W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowę i rozbudowę oświetlenia ulicznego wraz z budową dróg na terenie Gminy Osielsko

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowę i rozbudowę oświetlenia ulicznego wraz z budową dróg na terenie Gminy Osielsko
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 341B/7/10
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie przetargu
Osielsko: Budowę i rozbudowę oświetlenia ulicznego wraz z budową dróg na terenie Gminy Osielsko
Numer ogłoszenia: 147209 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę i rozbudowę oświetlenia ulicznego wraz z budową dróg na terenie Gminy Osielsko. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa i rozbudowa oświetlenia ulicznego wraz z budową dróg na terenie Gminy Osielsko
CPV: 45000000 -7 Roboty budowlane Część 1 Zadanie 1. Rozbudowa oświetlenia ulicznego ulicy Jaworowej, Głogowej i Leśnej w Osielsku (rysunek E-1, słupy oświetleniowe 4/1, 2/1, 2/3, 2/5 oraz rysunek E-2, słupy oświetleniowe 3/6, 3/4, 4/3, 4/5, 4/4/2)
Zadanie 2. Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Ptasiej w miejscowości Maksymilianowo. (budowa szafki oświetleniowej oraz słupów oświetleniowych 1/3, 1/5, 1/1, 2/2)
Zadanie 3. Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Księżycowej w miejscowości Osielsko (rysunek E-1 - budowa szafki oświetlenia ulic SOU oraz słup oświetleniowy nr 1/1)

Część 2 Zadanie 1 Budowa jezdni ul. Głogowej w Osielsku na odcinku 0+000 do 0+245,18 W zakresie zadania:
- budowa jezdni o szerokości 5,0 m z kostki betonowej - wykonanie rowów odparowujących - organizacja ruchu
Zadanie 2 Budowa jezdni ul. Wrzosowej w Osielsku na odcinku 0+000 do 0+269,58 W zakresie zadania:
- budowa jezdni o szerokości 5,0 m z kostki betonowej - wykonanie rowów odparowujących - organizacja ruchu. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł za każdą część III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz uprawnienia budowlane w branży elektrycznej. Ocena spełniania tego warunku będzie oceniania wg. zasad spełnia bądź nie spełnia III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 2) wykaz wykonanych robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę) Ocena spełniania tego warunku będzie oceniania wg. zasad spełnia bądź nie spełnia III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty kierownika budowy stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej - uprawnienia budowlane w branży elektrycznej Ocena spełniania tego warunku będzie oceniania wg. zasad spełnia bądź nie spełnia III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty kierownika budowy stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej - uprawnienia budowlane w branży elektrycznej Ocena spełniania tego warunku będzie oceniania wg. zasad spełnia bądź nie spełnia III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoneoświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaIII.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty Referencje, protokoły odbioruIII.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) nie dotyczy III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego , ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie w granicach wyznaczonych zapisami niniejszej umowy, w tym art. 144 ustawy Pzp. 3. Zmiany umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy , w przypadku siły wyższej, przez którą , na potrzeby niniejszego warunku należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy - którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej Stronie Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie skażenia. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron. c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie możną usunąć w inny sposób , a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku zmiany kierownika budowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pok. 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat pok. nr 18. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Zadanie 1. Rozbudowa oświetlenia ulicznego ulicy Jaworowej, Głogowej i Leśnej w Osielsku (rysunek E-1, słupy oświetleniowe 4/1, 2/1, 2/3, 2/5 oraz rysunek E-2, słupy oświetleniowe 3/6, 3/4, 4/3, 4/5, 4/4/2)
Zadanie 2. Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Ptasiej w miejscowości Maksymilianowo. (budowa szafki oświetleniowej oraz słupów oświetleniowych 1/3, 1/5, 1/1, 2/2)
Zadanie 3. Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Księżycowej w miejscowości Osielsko (rysunek E-1 - budowa szafki oświetlenia ulic SOU oraz słup oświetleniowy.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2010.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 Zadanie 1 Budowa jezdni ul. Głogowej w Osielsku na odcinku 0+000 do 0+245,18 W zakresie zadania:
- budowa jezdni o szerokości 5,0 m z kostki betonowej - wykonanie rowów odparowujących - organizacja ruchu
Zadanie 2 Budowa jezdni ul. Wrzosowej w Osielsku na odcinku 0+000 do 0+269,58 W zakresie zadania:
- budowa jezdni o szerokości 5,0 m z kostki betonowej - wykonanie rowów odparowujących - organizacja ruchu.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
siwz
Głogowa Osielsko
Maksymilianowo - Ptasia
Oświetlenie - Głogowa, Jaworowa
Oświetlenie - Głogowa, Jaworowa cz.2
Oświetlenie - Głogowa, Jaworowa cz.3
Oświetlenie - Gwaiaździsta, Księżycowa cz. 1
Oświetlenie - Gwiaździsta, Ksieżycowa cz.2
Oświetlenie - Gwiaździsta, Księżycowa cz.3
projekt i przedmiar Wrzosowa

