozy 2 86-031 Osielsko. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).




IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie siwzzałącznik nr 1załącznik 1b


Numer ogłoszenia: 27785 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 8040 - 2011 data 18.01.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Osielsku, ul. Tuberozy 2, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 320 03 10, fax. 52 320 03 09.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.1.W ogłoszeniu jest: 7. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością na kwotę minimum 150 000 zł.W ogłoszeniu powinno być: 7. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością.




WYJAŚNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO
 
Dotyczy przetargu: ,,Usługę sprzątania basenu Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji                       w Osielsku”.
 
W związku ze złożonymi   pytaniami Wykonawcy Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:
 
I.  Mając na uwadze przepis § 8  zawarty w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącym Załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwracamy się o zmianę o 50% wysokości kar umownych zastrzeżonych w powyższych przepisach.
            Podkreślić należy, że w doktrynie prawa zamówień publicznych oraz w aktualnym orzecznictwie Zespołów Arbitrów przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych ustanawianie przez zamawiającego w umowie rażąco wysokich kar umownych uznać należy bezwzględnie za naruszenie zasad zachowania uczciwej konkurencji wyrażonej w przepisie art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku, nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), które może być uzasadnioną podstawą do żądania unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy prawo zamówień publicznych z uwagi, iż postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Stanowisko powyższe znajduje pełne potwierdzenie m.in. wyroku Zespołu Arbitrów
z dnia 23 sierpnia 2007 r. sygn. akt: UZP/ZO/0-1030/07. Zważyć bowiem należy,
że kara umowna (odszkodowanie umowne) ze swojej istoty ma charakter wyłącznie odszkodowawczy i  kompensacyjny, a nie zaś prewencyjny. Ustalenie przez Zamawiającego zbyt wygórowanych kar umownych dla wykonawców stanowi zatem bezspornie rażące naruszenie prawa w zakresie równości stron umowy, co w konsekwencji prowadzi do sprzeczności celu takiej umowy z zasadami współżycia społecznego i skutkować winno bezwzględną nieważność czynności prawnej na podstawie przepisu art. 3531 k.c. w związku z art. 58 § 1 k.c. 
Odp. 1.
Kara umowna nazywana jest też odszkodowaniem umownym i może być traktowana jako surogat odszkodowania. Wzmacnia  pozycję wierzyciela i pełni funkcję dyscyplinującą wobec dłużnika. Jej zastrzeżenie w umowie jest o tyle korzystne dla wierzyciela, że nie musi on wykazywać istnienia szkody ani jej wysokości. Zamawiający wyraża zgodę na zmniejszenie kar umownych w następującym zakresie § 8 umowy, który otrzymuje brzmienie następujące.
 
1. Zamawiającemu przysługuje prawo do naliczenia kar umownych, o którym to naliczeniu Wykonawca zostanie poinformowany w pisemnym wezwaniu do wykonania lub właściwego wykonania Umowy. Kary umowne będą naliczane w następujących przypadkach:
a)                  za nieprzystąpienie do świadczenia usługi w danym dniu i jej niewykonanie, w wysokości 500,00 PLN za każdy rozpoczęty dzień, w którym usługi nie będą wykonywane,
b)                  za opóźnienie dłuższe niż 2 godziny w przystąpieniu do świadczenia usług w danym dniu, w wysokości 100,00 PLN za każdą rozpoczętą godzinę takiego opóźnienia,
c)                  w wysokości 200,00 PLN za każdy stwierdzony przez Zamawiającego, nie zgłoszony uprzednio Zamawiającemu, przypadek:
- braku (lub niewłaściwej ilości) maszyn służących wykonaniu usługi – uzgodnionych z zamawiającym,
- użytkowaniu przez Wykonawcę  (bez zgody Zamawiającego) maszyn starszych niż 5 lat,
- stosowaniu maszyn i środków innych niż uzgodniono z Zamawiającym.
d)                   odstąpienie od umowy w wysokości 5 tysięcy złotych
2.                  Prawo do naliczania kar umownych nie narusza prawa Zamawiającego do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
 
II. Czy Zamawiający umożliwi pracownikom Wykonawcy realizującym usługi porządkowo-czystościowe na obiekcie bezpłatne korzystanie z pomieszczeń należących do Zamawiającego? Jeżeli tak prosimy o dodanie do projektu umowy zapisu „Zamawiający umożliwi pracownikom Wykonawcy realizującym usługi porządkowo – czystościowe na obiekcie korzystanie z pomieszczeń należących do Zamawiającego”. Jeżeli nie prosimy o udostępnienie wzoru umowy najmu/dzierżawy pomieszczeń.
Odp. 2
Zamawiający informuje iż, udostępni pracownikom Wykonawcy realizującym usługi porządkowo-czystościowe bezpłatne korzystanie z pomieszczeń należących do Zamawiającego.
 
III. Zwracamy się z prośbą o modyfikacje rozdziału III pkt. 4 SIWZ na „opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia”, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym.
Odp. 3. Zamawiający informuje że, Wykonawca winien przedstawić  polisę oc  w przypad ku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

                                                                                        Osielsko, 02.02.2011.

OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 

Dot. przetargu nieograniczonego na: Usługę sprzątania basenu Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Osielsku”
 

W dniu 27 stycznia 2011 r. o godzinie 11:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 11:15.

I . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  firmy:
Impel Cleaning Sp. z o.o.
ul. Ślężna 118
53-111 Wrocław
cena brutto: 161.007,00 zł

Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.                
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Eco-Profesional s.c. R. Kugler, G. Wiśniewski ul. Łęczycka 8 85-737 Bydgoszcz
Oferta nr 2
Impel Cleaning Sp. z o. o. ul. Śnieżna 118 53-111 Wrocław
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :
Nr oferty      Liczba pkt. w kryterium cena
1. wykluczona
2  100
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wykluczono jednego wykonawcę
Eco Profesional s.c.
R. Kugler, G. Wiśniewski
ul. Łęczycka 8 85-737 Bydgoszcz
Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca został wykluczony z postępowania w związku z nie spełnieniem warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający w siwz zażądał aby wykonawca wykazał się doświadczeniem w zakresie wykonania 3 usług sprzątania basenu o powierzchni nie mniejszej niż 1000 metrów kwadratowych. Zamawiający wezwał zgodnie z art. 26 ust 3 i 4 ustawy prawo zamówień publicznych do wykazania posiadania doświadczenia określonego w siwz. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie wykazał się doświadczeniem o którym mowa w rozdziale III pkt 3b siwz ani też w ofercie nie wskazał podmiotów na których doświadczeniu i wiedzy mógłby polegać, w związku z powyższym Wykonawca został wykluczony a oferta odrzucona.
 
III. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.

O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni.

Załączniki

siwz doc, 238 kB

Powiadom znajomego