W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowę i przebudowę dróg na terenie Gminy Osielsko w roku 2010, Etap II

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowę i przebudowę dróg na terenie Gminy Osielsko w roku 2010, Etap II
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 341B/4/10
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie przetargu
Osielsko: Budowę i przebudowę dróg na terenie Gminy Osielsko w roku 2010, Etap II
Numer ogłoszenia: 72299 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę i przebudowę dróg na terenie Gminy Osielsko w roku 2010, Etap II. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg na budowę i przebudowę dróg na terenie Gminy Osielsko w roku 2010
Zadanie nr 1 Przebudowa ulicy Smukalskiej w Niemczu na odcinku km 0+000 do km 0+216,40 polegająca na wykonaniu: - jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5,0 m, - chodnika z kostki betonowej o szerokości 1,5 m, - kanalizacji deszczowej.
Zadanie nr 2 Przebudowa ulicy Bocianiej w Jarużynie na odcinku o długości 218,40m polegająca na wykonaniu:
- pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00m, - wjazdów do posesji, - poboczy o szer. 0,75 m, - rowów odparowujących, - oświetlenia drogowego (lampy 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5)
Zadanie nr 3 Przebudowa ulicy Słonecznej w Żołędowie na odcinku od km 0+000 do km 1+100 polegająca na: - wykonaniu poszerzenia istniejącej nawierzchni do szerokości odpowiednio 5,00 i 6,00 m oraz wykonanie remontu istniejącej nawierzchni poprzez ułożenie warstwy profilowej i ścieralnej, - wykonanie wjazdów do posesji, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy. - montaż oznakowania
Zadanie nr 4 Budowa ulic: Bukowej, Jesionowej, Lipowej i Akacjowej w Żołędowie polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00m, - wjazdów do posesji, - rowów odparowujących,
Zadanie nr 5 Przebudowa ulicy Kołobrzeskiej w Wilczu polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00m, - wjazdów do posesji, - rowów odparowujących,
Zadanie nr 6 Przebudowa ulicy Ostromeckiej w Niwach w km 0+217 do 0+450 polegająca na wykonaniu: - jezdni o nawierzchni asfaltowej o szer. 4,00m, - wjazdów do posesji,
Zadanie nr 7 Przebudowa ulic: Zaułek Jeżynowy, Zaułek Malinowy, Zaułek Jagodowy, Zaułek Poziomkowy w Niemczu polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00m, - wjazdów do posesji, - kanalizacji deszczowej.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych zgodnie z zapisem art. 67 ustawy Pzp. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100). na każdą część 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy oddział w Osielsku Nr 96 8142 1033 0002 8248 2000 0007. z dopiskiem dotyczy przetargu na budowę dróg, Etap II oraz należy wskazać na którą część 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w urzędzie Gminy Osielsko w sekretariacie w pok. nr 18 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń - uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, - uprawnienia branży sanitarnej wod-kan, III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykaz wykonanych robót budowanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę) III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Należy dołączyć wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w podziale na branże: - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń - uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, - uprawnienia branży sanitarnej wod-kan, III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Nie dotyczy III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 3) potencjał ekonomiczno - finansowy - Wykonawca powinien wykazać: - posiadanie środków finansowych/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł na każde zadanie. Na potwierdzenie czego Wykonawca załącza informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! W przypadku, gdy Wykonawca przystępuje do przetargu na więcej niż jedno zadanie, jest zobowiązany wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na każde z tych zadań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonewykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należyciewykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamiinformację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaWykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertwykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty Na żądanie zamawiającego w trakcie trwania umowy zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznymIII.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) nie dotyczy III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie w granicach wyznaczonych zapisami niniejszej umowy, w tym art. 144 ustawy Pzp. 3. Zmiany umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy , w przypadku siły wyższej, przez którą , na potrzeby niniejszego warunku należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy - którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej Stronie Za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie skażenia. b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron. c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie możną usunąć w inny sposób , a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku zmiany kierownika budowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 13. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przebudowa ulicy Smukalskiej w Niemczu na odcinku km 0+000 do km 0+216,40 polegająca na wykonaniu: - jezdni z betonu asfaltowego o szerokości 5,0 m, - chodnika z kostki betonowej o szerokości 1,5 m, - kanalizacji deszczowej..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.41-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Przebudowa ulicy Bocianiej w Jarużynie na odcinku o długości 218,40m polegająca na wykonaniu:
- pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00m, - wjazdów do posesji, - poboczy o szer. 0,75 m, - rowów odparowujących, - oświetlenia drogowego (lampy 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5).2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1, 45.23.32.41-1.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Przebudowa ulicy Słonecznej w Żołędowie na odcinku od km 0+000 do km 1+100 polegająca na: - wykonaniu poszerzenia istniejącej nawierzchni do szerokości odpowiednio 5,00 i 6,00 m oraz wykonanie remontu istniejącej nawierzchni poprzez ułożenie warstwy profilowej i ścieralnej, - wykonanie wjazdów do posesji, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy. - montaż oznakowania.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1, 45.32.23.41-1, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 Budowa ulic: Bukowej, Jesionowej, Lipowej i Akacjowej w Żołędowie polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00m, - wjazdów do posesji, - rowów odparowujących,.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 Przebudowa ulicy Kołobrzeskiej w Wilczu polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00m, - wjazdów do posesji, - rowów odparowujących,.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 Przebudowa ulicy Ostromeckiej w Niwach w km 0+217 do 0+450 polegająca na wykonaniu: - jezdni o nawierzchni asfaltowej o szer. 4,00m, - wjazdów do posesji,.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1, 45.23.31.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 Przebudowa ulic: Zaułek Jeżynowy, Zaułek Malinowy, Zaułek Jagodowy, Zaułek Poziomkowy w Niemczu polegająca na wykonaniu: - pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00m, - wjazdów do posesji, - kanalizacji deszczowej..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1, 45.23.32.20-6.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2010.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

