W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Osielsko

 

ul. Szosa Gdańska 55A,

86-031 Osielsko

 

tel. (+48 52) 324 18 00

fax (+48 52) 324 18 03

e-mail: gmina@osielsko.pl

Serwis www: www.osielsko.pl

ePUAP: /4ivyi6y194/skrytka

 

NIP: 554-28-32-610
REGON: 092350688 

 

Kod teryt.: 0403062

Budowę ulicy Słowackiego w Niemczu

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Budowę ulicy Słowackiego w Niemczu
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy 341B/15/09
Zamawiający Urząd Gminy Osielsko
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 tys. euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Rozstrzygnięcie przetargu
Osielsko: Budowa ulicy Słowackiego w Niemczu
Numer ogłoszenia: 371532 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03. Adres strony internetowej zamawiającego: www.osielsko.pl www.bip.osielsko.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Słowackiego w Niemczu. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ulicy Słowackiego w miejscowości Niemcz na odcinku ul. Jeździecka - Al. Mickiewicza tj. od km 0+000 do 0+680. W zakresie zadania: - Budowa układu drogowego tj. jezdni wraz z chodnikami, ścieżkami rowerowymi, zatokami autobusowymi, parkingami, wyspami dzielącymi i wjazdami - Budowa skrzyżowań typu małe rodno Słowackiego-Jeździecka oraz Słowackiego-Al. Mickiewicza - Wykonanie odwodnienia powierzchniowego oraz systemu rozsączającego - Budowa oświetlenia ulicznego z wyłączeniem obwodu nr 2. - Przebudowa sieci energetycznej na całym odcinku projektowanej ul. Słowackiego od ul. Jeździeckiej do Bydgoskiej - Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego na odcinku od km 0+000 do 0+680. - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót w oparciu o opracowany we własnym zakresie i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Wadium: 50.000,00 ( pięćdziesiąt tysięcy złotych) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości wskazanej przez Zamawiającego. 1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy oddział w Osielsku Nr 96 8142 1033 0002 8248 2000 0007. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Osielsko w sekretariacie w pok. nr 18 lub dołączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 17.3. Zgodnie z art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Z zastrzeżeniem ust. 4a, zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że, mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia, nie spełnia..Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. 2) W przypadku posiadania pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy dołączyć to zobowiązanie. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Do oferty należy załączyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich posiadanych kwalifikacji zawodowych a także wykonywanych przez nich czynności. W przypadku zaangażowania podwykonawców Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania robót. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz Przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualną polisą oc w branży: - uprawnienia drogowe do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń Uwaga w załączniku Nr 4 Należy wskazać przynajmniej dwie osoby pełniące wymienione funkcje w tym jedną z uprawnieniami 2) wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 budowy, przebudowy lub remonty dróg o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł każde. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę usług) 3) potencjał ekonomiczno - finansowy - Wykonawca powinien wykazać: - przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie: Rachunku zysków i strat - pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 15.000.000,00 zł. Na potwierdzenie Wykonawca dołącza część sprawozdania finansowego tj.: Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinie o badanym rachunku zysków i strat, za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa powyżej - posiadanie środków finansowych/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. Na potwierdzenie czego Wykonawca załącza informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6.3. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz Oferta 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Listę podwykonawców na zał. Nr 2 do formularza oferty - w przypadku gdy zamówienie będzie realizowane z udziałem podwykonawców. 4) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy 5) kalkulacja uproszczona na podstawie załączonego przedmiaru robót umożliwiająca częściowe rozliczenie finansowe przedmiotu umowy 6) aktualna polisa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 7) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane 8) potwierdzenie wniesienia wadium, polecenie przelewu bądź inny dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 13. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Gmina Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 18 (sekretariat).IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 5% wartości umowy netto..SIWZProjekt i przedmiary.part1.rarProjekt i przedmiary.part2.rarProjekt i przedmiary.part3.rarProjekt i przedmiary.part4.rarProjekt i przedmiary.part5.rarProjekt i przedmiary.part6.rarProjekt i przedmiary.part7.rar




Zainteresowani Wykonawcy
                                                                                              

341B/15/09
 
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Budowę ulicy Słowackiego w Niemczu”
 
 
Zainteresowany wykonawca wystąpił do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie następującej kwestii:
 
Dotyczy Załącznika Nr 2 do Formularza Oferty – zgodnie z aktualnie obowiązującym Prawem Zamówień Publicznych, Zamawiający  nie ma prawa żądać wykazu ewentualnych podwykonawców  z podaniem nazwy, adresu oraz udziału procentowego podzlecenia) , a jedynie  wykazu części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom (art. 36  pkt 4 PZP).
   w związku z powyższym prosimy o zmianę treści Załącznika Nr 2 do Formularza    
   oferty   
 