W związku z zapytaniem jednego z wykonawców o prawidłowość przedmiaru do części  drogowej  został zmieniony termin składnia ofert z uwagi na konieczność załączenia poprawionego przedmiaru. Niezwłocznie po otrzymaniu poprawionego przedmiaru  od projektanta zostanie on załączony na stronie.
Numer ogłoszenia: 157607 - 2010; data zamieszczenia: 17.06.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 147209 - 2010 data 08.06.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, fax. 052 324 18 03.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat pok. nr 18.W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat pok. nr 18, otwarcie ofert 09:15.Zamawiający informuje,że załączone zostały poniżej skorygowane przedmiary na budowę dróg.

przedmiar 1
przedmiar 2


 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Budowę i rozbudowę oświetlenia ulicznego wraz z budową dróg na terenie Gminy Osielsko
 
W dniu 28 czerwca 2010 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

Ia . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę nr 2 w zakresie części 1:
PRZEDSIEBIORSTWO USŁUG ELEKTRYCZNYCH
WIZNER-ZIELIŃSKI S.C.
86-017 Wierzchucin Królewski 79
cena brutto: 72.590,00 zł
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt. w zakresie części 1,  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.               
 
Ib . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę nr 5 w zakresie części 2:
ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH
REN-DROG SPÓŁKA CYWILNA
Zbigniew Niedźwiecki, Jarosław Kądziorski
ul. Smoleńska 4185-871 Bydgoszcz
cena brutto: 417.723,66 zł
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.  w zakresie części drugiej, obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp.               

W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Oferta nr 1
ZAKŁAD INSTALACYJNY PAKTOL PAWEŁ STOLARSKI
ul. Tatrzańska 11, 86-031 Wilcze
Oferta nr 2
PRZEDSIEBIORSTWO USŁUG ELEKTRYCZNYCH WIZNER-ZIELIŃSKI S.C.
86-017 Wierzchucin Królewski 79
Oferta nr 3
PROJPRZEM S.A.
ul. Bernardyńska 13, 85-029 Bydgoszcz
Oferta nr 4
KONSORCJUM LIDER P.P.U. AFFABRE SP. Z O.O. ul. Inwalidów 1, 85-727 Bydgoszcz
PARTNER P.W. KOMBUD SP. Z O.O.
Ul. Piwnika Ponurego 1E,  85-791 Bydgoszcz
Oferta nr 5
ZAKŁAD USŁUG DROGOWYCH REN-DROG SPÓŁKA CYWILNA
Zbigniew Niedźwiecki, Jarosław Kądziorski ul. Smoleńska 4185-871 Bydgoszcz
Oferta nr 6
BYDGOSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. ZO.O.
Ul. Glinki 148, 85-861 Bydgoszcz
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena):
 
Numer oferty     Liczba pkt.  cz.1   Liczba pkt. cz.2 
1                     91,89               nie złożono oferty
2                      100                nie złożono oferty
3          nie złożono oferty              86,45
4          nie złożono oferty              83,00
5          nie złożono oferty               100
6          nie złożono oferty              83,43
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  nie odrzucono żadnej oferty.
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni



Załączniki

siwz doc, 323 kB
przedmiar 1 pdf, 194 kB
przedmiar 2 pdf, 197 kB

Powiadom znajomego