siwz
zaułki odwodnienie
drogi zaułki
zaułki szczegółowe specyfikacje techniczne
zaułki roboty ziemne
zaułki przedmiary
smukalska
przedmiar smukalska
słoneczna II etap
przedmiar słoneczna
organizacja ruchu słoneczna cz.1
org. ruchu słoneczna cz.2
ostromecka
sst kołobrzeska
przedmiar kołobrzeska
projekt kołobrzeska
bukowa jesionowa cz.1
bukowa cz. 2
bukowa cz.3
bukowa cz.4
bukowa cz.5
przedmiar oswietlenia bociania
przemdmiar roboty drogowe bociania
sst bociania
br. drogowa bociania
branża drogowa
informacja bioz
zagospodarowanie
zmiana przedmiaru
przedmiary brakujące
przedmiar bukowa


 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. przetargu nieograniczonego na: Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Osielsko w roku 2010 r. Etap II
 
W dniu 19 kwietnia 2010 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.
 
I a . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę w zakresie zadania pierwszego firmy:
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY
DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
Ul. Laskowicka 3
86-100 Świecie
zadanie 1 cena brutto: 270.266,89 zł
zadanie 6 cena brutto: 153.224,44
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w zakresie zadania 1 i 6– 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 

I b . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę w zakresie zadania 2,3,5 i 7  firmy:
FIRMA „REN-TRANS”
RENATA JÓŹWICKA
ul. Budowlana 2
85-874 Bydgoszcz
zadanie 2 cena brutto: 199.631,70 zł
zadanie 3 cena brutto: 995.347,15 zł
zadanie 5 cena brutto: 241.915,70 zł
zadanie 7 cena brutto: 143.542,00 zł
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w zakresie zadania pierwszego oraz zadania 2,3,5 i 7 – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.

I c . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę w zakresie zadania 4 firmy:
Konsorcjum
LIDER Firma Wielobranżowa Kada-Bis Adam Kaniewski 
ul. Wydmy 3
85-188 Bydgoszcz
PARTNER Kada –Bis Grupa Budowlana Sp. z o.o.
Sp. z o.o. ul. Wydmy 3   85-188 Bydgoszcz
zadanie 4 cena brutto: 512.783,93 zł
 
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów w zakresie zadania 4 – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
 
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Trade Company Delta Sp. z o.o.
Ul. Budowlanych 3
86-300 Grudziądz
Oferta nr 2
Firma Ren-Trans  Renata Jóźwicka
Ul. Budowlana 2
85-874 Bydoszcz
Oferta nr 3
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Sp. z o.o.
Ul. Piwnika Ponurego 1E
85-791 Bydgoszcz
Oferta nr 4
Betpol S.A.
Ul. Inwalidów 49
85-749 Bydgoszcz
Oferta nr 5
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Ul. Laskowicka 3
86-100 Świecie
Oferta nr 6
Bydgoskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Ul. Glinki 148
85-861 Bydgoszcz
Oferta nr 7
Konsorcjum  Firma Wielobranżowa Kada-Bis Adam Kaniewski 
ul. Wydmy 3
85-188 Bydgoszcz
Kada –Bis  Grupa Budowlana
Sp. z o.o. ul. Wydmy 3
85-188 Bydgoszcz
 
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :
 
Nr oferty    Zad. 1        Zad. 2         Zad. 3       Zad. 4         Zad. 5      Zad. 6        Zad. 7
1        Nie złożono     Nie złożono   Nie złoż.     73           Nie złoż.     Nie złoż.      Nie złoż. 
2        Nie złoż.            100            100           98           100           Nie złoż.        100
3        Nie złoż.            96            Nie złoż.      91            99            Nie złoż.         95
4          96,00              84             96,00         77            86             97             Nie złoż.
5         100            Nie złoż.         95,00    Nie złoż.       Nie złoż.       100            Nie złoż.
6        Nie złoż.       Nie złoż.         69,00    Nie złoż.        Nie złoż.      74             Nie złoż.
7        Nie złoż.       Nie złoż.       Nie złoż.      100              90          Nie złoż.      Nie złoż.
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni

 
 
   

Załączniki

siwz doc, 327 kB
drogi zaułki rar, 4.25 MB
smukalska rar, 2.71 MB
ostromecka rar, 2.58 MB
bukowa cz. 2 rar, 4.77 MB
bukowa cz.3 rar, 4.77 MB
bukowa cz.4 rar, 4.77 MB
bukowa cz.5 rar, 2.78 MB
sst bociania rar, 1.51 MB

Powiadom znajomego