Odpowiedź
 
Zgodnie  z art. 36 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający ma prawo żądać wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.  W  związku z powyższym Zamawiający  dokonuje zmian w treści Formularza Ofertowego oraz Załącznika nr 2 do formularza Oferty.
siwz zmieniony formularz i zał. nr 2



IiZP 341B/15/09
 
 
 
OGŁOSZENIE
 
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Dot. Przetargu nieograniczonego na: Budowa ulicy Słowackiego w Niemczu
 
W dniu 16 listopada 2009 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert przetargowych.
Zamawiający zgodnie z terminem zamieszczonym w specyfikacji przystąpił do otwarcia ofert tego samego dnia o godzinie 9:15.

I . Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że Komisja  Przetargowa po zatwierdzeniu decyzji przez kierownika Zamawiającego wybrała ofertę  firmy:
Konsorcjum
Lider Przedsiębiorstwo El-Kajo Sp. z o.o. ul. Tadeusza Kościuszki 27
85-079 Bydgoszcz
Partner  Drogomex Sp. z o.o.
Ul. Stefana Bryły 4
05-800 Pruszków
cena brutto: 2.800.295,94 zł
Uzasadnienie wyboru:
Oferta jest zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, jej treść odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów – 100 pkt.  obliczonych w oparciu o kryterium cena, zgodnie ze wzorem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
 
                    
W  prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Oferta nr 1
Konsorcjum firm
Lider: Pol-Dróg Gdańsk Sp. z o.o.
Ul. Sandomierska 35
80-051 Gdańsk
Partner: Pol-Dróg Człuchów
Ul. Kasztanowa 2
77-300 Człuchów
cena brutto: 3.294.405,86 zł
Oferta nr 2
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Kobylarnia 8
86-061 Brzoza
cena brutto: 3.151.919,36 zł  
Oferta nr 3
Dekpol Sp. z o.o. Lider
Ul. Gajowa 31
83-251 Pinczyn
B&W Usługi Ogólnobudowlane
Bożena Dzidkowska Partner
Ul. Obrońców Wybrzeża 4/18
83-000 Pruszcz Gdański
cena brutto: 3.153.588,81 zł
Oferta nr 4
Strabag Sp. z o.o.
Ul. B. Brechta 7
03-472 Warszawa
cena brutto: 3.166.441,39 zł
Oferta nr 5
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Ul. Laskowicka 3
86-100 Świecie
cena brutto: 2.842.439,94 zł
Oferta nr 6
Betpol Grupa SA
Ul. Fordońska 168a
85-766 Bydgoszcz
cena brutto: 2.847.617,26 zł
Oferta nr 7
Alstal Drogi Sp. z o.o.
Ul. Konopnickiej 20
88-300 Mogilno
cena brutto: 3.428.501,83 zł
Oferta nr 8
Skanska SA
ul. Gen. J. Zajączka 9
01-518 Warszawa
Oddział Budownictwa Drogowego w Poznaniu
cena brutto: 3.100.092,94 zł
Oferta nr 9
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Kombud Sp. z o.o.
Ul. Piwnika Ponurego 1E
85-791 Bydgoszcz
cena brutto: 2.942.680,99 zł
Oferta nr 10
Konsorcjum
Lider Przedsiębiorstwo El-Kajo Sp. z o.o. ul. Tadeusza Kościuszki 27
85-079 Bydgoszcz
Partner  Drogomex Sp. z o.o.
Ul. Stefana Bryły 4
05-800 Pruszków
cena brutto: 2.800.295,94 zł
 
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert (liczba punktów w kryterium cena) :
 
Nr oferty    Liczba pkt.
               w kryterium cena
1                  85,01
2                  88,85
3                  88,80
4                  88,40
5                  98,52
6                  98,34
7                  81,68
8                  90,33
9                  95,17
10                 100
 
 
II. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.
 
III. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
 
IV. Od powyższego rozstrzygnięcia przysługują środki ochrony prawnej zdefiniowane w ustawie Prawo Zamówień Publicznych dział VI.
 
O terminie podpisania umowy zostaną Państwo powiadomieni
Proszę o informacje dotyczącą potwierdzenia otrzymania niniejszego pisma na
nr  fax: 0-52 324-18-03.
 
 
 
 

Załączniki

SIWZ doc, 300 kB

Powiadom znajomego