W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Obsługa ratownicza basenu GOSiR przy ul. Tuberozy 2 w Osielsku

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Obsługa ratownicza basenu GOSiR przy ul. Tuberozy 2 w Osielsku
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy 75250000-3
Zamawiający Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Osielsku
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów z art. 11 ust. 8
Termin składania ofert
unieważnienie
unieważnienie przetargu nastąpiło ponieważ oferty przewyższają kwotę będącą do dyspozycji w budżecie na to zadanie
Osielsko: Przetarg nieograniczony na obsługa ratowniczą basenu GOSiR przy ul. Tuberozy 2 w Osielsku.
Numer ogłoszenia: 398570 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Osielsku , ul. Tuberozy 2, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 320 03 10, faks 52 320 03 09. Adres strony internetowej zamawiającego: www.gosir.osielsko.plAdres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na obsługa ratowniczą basenu GOSiR przy ul. Tuberozy 2 w Osielsku.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi ratowniczej basenu zlokalizowanego w Osielsku przy ul. Tuberozy 2 w Osielsku, w której skład wchodzą: - basen pływacki o wymiarach 25m x 12,5m, głębokości od 1,2m do 1,8m, z 6-cioma torami - jacuzzi (1 niecka), - zjeżdżalnia wodna - 52 metry. Szczegółowe wymagania oraz opis zakresu obowiązków związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 5 do niniejszego SIWZ.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.00.00-3. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych w przetargu prac i czynności; - posiadają niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - złożą dokumenty potwierdzające ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (kserokopia polisy) oraz zobowiążą się do zawarcia - przed podpisaniem umowy - dodatkowego ubezpieczenia uwzględniającego usługi ratownicze będące przedmiotem niniejszego postępowania - wymagane jest oświadczenie na ten temat, - zaakceptują, bez zastrzeżeń warunki podane w załączonym do specyfikacji wzorze umowy - wymagane jest oświadczenie na ten temat, - zapoznają się z zakresem obowiązków i wymaganiami postawionymi w Załączniku Nr 5 do niniejszego SIWZ i nie wniosą zastrzeżeń, a dodatkowo oświadczą, że cena oferty jest ceną ostateczną , warunkująca pełne wykonanie zamówienia - wymagane jest oświadczenie w tej sprawie, - wyrażą zgodę na odroczony termin płatności do 30 dni, licząc od dnia złożenia faktury u Zamawiającego; - zrealizują zamówienie w pożądanym terminie jak w rozdziale IV; - nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177). - zatrudnią osoby posiadające: kwalifikacje WOPR na stanowisko ratownika basenowego, kwalifikacje ratowników medycznych, oraz min 3 ratowników wchodzących w skład ekipy ratowniczej posiadać będzie kwalifikacje instruktora pływania.(załącznik nr 4) Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 4. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, zamawiający wymaga złożenia w ramach oferty, następujących oświadczeń i dokumentów: -Zaświadczenie o Wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, potwierdzone za zgodność odpisu z oryginałem ( każda strona) przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, wystawionego nie wcześniej niż 6 - miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dodatkowo : - spółki jawne i spółki cywilne - umowa spółki; - spółki z ograniczoną odpowiedzialnością - uchwała wspólników - dotycząca zadania objętego zamówieniem - uprawniająca do zaciągania zobowiązań oraz do świadczeń o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowa spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne ( art. 230 Kodeksu spółek handlowych); -Koncesje, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek . -Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i odbiorców ( oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - minimum 3 listów referencyjnych) - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie spełnienia warunku zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osób (imienny wykaz załogi ratowniczej) wraz z załączonymi referencjami, opisem doświadczeń zawodowych, posiadanych uprawnień itp. - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie spełnienia warunku zamawiający wymaga przedstawienia: - polisy lub innego dokumentu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu przewidzianego prawem, rozłożeniu zaległości na raty lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji z Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawionego nie wcześniej niż 3 - miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gosir.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Osielsku ul. Tuberozy 2, 86-031 Osielsko. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Osielsku ul.Tuberozy 2 86-031 Osielsko. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).




IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
  siwz

Numer ogłoszenia: 404870 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 398570 - 2010 data 07.12.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Osielsku, ul. Tuberozy 2, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 320 03 10, fax. 52 320 03 09.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2 i IV..W ogłoszeniu jest: zmiana dotyczy zapisu w SIWZ: Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2011r. - do 31.12.2011 r. zapis umowy w§ 4 było: Wszelkie przerwy technologiczne związane z funkcjonowaniem basenu będą zgłaszane przez Zamawiającego z co najmniej 14 - dniowym wyprzedzeniem..W ogłoszeniu powinno być: Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2011r. - do 31.12.2011 r. z wyłączeniem miesiąca, w którym odbywać się będzie konserwacja basenu, okres ten nie jest okresem płatnym. Zapis umowy w§ 4 zmienia się na:Wszelkie przerwy technologiczne związane z funkcjonowaniem basenu będą zgłaszane przez Zamawiającego z co najmniej 14 - dniowym wyprzedzeniem.Za miesięczny okres podczas którego będą trwały prace konserwacyjne i basen będzie nieczynny wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie.. II.2) Tekst, który należy dodać: Miejsce, w którym należy dodać tekst: IV.3.Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Zmiana dotyczy zapisu umowy odnośnie wyłączenia terminu konserwacji basenu z świadczenia usługi a tym samym uznanie tego okresu za okres niepłatny..

Numer ogłoszenia: 406560 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 398570 - 2010 data 07.12.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Osielsku, ul. Tuberozy 2, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 320 03 10, fax. 52 320 03 09.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II 1.3.W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi ratowniczej basenu zlokalizowanego w Osielsku przy ul. Tuberozy 2 w Osielsku, w której skład wchodzą: - basen pływacki o wymiarach 25m x 12,5m, głębokości od 1,2m do 1,8m, z 6-cioma torami - jacuzzi (1 niecka), - zjeżdżalnia wodna - 52 metry. Szczegółowe wymagania oraz opis zakresu obowiązków związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 5 do niniejszego SIWZ. Zamawiający poprawia oczywisty błąd w formularzu umowy dotyczący podania miejscowości i roku, w którym umowa zostanie podpisana..W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi ratowniczej basenu zlokalizowanego w Osielsku przy ul. Tuberozy 2 w Osielsku, w której skład wchodzą: - basen pływacki o wymiarach 25m x 12,5m, głębokości od 1,2m do 1,8m, z 6-cioma torami ( w tym jeden wypłycony do 90 cm) - jacuzzi (1 niecka), - zjeżdżalnia wodna - 52 metry. Szczegółowe wymagania oraz opis zakresu obowiązków związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia zawarte są w Załączniku Nr 5 do niniejszego SIWZ.. Zamawiający poprawia oczywisty błąd w formularzu umowy dotyczący podania miejscowości i roku, w którym umowa zostanie podpisana.. II.2) Tekst, który należy dodać: Miejsce, w którym należy dodać tekst: II 1.3.Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: zmiany dotyczą dodania informacji o wypłyconym torze jako jednym z 6 torów pływackich.siwz ze zmianami

                                                                                   

        Osielsko, 21. 12. 2010 r.
 
 
 
 
UNIEWAŻNIENIE PRZETARGU


1/2010

Dotyczy przetargu nieograniczonego na „obsługę ratowniczą basenu GOSiR przy ul. Tuberozy 2 w Osielsku” Zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 4 kierownik Zamawiającego w porozumieniu z komisją przetargową  ogłasza  unieważnienie przetargu nieograniczonego na w/w postępowanie z uwagi na przewyższającą wartość złożonych ofert od środków w budżecie, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia w niniejszym postępowaniu przetargowym.
 
                                                                    Uzasadnienie

W  postępowaniu przetargowym zostały  złożone dwie oferty. Ofertę nr 1 na  złożyła Firma Szkoła Pływania „OLIMPIA ”  Tomasz Iwanowski ul. Władysława Bełzy 50/5  Bydgoszcz, ofertę nr 2 P.H.U Rekin Aneta Mikołąjczak ul. Sowińskiego 26/3 Bydgoszcz. Obie oferty przewyższają kwotę, jaką zamawiający ma przeznaczoną w budżecie na w/w inwestycję. 
 
 

W związku z zaistniałym stanem faktycznym - postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp z uwagi na fakt iż, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa znacząco kwoty, które Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Otrzymują:
1)      wykonawcy
2)      a/a

Załączniki

siwz doc, 128 kB

Powiadom znajomego