Projekt koncepcji sieci wodno-kanalizacyjnej i kanałów teletechnicznych dla każdego sołectwa Gminy Osielsko
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Projekt koncepcji sieci wodno-kanalizacyjnej i kanałów teletechnicznych dla każdego sołectwa Gminy Osielsko |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | 341U/11/09 |
Zamawiający | Urząd Gminy Osielsko |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżej 14 tys.euro |
Termin składania ofert |
Osielsko: Projekt koncepcji sieci wodno-kanalizacyjnej i kanałów teletechnicznych dla każdego sołectwa Gminy Osielsko
Numer ogłoszenia: 203743 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt koncepcji sieci wodno-kanalizacyjnej i kanałów teletechnicznych dla każdego sołectwa Gminy Osielsko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest koncepcja sieci wodno-kanalizacyjnej i kanałów teletechnicznych dla Gminy Osielsko obejmującej sołectwa: Osielsko, Żołędowo, Maksymilianowo, Jarużyn, Niemcz, Bożenkowo, Niwy-Wilcze. Omówienie również, stanu istniejącego gospodarki ściekowej i zaopatrzenia w wodę oraz proponowane kierunki rozwoju w odniesieniu do wyznaczonego obszaru w zakresie wodno-kanalizacyjnym. W opracowaniu tym powinna zostać zawarta analiza dotycząca stosunków własnościowych istniejących obiektów gospodarki ściekowej, zakres rzeczowy realizacji inwestycji oraz przewidywane koszty budowy urządzeń kanalizacyjnych. Koncepcja powinna przewidywać możliwość wprowadzenia niewielkich korekt , które nie będą miały wpływu na całość zagadnienia. Korekty te będą głównie dotyczyły rodzaju zastosowanych materiałów i urządzeń do budowy sieci kanalizacyjnej i wodociągowej. Celem podstawowym opracowania jest przedstawienie władzom samorządowym gminy, niezbędnych danych o zakresie rzeczowym i kosztowym przyszłych inwestycji. Umożliwi to sporządzenie i przyśpieszenie opracowania wniosków o wydanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu. Planowanie budżetów rocznych, występowanie z wnioskami o kredyty i dofinansowania itp. Istotnym aspektem jest również możliwość podjęcia działań prawnych dotyczących procesów wywłaszczenia (wykupu) terenów potrzebnych do realizacji inwestycji. Zakres koncepcji powinien zawierać: 1. wstępną lokalizację obiektów towarzyszących sieciom wodociągowym i kanalizacyjnym, 2. wytyczne sporządzania i późniejszego uzgadniania Miejscowych planów zagospodarowania terenów w zakresie gospodarki ściekami sanitarnymi, lokalizacji przepompowni ścieków, przebiegu rurociągów przez tereny prywatne, 3. materiał wyjściowy do opracowania projektów budowlanych w postaci określenia średnic i przekrojów rurociągów oraz wydajność obiektów towarzyszących (przepompownie ścieków, stacje uzdatniania wody), 4. wytyczne aktualizacji podkładów mapowych i badań geologicznych, 5. wstępna informacja o zaopatrzeniu mocy w przepompowniach głównych, 6. podstawę koordynacji z innymi przedsięwzięciami planowanymi w gminie i w gminach sąsiednich Zamawiający wymaga również, aby niniejsza koncepcja w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnej została sporządzona w dwóch wariantach: 1 wariant - sieć wodociągowa i kanalizacyjna z odprowadzeniem ścieków kolektorem do oczyszczalni w Fordonie oraz sieć teletechniczna 2 wariant - sporządzenie wielowariantowej koncepcji budowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków opartej na technologii (wskazanej przez Inwestora) wraz z ilościowo-jakościowym bilansem ścieków uwzględniającym stan istniejący i przyszły rozwój na terenie Gminy Osielsko oraz Gminy Dobrcz z odprowadzeniem do rzeki Wisły przez teren Gminy Dobrcz: Koncepcja powinna zawierać m. in.: a) lokalizację inwestycji, b) dane ogólne aglomeracji, jej położenie, liczbę mieszkańców w chwili obecnej i w perspektywie 30/40 lat, sposób i wielkość zapotrzebowania w wodę, sposób i ilość odprowadzanych ścieków oraz inne informacje przedstawione w planie zagospodarowania przestrzennego c) dane o odbiorniku ścieków, charakterystyczne jego stany, prawdopodobieństwo ich wystąpienia, jakość wód, warunków jakim powinny odpowiadać odprowadzone ścieki d) wymagania terenu pod inwestycję z jego charakterystyką, e) plan zagospodarowania kompleksu oczyszczalni, f) szczegółowy opis przyjętych rozwiązań techniczno - technologicznych: - zagospodarowanie terenu, wyznaczenie stref ochronnych - technologię oczyszczania ścieków, utylizacji osadów i pozostałych odpadów wytwarzanych w procesie oczyszczania ścieków, - branżę budowlaną, - urządzenia i wyposażenie technologiczne, - rurociągi i kanały technologiczne, g) opis inwestycji towarzyszących do inwestycji podstawowej, h) opis skutków inwestycji dla środowiska i projektowane przeciwdziałania, i) część kosztową h) wytyczne dla opracowania projektu budowlanego. Oba powyższe warianty muszą być ze sobą spójne, tak aby możliwe było połączenie istniejącej i planowanej kanalizacji sanitarnej z kolektorem do własnej oczyszczalni ścieków lub z kolektorem odprowadzającym ścieki do oczyszczalni w Fordonie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch i więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 2) - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat prac związanych z projektowaniem kanalizacji sanitarnych i sieci wodociągowych o długości powyżej 3 km każda, i grupowej oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 500 m3/dobę, stacji uzdatniania wody potwierdzonych referencjami, że prace zostały wykonane z należytą starannością - Należy załączyć wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w zakresie: instalacyjno-sanitarnym, elektrycznym z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym oświadczenie z art. 22 składa każdy z nich). Warunek zostaje uznany za spełniony na podstawie: 1) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Do oferty należy załączyć polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia oc. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, taki dokument zobowiązany jest załączyć każdy z wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty przez każdego z nich (załącznik nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty załącznikach, oświadczeniach i dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2a do SIWZ. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5 do SIWZ), 7) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - (załącznik nr 3 do SIWZ), 8) aktualne potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób realizujących zamówienie z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w zakresie: instalacyjno-sanitarnym, elektrycznym 9) informację na temat podwykonawców (jeżeli dotyczy) (załącznik nr 6 do SIWZ) 10) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał), określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 11) parafowany projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) 12) polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum Wykonawca zamieszcza w ofercie niezbędne dokumenty zgodnie z wskazówkami zawartymi w rozdziale VII niniejszej specyfikacji. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów tj: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS i w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 składa dokumenty potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: 1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziałów postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko
Ul. Szosa Gdańska 55A
86-031 Osielsko
Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych pok.13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko Ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.