W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Dostawa ciągnika komunalnego z osprzętem dla potrzeb Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa ciągnika komunalnego z osprzętem dla potrzeb Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 3/GZK/2011
Zamawiający Gminny Zakład Komunalny
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
w treści ogłoszenia
Osielsko: Dostawa ciągnika komunalnego z osprzętem dla potrzeb Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie
Numer ogłoszenia: 11793 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Komunalny , Żołędowo, ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 328 26 00, faks 52 328 26 01. Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika komunalnego z osprzętem dla potrzeb Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ciągnik wraz z osprzętem CIĄGNIK Nowy Moc silnika od 36 do 40 KM silnik czterosuwowy, liczba cylindrów 4 rodzaj paliwa-olej napędowy napęd 4x4 masa max. bez osprzętu 1850 kg wymiary max. dł/szer/wys. 3600x1600x2400 (mm) ilość biegów przód/tył 16/8 układ hydrauliczny sterowany z kabiny: - udźwig podnośnika tył. 750 kg - udźwig podnośnika przedni 350 kg wałek odbioru mocy tył/przód kabina - ogrzewana z regulacją siły nadmuchu i temperatury - wentylacja szyb tył/przód - szyba tylna i dach-uchylne wyposażenie - przedni TUZ - sprężarka powietrza z instalacją sterowania hamulcami przyczep - reflektory halogenowe tył/przód - światło ostrzegawcze pulsujące PŁUG ODŚNIEŻNY pozycja pracy: 4 pozycje robocze dzielony (2 lemiesze prawy/lewy) szerokość robocza 1700÷2000mm masa pługu 250÷ 300 kg sterowanie hydrauliczne z kabiny ciągnika układ zawieszenia trójpunktowy przystosowany do ciągnika POSYPYWARKA ładowność do 300 kg pojemność 0,25m3 silnik hydrauliczny napędzany z układu hydraulicznego przystosowany do ciągnika. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.37.00.00-3. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny 86-031 Osielsko ul. Jastrzębia 62 Żołędowo. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).




IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ


ZAPYTANIE DO PRZETARGU

Pyt.1. "Czy dopuszczacie skrzynie biegów 8/4"
Odp. Zamawiający nie dopuszcza takiej skrzyni

Pyt.2. "Czy dopuszczacie skrzynie biegów 12/12"
Odp. Zamawiaczy nie dopuszcza takiej skrzyni



                                                                 Żołędowo, dnia  18.01.2011r.
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dostawa ciągnika komunalnego z osprzętem dla potrzeb Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie
Dnia 18.01.2011r. o godz. 10:00 upłynął termin składania ofert przetargowych. Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia kopert o godzinie 10:15.
Działając na podstawie art.92 ust.1 pkt.1 Pzp Zamawiający informuje, że Komisja Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę firmy:
Przedsiębiorstwo Handlu Sprzętem Rolniczym „AGROMA” Sp. z o.o.
89-400 Sępólno krajeńskie ul. Bojowników. o Wolność i Demokrację 15
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów- 100 pkt. obliczonych w oparciu o kryterium cena, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art.91 ust.1 Pzp oraz kodeks cywilny.
 
W prowadzonym postępowaniu złożono pięć  ofert:
Oferta nr 1
PPHU „SAD-OGRÓD”
Sławomir Dudek
99-440 Zduny, Nowe Zduny 82A
Cena brutto; 97 908,00 zł
Oferta uzyskała 91 pkt
Oferta nr 2
Raiffeisen Agro-Technika sp. z o.o.
ul.Bydgoska 41
86-061 Brzoza
Oferta odrzucona na podstawie art.89 ust 1 pkt 2
Oferta nr 3
Przedsiębiorstwo Handlu Sprzętem Rolniczym „AGROMA” Sp. z o.o.
ul. Bojowników. o Wolność i Demokrację 15
89-400 Sępólno krajeńskie
Cena brutto; 89 125,80 zł
Oferta uzyskała 100 pkt
Oferta nr 4
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe :” ROL-MECH”
 Krzysztof Modrzejewski
 ul.Parkowa 11
 88-320 Strzelno
Cena brutto; 89 790,00 zł
Oferta uzyskała 99 pkt
Oferta nr 5
Zakład Wielobranżowy „PHOBOS”
dr inż. Włodzimierz Ziętara
ul.Dębowa 1
86-031 Osielsko
Oferta odrzucona na podstawie art.89 ust 1 pkt 2
 
 
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu odrzucono dwie oferty.



Od rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni     
Proszę o potwierdzenie otrzymania pisma na nr fax 0-52 328 25 74 lub adres email: gzk-zoledowo@gzk-zoledowo.pl

Załączniki

SIWZ docx, 52 kB

Powiadom znajomego